Страница 3 от 5

Публикувано на: Пон Сеп 21, 2009 10:28 am
от VESO
Поздравления за свършената работа! Тапицерията на седалките съм я срещал в някои пътнически вагони.С такъв ресторант не помня да съм пътувал , по - скоро изглеждаха като онзи , който си показал на сканираната снимка от стената.С точно такъв интериор преди няколко години видях на една OPTIMA , само че седалките вътре не бяха сини , а зелени - точно като масите в салона за хранене.
Какво му има на този вагон , че не е в движение?

Публикувано на: Пон Сеп 21, 2009 10:37 am
от 07
Какво означават "котвата" след RIC и "oil" в последното каре на шаблона? Предполгам че има и резервоар за питейна вода ( заради "чешмичката") до шаблона с габаритите....

Публикувано на: Пон Сеп 21, 2009 7:13 pm
от Mario Evstatiev
07 написа:Какво означават "котвата" след RIC и "oil" в последното каре на шаблона? Предполгам че има и резервоар за питейна вода ( заради "чешмичката") до шаблона с габаритите....
"Котвата" че е допустим за превоз с ферибот, а "oil" че има резервоар за дизелово гориво. Тъй като този вагон е със самостоятелен отоплителен нафтов агрегат, наличието на резервоар за ДГ е наложимо. На чертежа от първото мнение, отоплителния агрегат е позициониран с индекс "h", а горивния резервоар - с индекс "j".

Що се касае до тапицерията, тя беше сива като на старите 63-ки, имаше и зелена - да. Иначе такъв ресторант редовно пътуваше на 8627, по някога и на 8687.

Публикувано на: Чет Ное 05, 2009 10:31 am
от desiroml
Защо ресторантите от Optima не пътуват зимата в БДЖ, след като не са откраднати като най-добритени кушетчета?

Публикувано на: Чет Ное 05, 2009 11:04 am
от 07
desiroml написа:Защо ресторантите от Optima не пътуват зимата в БДЖ, след като не са откраднати като най-добритени кушетчета?
За да могат и другото лято да пътуват в оптимите, иначе ще се освинят и раздрънкат....

Публикувано на: Чет Ное 05, 2009 11:12 am
от VESO
OPTIMА движеха ли се през зимата , че нещо съм забравил? Мисля , че ги спираха тези месеци.

Публикувано на: Чет Ное 05, 2009 11:42 am
от Labros
Има по един до два влака месечно през зимата. Преди ги спираха след септември и ги пускаха отново през април.

Публикувано на: Чет Ное 05, 2009 12:26 pm
от Nikss
desiroml написа:Защо ресторантите от Optima не пътуват зимата в БДЖ, след като не са откраднати като най-добритени кушетчета?
Защото за да ги наемем ще искат майка си и баща си. :evil:

Публикувано на: Чет Ное 05, 2009 12:33 pm
от bdz_bg
Нали се очаква скоро да се пуснат вагон ресторантите от типа на бистрата.Тези ресторанти на Опитимите са си заминали от БДЖ още когато бяха продадени за жалост. :evil:

Публикувано на: Чет Ное 05, 2009 12:41 pm
от Nikss
Ако се очакваха 20-30 вагона да, но колко ще пуснат? 1-2 такива ресторанта... доколкото знам когато докараха бистрата бе споменато, че ще са само 4-5, т.е. 3 обикновени и 2 по-луксозни така да се каже - т.е. именно тези ресторанти, които ще пускат в скоро време. И пак до никъде няма да стигнат. Отделно по депата има сумати бюфети, които така и ще си изгният и на никой не му се занимава да бъдат стегнати. Тук-таме и ресторанти има, но всичко отдавна си е изпяло песента без изглед да се възстанови и тръгне отново. В Германия имат някакви вагони на които пише Bord Bistro. На 460 преди 2 г. също забелязах вагон с такъв надпис, а доколкото разбрах предлагали готвено (манджа). :D В германските борд бистра не знам какво е положението и дали готвещото се 4-то бистро - ресторант е такъв тип. :roll: По-скоро си е чист ресторант, не знам защо са написали бистро, или по-скоро трябва да е Борд Бистро, тъй като ще се предлагат повече храни и напитки отколкото в обикновените. Но ще ги видим като ги пуснат.

Публикувано на: Чет Ное 05, 2009 2:07 pm
от bdz_bg
Ами по мое мнение няма смисъл да са повече от 5 или 6.Не всички влакове се нуждаят от бистра,само най основните.Според мен трябва да се движат на 8611/8614, 2611/2610, 2613/2612, 8615/8610, 3621/3622.Това са едни от най - натоварените влакове, но те нека да пуснат първото да видим пък после ще мислим.

Публикувано на: Чет Ное 05, 2009 2:45 pm
от Nikss
Прав си. А за нощните е престъпление според мен да нямат най-малкото поне бюфет. Не стига, че по празниците и през лятото е фраш във всички вагони, ми пък няма и къде да отидеш да хапнеш. За 2613/2612 съм отправил предложение като няма допълнителни пътнически вагони да пуснат бюфети за постоянно, но да видим какво ще ми отговорят.

Публикувано на: Чет Ное 05, 2009 9:23 pm
от VESO
Общата бройка на бистрата от типа "АRkimbz" e 3 (001 - 003) , като вагонът с номер 004 се води от другия тип. От "ARmz" също са 3 (001 - 003) + този , за който споменах , който е много особен - идентичен на външен вид и интериор с "ARmz" , но на него е изписано "ARkimbz" и е под номер 004. Общият брой е 7 , така че трябва да се мисли кои влакове ще намажат.

Публикувано на: Чет Ное 05, 2009 11:10 pm
от Nikss
Щом са 7 е добре, а иначе е редно да се помисли ако има пътници и на нощните влакове да пуснат такива ресторантчета като този с номер 004. 8)

Публикувано на: Чет Ное 05, 2009 11:19 pm
от Labros
Нощно време хората спят. Няма файда. По-добре е да се помисли за пускане на максимален брой УБВ/БВ.