

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm
В Пазарджик преди години може би помните как само за една нощ , градът осъмна с 2 автогари - на "Никан Лайн" и старата "Транс Авто" , вече собстеност на Ф. Беев.Случваше се , че за Пловдив в един час потегляха два автобуса и пътниците дори на места , където се засичаха се гледаха и махаха през прозорците.После изгониха "Никан" , за да оставят Беев всевластен господар , но той наруши 2 основни споразумения с общината - обещанието , че в продължение на 5 години цената на билета в градския транспорт ще бъде 0.10 лв отпадна още на следващото лято (фактически просъществува малко повече от 2 години) и цялостно обновяване на автобусния парк - това също не стана , а автогарата заприлича на циганско бунище от раздрънканите Чавдари , които на всичкото отгоре ходиха до Пловдив и София.Беше пълен резил - някогашният областен град с неговите мизерни возила и модерните автобуси на "АВТОТРАНС" - Панагюрище , "TRANSSERVICE" - Пещера и най - вече "Хеброс бус" от Пловдив.Дори и велинградските на "Чепино Авто" бяха по - добри , тъй като Беев като жител на курортния град се грижеше автобусите да са свестни.
Заради тези нарушени обещания и заради "несработването" между собственик и новия кмет , изразено в размяна на реплики по медиите , лизензът на "Транс Авто" бе отнет и сега цялата транспортна схема е в ръцете на "Никан Лайн".Понеже в Пловдив компанията вече не обслужва линии 16 и 116 , те докараха всичките си градски автобуси тук и сега въртят с тях курсовете в града и за селата.
Колкото за Благоевград , от Пловдив тръгват 3 автобуса - два от тях са на "Пътнически превози" ЕООД - в 13:00 (през Костенец и Самоков) и в 13:40 (през Велинград и Разлог).Сутрешният курс в 7:30 е на пловдивската "МЕДИЛИН".Има автобус за Г. Делчев и Хаджидимово , който е на "Динамо" и още един до Банско на "Пирин Транс" , но те тръгват от автогара "Родопи".
Заради тези нарушени обещания и заради "несработването" между собственик и новия кмет , изразено в размяна на реплики по медиите , лизензът на "Транс Авто" бе отнет и сега цялата транспортна схема е в ръцете на "Никан Лайн".Понеже в Пловдив компанията вече не обслужва линии 16 и 116 , те докараха всичките си градски автобуси тук и сега въртят с тях курсовете в града и за селата.
Колкото за Благоевград , от Пловдив тръгват 3 автобуса - два от тях са на "Пътнически превози" ЕООД - в 13:00 (през Костенец и Самоков) и в 13:40 (през Велинград и Разлог).Сутрешният курс в 7:30 е на пловдивската "МЕДИЛИН".Има автобус за Г. Делчев и Хаджидимово , който е на "Динамо" и още един до Банско на "Пирин Транс" , но те тръгват от автогара "Родопи".

