Страница 3 от 20

Локомотиви серия 43, 44 и 45 - Дискусии

Публикувано на: Сря Сеп 30, 2009 1:54 am
от choveka_vlak
Не веднъж е дискутирана темата за модернизция и тя е лелеяна мечта на много хора!. Тъй като от вчера гласноста ни се увеличи чрез присъствието на Г-жа Белева, считам че е възможно директно да попитаме?. Каква е възможноста да се изпрати един л-тив за модернизация в Чехия?. Няма смисъл отново да дискутираме за и против, просто питаме!. :)

Публикувано на: Сря Сеп 30, 2009 4:57 am
от Mario Evstatiev
Модернизация на 44/45 от завода - производител трябва да се обмисли, не веднъж съм го казвал и писал. Чехите успешно карат локомотиви от 50-те години с известни подобрения, тъй, че защо и ние да не дадем втори живот на нашите две най - масови серии електрически локомотиви.

Сега се естих, че имаше по едно време някакви оферти за модернизация от "ШКОДА", тъй, че колегата Ghost ако е запознат и може да ги намери нека ги пусне тук. Ще сме благодарни.

Публикувано на: Сря Сеп 30, 2009 5:31 am
от Nikss
43-та серия според мен също не е за пренебрегване, с модернизация още 10 г. може да изкара, но нека първо 44 и 45 се пратят (ако изобщо има възможност) и да видим първите 2-3 парчета как ще се приберат (сигурен съм, че резултатът ще е впечатляващ).

Публикувано на: Сря Сеп 30, 2009 10:32 am
от красимир
Колеги не ви ли е писнало да карате стари кошници че говорите за модервизаци и за още 10г?Здравето ни взеха тия ветрилници.Качвали ли сте се в Сименсите на Булмаркет?

Публикувано на: Сря Сеп 30, 2009 11:42 am
от stankos
Не , а ти ?
Всъщност аз и на 44 и на 45 не съм се качвал , ама не се хваля !

Публикувано на: Сря Сеп 30, 2009 12:15 pm
от vesko7
красимир написа:Колеги не ви ли е писнало да карате стари кошници че говорите за модервизаци и за още 10г?Здравето ни взеха тия ветрилници.Качвали ли сте се в Сименсите на Булмаркет?
Една от целите на модернизацията е да не са ВЕТРИЛНИЦИ, наред с отстраняването на някой други конструктивни недостатъци. Що се касае до EA3000 и ES64U2 кабините им са просто перфектни макар първите да са 23 годишни. Всичко опира до ПАРИ и ЖЕЛАНИЕ!!!

Публикувано на: Чет Окт 01, 2009 3:46 pm
от Labros
Условията за труд са най-важни. При желание от страна на БДЖ могат (пробно) да се пратят една или две бройки за модернизация в Чехия. Но от всичко сторено до тука излиза, че се предпочита пълненето на гушата на хърватските бабаити.

Публикувано на: Пет Окт 02, 2009 8:27 am
от stankos
Мисля , че имаме участник във форума , който може да внесе яснота относно модернизация на машини в Чехия ! Но ми се струва , че има и възпираща желанието оферта от чешка страна непосилна за моментното финансово състояние на БДЖ !
Очакваме включване !

Публикувано на: Пет Окт 02, 2009 12:03 pm
от Ghost
За модернизация от типа 44 001/002 е абсурдно да се мисли. Да се наливат пари за цялостна модернизация в толкова стара техника е немислимо. Съществен проблем се явява и рамата на тези серии локомотиви. При избирането на лок. за модернизация в Кончар доста бяха отхвърлени за криви и с различни структурни дефекти рами.
Надявам се при доставка на нови локомотиви те да не са Siemens. Далеч са от лидера в областта. 8)

Публикувано на: Пет Окт 02, 2009 12:51 pm
от Nikss
Най-вече държаха да са здрави и неудряни откакто са произведени и в експлоатация - казано на технически език да не им била нарушена геометрията на рамата и коша и да са с навъртяни километри за КР. Това са били изискванията когато са се избирали 2-те 44 за модернизация. Оттам нататък въображение и резултата е на лице. :D

Публикувано на: Пет Окт 02, 2009 1:30 pm
от stankos
От първото ти изречение човек би предположил, че си бил там ! Така ли е?

Публикувано на: Пет Окт 02, 2009 4:31 pm
от 42 072.9
stankos написа:От първото ти изречение човек би предположил, че си бил там ! Така ли е?
Не е нужно да е бил там и да проверява геометрията :) това са част от изискванията за така-наречената модернизация.

Публикувано на: Пет Окт 02, 2009 4:43 pm
от БДЖ
Добро мнение, дух, добро мнение ! Най-после една истина е на лице - няма смисъл да се наливат пари в стари машини, по-добре вземи една чисто нова отколкото три "модернизирани" (да не забравяме че и да позлатим лада-та, тя няма да стане мерцедес, същата работа е и тука) :)

Публикувано на: Пет Окт 02, 2009 6:20 pm
от Nikss
stankos написа:От първото ти изречение човек би предположил, че си бил там ! Така ли е?
Не съм бил там, но доста информация от форумите съм чел за изискванията, характеристиките и т.н. тъй като за мен това са доста интересни модернизирани локомотиви, но все пак ползват се, вършат работа и въпреки недостатъците ще се движат още. :wink:

Публикувано на: Пет Окт 02, 2009 7:29 pm
от borislaviv
Като гледам в България, най-вече се цени всичко де що е втора употреба.Коли втора употреба, телевизори втора употреба, хладилници втора употреба.Гащи втора употреба.Те 20 години управляващите ни принудиха да мислим като клошари.Затова ми се струва малко вероятен шансът да се сдобием с нови локомотиви.Просто ако държавата не помогне на БДЖ, за закупуването на модерен подвижен състав и поддръжката му,ще се радваме и на най нещастната 42-серия.