Страница 3 от 65
Публикувано на: Чет Сеп 10, 2009 8:50 am
от stankos
lok45111 написа:VESO написа:Предполагам обаче , че на мястото на
тази табелка ще се появи нова.

Със сигурност табелката ще е друга. Не знам сега лиценза чии е, но ADTranz не съществува, закупен е от Bombardier. Утре група от "експерти на Саваната" на форум "Локомотиви" ще се допита до просветените във вагонното дело "шамани" и ще съобщи пред широката форумна публика подробности относно рециклирането на тези вагони.
Марио , кво ти стана бе брато ? Кви са тея савани ? Кви са тея шамани ? На врачки ли взе да ходиш да им баят на новодоставените вагони да не ги срещат кусурите на предишната серия 63 !
Публикувано на: Пет Сеп 11, 2009 3:47 am
от Mario Evstatiev
stankos написа:Марио , кво ти стана бе брато ? Кви са тея савани ? Кви са тея шамани ? На врачки ли взе да ходиш да им баят на новодоставените вагони да не ги срещат кусурите на предишната серия 63 !
Хахаха!
Саваните и шаманите ги използвах осмивателно по адрес на един друг форум
Иначе вчера се направи посещение в НИИТ-ООД, където се намира вагон 51 52 25 63 045-5. Вагонът е изпитателен - той е прототипа на цялата серия. Има много новости и подобрения, но повече подробности след акто се върна от ВРЗ-99 АД, където лично г-н Митко Георгиев - ръководител на проекта за рециклиране, ще даде подробности около новата конструкция.
Публикувано на: Пет Сеп 11, 2009 7:27 am
от NiGhtPiSH
Единственото, което мога да кажа за работата на ВРЗ-99 АД е поклон! Както и пред доставчиците на компонентите!
Публикувано на: Пет Сеп 11, 2009 9:51 am
от 43.309
По интересното е какъв прототип, като пак го именуват 63 серия. Тея хора са се сбъркали....
Публикувано на: Пет Сеп 11, 2009 10:55 am
от Mario Evstatiev
43.309 написа:По интересното е какъв прототип, като пак го именуват 63 серия. Тея хора са се сбъркали....
Серията ще бъде променена вероятно след приключване на изпитанията. Във ВРЗ-99 в момента се работи по още четири вагона - два от тях са на фаза "гол кош", един от тях е в бояджийното, един е почти окомплектован и днес довършваха въздушната инсталация вътре. Пети вагонн пък е вдигнат на крикове и шлосерите по кош го дооборудваха.
Публикувано на: Пет Сеп 11, 2009 12:08 pm
от 46 242
Още 5 "нови" вагона за 100 км/час. Супер !

Публикувано на: Пет Сеп 11, 2009 12:12 pm
от Nikss
Публикувано на: Пет Сеп 11, 2009 12:58 pm
от VESO
Доколкото разбрах , талигите на тези вагони ще бъдат съвсем различни от досегашните на 63-ките.И въпреки че и на тях е написано 140 км/ч , те ще са способни да се движат с тази скорост.
Публикувано на: Пет Сеп 11, 2009 2:11 pm
от assen5
A снимки няма ли да ни покажете?
Публикувано на: Пет Сеп 11, 2009 8:19 pm
от bdz_bg
Снимки има само на един вагон и то само отвънка.Ще ги пусна утре.

Публикувано на: Пет Сеп 11, 2009 9:12 pm
от Mario Evstatiev
bdz_bg написа:Снимки има само на един вагон и то само отвънка.Ще ги пусна утре.

Вагона е заснет и утре заран ще пиша инфо и снимки!
На ВРЗ-99 и Митко Георгиев евалата за труда, вагоните са от чудни по - чудни!
Публикувано на: Съб Сеп 12, 2009 6:49 am
от Mario Evstatiev
Та ето и обещаното инфо и снимки на вагоните:
За разлика от конвенционалната серия 63, тези вагони са с ново салонно оборудване. Седалките са производство на PULLMAN - Бурса и са специално изпълнени за вагони с висока степен на комфорт и сигурност. Изработени са от негорими материали, съгласно изискванията на RIC. В салона разположението на местата е по схемата 2+1 поради което пътеката е значително разширена. Във вагона има пожароизвестителна и гасителна инсталация, всички материали са негорими.
Вратите са с тройна защита срещу самоотваряне като при скорост над 5 км/час се блокират бутоните за отваряне и единствения начин да се отвори вратата е чрез издърпване на аварийния лост. Над 45 км/час се блокира напълно всяка възможност за отварянето на вратата. Интересно е да се спомене, че в престой след като е била отворена, ако същата не бъде затворена до 3,5 мин. затварянето ще настъпи автоматично - подобно на ЕМВ 30/31. Управлението на вратите е микропроцесорно.
Ето снимки:
ОБЩ ВИД
Салон
Поглед към седалките
Публикувано на: Съб Сеп 12, 2009 9:54 am
от Saruman
Браво, страхотно изглеждат.

Публикувано на: Съб Сеп 12, 2009 10:15 am
от 43.309
Би било добре да пуснете снимка от този в Илиянци.
Публикувано на: Съб Сеп 12, 2009 12:36 pm
от Mario Evstatiev
43.309 написа:Би било добре да пуснете снимка от този в Илиянци.
И този в Илиянци, и тези във ВРЗ-99 АД са еднакви. Приложените снимки са комбинирани - салоните са на този в Илиянци, общия вид е сниман във ВРЗ-99, тъй като там бе по - просторно за заснемане отвън.