
А пък съгласно новия ГДВ от 12.2011 година всички ПВ ,КПВ ,БВ композирани с вагони трябва да се осигуряват със 115% съгласно таблица III от ТТН а при този процент максималната скорост е 130 км/ч. Интересно защо НК ЖИ си нарушават собствените разпоредби като всички влакове обслужвани с вагони са ги написали със 76 %
.
Сега има една заповед за няколко влакчета дето им смениха 32-ките с вагони и в нея пише да се движат съгласно таблица V от ТТН ( 130 км/ч).


Сега има една заповед за няколко влакчета дето им смениха 32-ките с вагони и в нея пише да се движат съгласно таблица V от ТТН ( 130 км/ч).
Какво е това ПП,защо има забрана,защо при положение,че машината е отделена за музейна никой не я пази,какво аджеба значи тяги? Пружините ресори между колелата,някаква част от рамата ли? Нищо не разбрах от това. Разбирам,че поне едното 90% от този форум сте техничари,но аз нямам вашият късмет. Аз съм просто любител,който се интересува от тези неща. Това е.
1. БДЖ-ПП е Пътнически превози - предприятие, различно от БДЖ-ТП.
2. Никаква забрана няма;
3. Тягите са 4 бр дебели диагонални тръби, които свързват талигите на серия 42 и 43 с коша. Виж снимка на някой такъв локомотив и ще ги видиш отдолу между двете талиги.
Въпросните имат вредния навик понякога да изпадат и да се забиват в земята, от което локомотивът отхвърча в произволна посока.
2. Никаква забрана няма;
3. Тягите са 4 бр дебели диагонални тръби, които свързват талигите на серия 42 и 43 с коша. Виж снимка на някой такъв локомотив и ще ги видиш отдолу между двете талиги.
Въпросните имат вредния навик понякога да изпадат и да се забиват в земята, от което локомотивът отхвърча в произволна посока.
Информация
Модератори