Когато параметрите на железния път не са в норма дори и най - леките влакове се движат с намалена скорост за да бъде осигурена безопасността.pavel написа:Значи специално за Кюстендил проблемът е най-вече в ниската скорост Радомир-Кюстендил. На кой му е приятно да се лангърка 50 километра час и половина? Дезиро-то нали е лек тонаж и едва ли е нужно да върви като костенурка с 40 километра - трябва да станат поне 60-70. А като добавим и спиранията на всяка керемидка София-Радомир. За прекачванията съм склонен да се съглася, въпреки че не са нещо ненормално в напредналите ж.п. администрации. Тука хората ще зареват до небето, ако ги накараш да изминат пеша 5 метра най вече заради многото багажи.
Единственото, което за сега спасява задника на БДЖ е, че автобусите за Кюстендил, които са на всеки половин час, тръгват все още от автогара Овча Купел, а не от новата автогара. Когато това стане край с БДЖ в това направление, ако не се справят с кандилкането. Още повече, че цената на билета за автобуса е горе долу колкото този за влака.
Предлагам да повдигнем отново въпроса с влаковете по пета линия:
1. МБВ 360/1/2/3
2. БВ 5620/5
3. връзките Генерал Тодоров - Петрич
1. Както много пъти е писано, крайно време е да спре безобразието със забраненото вътрешно съобщение. Предполагам всеки ще се съгласи, че да се закачат наши вагони към композицията е най-лесното решение. Един или два вагона на първо време са достатъчни. На Кулата от 363 остават за 360 и от 361 за 362. При непроменяне на спиранията, т.е. ако останат само София, Благоевград, Сандански и Кулата (плюс Струмяни за 360 и Генерал Тодоров за 362) може да се направи връзка от Петрич само за 362. Ако има шанс да спират всички на Гнт (1 мин е достатъчна) за връзка с Петрич, това ще бъде едно велико постижение за БДЖ и за всички петричани. Времепътуване 3:30 с 36х между София и Петрич е направо уникално при сегашните 4:27 - 4:49 с БВ. София-Сандански съответно времепътуването е 2:52-3:03 с 36х, за сравнение с БВ е между 3:41 и 4:09. София-Благоевград с 36х се взема за 1:52-1:59 в сравнение с БВ - 2:30-2:52. Но не времепътуването само е голям плюс
С разрешаването на 360 за вътрешно съобщение ще се запълни голямата дупка без влакове за София между 5622 и 5624, която за съжаление от новия ГДВ става още по-голяма. 361 съответно ще бъде първия влак от София за Благоевград, Сандански Кулата и Петрич, пристигащ съответно в много удобен час на тези гари. 362 съответно ще дава удобна по-късна връзка със столицата, за разлика от сегашния последен влак 5610, който е прекалено рано. 363 пък е идеален между прекалено ранния 5623 и прекалено късния 5625.
2. Небезизвестният чифт ПВ с цена за БВ 5620/5625, за него имаше слух, че ще бъде пуснат отново до Кулата, но явно беше само слух и нищо повече. Какво е положението с него, поставян ли е изобщо въпроса за възстановяването на маршрута до Кулата? Да не се повтарям, бях писал вече, че беше удобен късен, съответно ранен влак и аз много пъти съм пътувал с него. В София се стигаше в 7:15, преди началото на работния ден, а сега?
3. Много пъти съм писал за проблема с връзките Генерал Тодоров - Петрич, за прекалено дългото чакане или по-лошото - липсата на връзки за много влакове. Не може да се отрече положителното развитие в ГДВ 2010, за което БДЖ заслужава благодарност. Пътниците от 50131 вече ще чакат 10 минути до потеглянето на 52207 за Петрич. За сравнение сега са 25', а в миналия ГДВ бяха 30. Друг е въпроса, че и 5 минути са достатъчни, но да сме доволни и на това. Както знаете, за 50132 няма връзка от Петрич, така остава и в ГДВ 2010, за съжаление. Според мен е заради липсата на време да се върне състава от връзката за 5624 и тук е въпроса защо 50132 е само 38 минути след 5624 от Гнт? 50133 също няма връзка в сегашния ГДВ, но от новия вече има
- 52213 заминава само 8 минути след пристигането на 50133. За сезонния 50134 какво да кажем, отново няма предвидена връзка от Петрич. И едно влошаване - в сегашния ГДВ има връзка за 462 и 463, но от новия 462 е отрязан, за съжаление.
Исрено се надявам да бъда подкрепен от колегите във форума и съм оптимист заради досегашните успехи с работните срещи и положителното отношение на новото ръководство на БДЖ.
1. МБВ 360/1/2/3
2. БВ 5620/5
3. връзките Генерал Тодоров - Петрич
1. Както много пъти е писано, крайно време е да спре безобразието със забраненото вътрешно съобщение. Предполагам всеки ще се съгласи, че да се закачат наши вагони към композицията е най-лесното решение. Един или два вагона на първо време са достатъчни. На Кулата от 363 остават за 360 и от 361 за 362. При непроменяне на спиранията, т.е. ако останат само София, Благоевград, Сандански и Кулата (плюс Струмяни за 360 и Генерал Тодоров за 362) може да се направи връзка от Петрич само за 362. Ако има шанс да спират всички на Гнт (1 мин е достатъчна) за връзка с Петрич, това ще бъде едно велико постижение за БДЖ и за всички петричани. Времепътуване 3:30 с 36х между София и Петрич е направо уникално при сегашните 4:27 - 4:49 с БВ. София-Сандански съответно времепътуването е 2:52-3:03 с 36х, за сравнение с БВ е между 3:41 и 4:09. София-Благоевград с 36х се взема за 1:52-1:59 в сравнение с БВ - 2:30-2:52. Но не времепътуването само е голям плюс

