Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Кое не разбра?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Колко % са необходими за ПВ с V max 110 km/h, че сега всички с лок и вагони са до 100 при сп.% = 76?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

76% = 110 км/ч.
Това 100 е от 2 год, преди това си бяха до 110.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

А пък съгласно новия ГДВ от 12.2011 година всички ПВ ,КПВ ,БВ композирани с вагони трябва да се осигуряват със 115% съгласно таблица III от ТТН а при този процент максималната скорост е 130 км/ч. Интересно защо НК ЖИ си нарушават собствените разпоредби като всички влакове обслужвани с вагони са ги написали със 76 % :roll: :?: .
Сега има една заповед за няколко влакчета дето им смениха 32-ките с вагони и в нея пише да се движат съгласно таблица V от ТТН ( 130 км/ч).
Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София

Мнение от WOLFMX »

Какво е това ПП,защо има забрана,защо при положение,че машината е отделена за музейна никой не я пази,какво аджеба значи тяги? Пружините ресори между колелата,някаква част от рамата ли? Нищо не разбрах от това. Разбирам,че поне едното 90% от този форум сте техничари,но аз нямам вашият късмет. Аз съм просто любител,който се интересува от тези неща. Това е.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

1. БДЖ-ПП е Пътнически превози - предприятие, различно от БДЖ-ТП.
2. Никаква забрана няма;
3. Тягите са 4 бр дебели диагонални тръби, които свързват талигите на серия 42 и 43 с коша. Виж снимка на някой такъв локомотив и ще ги видиш отдолу между двете талиги.
Въпросните имат вредния навик понякога да изпадат и да се забиват в земята, от което локомотивът отхвърча в произволна посока.
Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София

Мнение от WOLFMX »

Много благодаря. :)
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви серия 42 и 42 100 | Electric locomotives series 42 and 42 100”

Информация