2. Небезизвестният чифт ПВ с цена за БВ 5620/5625, за него имаше слух, че ще бъде пуснат отново до Кулата, но явно беше само слух и нищо повече. Какво е положението с него, поставян ли е изобщо въпроса за възстановяването на маршрута до Кулата? Да не се повтарям, бях писал вече, че беше удобен късен, съответно ранен влак и аз много пъти съм пътувал с него. В София се стигаше в 7:15, преди началото на работния ден, а сега?

3. Много пъти съм писал за проблема с връзките Генерал Тодоров - Петрич, за прекалено дългото чакане или по-лошото - липсата на връзки за много влакове. Не може да се отрече положителното развитие в ГДВ 2010, за което БДЖ заслужава благодарност. Пътниците от 50131 вече ще чакат 10 минути до потеглянето на 52207 за Петрич. За сравнение сега са 25', а в миналия ГДВ бяха 30. Друг е въпроса, че и 5 минути са достатъчни, но да сме доволни и на това. Както знаете, за 50132 няма връзка от Петрич, така остава и в ГДВ 2010, за съжаление. Според мен е заради липсата на време да се върне състава от връзката за 5624 и тук е въпроса защо 50132 е само 38 минути след 5624 от Гнт? 50133 също няма връзка в сегашния ГДВ, но от новия вече има


Исрено се надявам да бъда подкрепен от колегите във форума и съм оптимист заради досегашните успехи с работните срещи и положителното отношение на новото ръководство на БДЖ.
Последно промяна от Naskoni на Сря Дек 09, 2009 4:40 pm, променено общо 3 пъти.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
Колеги, малко се отвяхте от темата, успокойте страстите!(
Наскони,
на следващата работна среща между Администрацията на Форум "Локомотиви" и Директора на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД ще бъдат представени предложенията ти за разглеждане;
Нови влакове по 5-та няма да има, по същата причина, поради която за сега не се назначават и по другите линии - очакваните масирани ремонти на железопътната инфраструктура по европейски програми;
Наскони,
на следващата работна среща между Администрацията на Форум "Локомотиви" и Директора на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД ще бъдат представени предложенията ти за разглеждане;
Нови влакове по 5-та няма да има, по същата причина, поради която за сега не се назначават и по другите линии - очакваните масирани ремонти на железопътната инфраструктура по европейски програми;
64.19
Марио, благодаря ти за ангажимента. Нови влакове аз не очаквам и не съм предложил. Въпроса е с наличните какво може да се постигне. Удължаването на 5620/5 не може да възпрепятства очакваните ремонти. Знаем, че линията Дупница - Кулата е в добро състояние. Отделно с подобряване на връзките Генерал Тодоров - Петрич може да се постигне много (по този въпрос след малко ще пиша в горното си мнение).
Междувременно да попитам защо 462 ще бъде през пустинята, като няма никакво насрещно движение през Владая, освен 50201 и 50203? Не мога да си го обясня, да забавим международен влак с още 20 минути отгоре докато се влачи по шеста... В сегашното разписание при закъснение си губеше трасето и го пренасочваха, но в новия ГДВ виждам само 2 насрещни КПВ.
Междувременно да попитам защо 462 ще бъде през пустинята, като няма никакво насрещно движение през Владая, освен 50201 и 50203? Не мога да си го обясня, да забавим международен влак с още 20 минути отгоре докато се влачи по шеста... В сегашното разписание при закъснение си губеше трасето и го пренасочваха, но в новия ГДВ виждам само 2 насрещни КПВ.

Напълно подкрепям предложените мерки. Смятам, че така БДЖ и хората само ще спечелят. Нека пуснат 1B вагон със задължителна реервация и ще видим колко са пътниците. Като са толкова загрижени от новото ръководство нека оправят тая простотия.Naskoni написа: Исрено се надявам да бъда подкрепен от колегите във форума и съм оптимист заради досегашните успехи с работните срещи и положителното отношение на новото ръководство на БДЖ.
Следва продължение...
Влака щади природата - пътувайте с ВЛАК!!!
Върнете ни кушетите!
Върнете ни кушетите!
Допълних горните си две мнения.
Да добавя още две точки:
4. Благоевград-София с 50272 и 50262. Тук има няколко подобрения с новия ГДВ. Първото е по-късния час на заминаване от Бг - вече не е 16 мин след 5622, а 1:12. Второто е натегнатото разписание на 50272 от 47 на 40 минути. Третото е също свитото разписание на 50262 - от 2:17 на 2:08. В резултат общото времепътуване Бг-Сф е намалено от 3:17 на 3:03, като за съжаление леко е увеличен престоя на Дупница от 13 на 15 минути, като спокойно може да е само 5.
С удоволствие ще изпробвам тези два влака до София другата седмица. Часът на тръгване и пристигане ме устройва, а времепътуването е почти като на 5620.
5. Благоевград-София с 50132 и 50264. За съжаление тук има малко свиване на времепътуването от 3:34 на 3:23, като престоя на Дца си остава почти същия - 23 минути при сегашни 25. Прекалено много са, затова моето предложение, като се съобразявам и с по-горе написаното за 50132 (ранното заминаване след 5624 и липсата на връзка от Петрич), да се премести 50132 в по-късен час от Кулата, да речем 20 минути по-късно. Така връзката в Дца с 50262 ще бъде само 5' и ще има технологично време за подсигуряване на връзка в Генерал Тодоров за пътници от Петрич.
Да добавя още две точки:
4. Благоевград-София с 50272 и 50262. Тук има няколко подобрения с новия ГДВ. Първото е по-късния час на заминаване от Бг - вече не е 16 мин след 5622, а 1:12. Второто е натегнатото разписание на 50272 от 47 на 40 минути. Третото е също свитото разписание на 50262 - от 2:17 на 2:08. В резултат общото времепътуване Бг-Сф е намалено от 3:17 на 3:03, като за съжаление леко е увеличен престоя на Дупница от 13 на 15 минути, като спокойно може да е само 5.
С удоволствие ще изпробвам тези два влака до София другата седмица. Часът на тръгване и пристигане ме устройва, а времепътуването е почти като на 5620.
5. Благоевград-София с 50132 и 50264. За съжаление тук има малко свиване на времепътуването от 3:34 на 3:23, като престоя на Дца си остава почти същия - 23 минути при сегашни 25. Прекалено много са, затова моето предложение, като се съобразявам и с по-горе написаното за 50132 (ранното заминаване след 5624 и липсата на връзка от Петрич), да се премести 50132 в по-късен час от Кулата, да речем 20 минути по-късно. Така връзката в Дца с 50262 ще бъде само 5' и ще има технологично време за подсигуряване на връзка в Генерал Тодоров за пътници от Петрич.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Оптимизмът ми свързан с модернизацията на отсечката до Радомир лека полека се изпарява !
Докато това не се случи ,съществени промени по отношение на ГДВ и времепътуванията няма да се случат ! До тогава печелят автобусите , още повече , че до края на следващата година се очаква и пускането в експлоатация и на АМ"Люлин " , което ще отхапе още значителна "хапка" от "залъка " на БДЖ !
" Поживьом , увидем ! " - казват руснаците .

Докато това не се случи ,съществени промени по отношение на ГДВ и времепътуванията няма да се случат ! До тогава печелят автобусите , още повече , че до края на следващата година се очаква и пускането в експлоатация и на АМ"Люлин " , което ще отхапе още значителна "хапка" от "залъка " на БДЖ !
" Поживьом , увидем ! " - казват руснаците .
Информация
Модератори