


Администратор
Ами така е най - удачно, да подбереш вагон с възможно най - големи удобства в състава на влака. За 86012/2 аз пътувам единствено в бистрото, за което с нашия нов приятел и бъдещ суфорумец Тодор имахме малки разногласия снощи в 8602. 63-ка та 63-ка, в крайна сметка въпросната 63-ка се оказа с повредена автоматика на вратите, климатик със съмнителна ефективност, седалки, в които сядаш като в полог на квачка и какво ли още не.Nikss написа:Марио, като спомена за оглед на другите вагони в състав на влак с който предстои пътуване се сещам, че винаги когато ходя на Сф след като си свърша работата намирам 2613 на кой коловоз е, оглеждам му състава и отивам да си заверя билета и да си взема запазено място.
Ще трябва наш Тошко да му бъде предаден урок по удобство на вагоните от експерта на форума по този въпрос - Веско.
За 4641/4640 нещата стоят по - добре с вагоните. Всичките в състава от миналия Понеделник, бяха прилични, чисти, имаше вода в тоалетните и добро осветление, което за 47-ма серия е рядкост.
64.19


Администратор
На мен ми е интересно друго. От де Пловдив са решили, че на 4640/4641 трябва да се подават вагони серия 47? Тези вагони са за пътнически влакове и като изключим 2637/2636, 4647/4646, друг парадокс такъв няма! И какво и е първо на първата класа на 4640/4641?!Nikss написа:Е сега 2613 се движи изцяло с варненски вагони - 4 74-ки и първокласна 40-ка, що годе стават за пътуване.![]()
Но аз понеже всичко вече очаквам и предварително си проверявам състава и така.
64.19

Аз като вляза в композиция , имам навика да се поогледам и да пообиколя малко състава - просто за да си намеря вагон с подходяща тапицерия. Най - много се измъчвам в 8614 , че докато го обиколя целия , ставам разноглед.Особено и ако композицията е с увеличен състав.
Но когато нямам избор (всички се сещат за писмото на Белева относно отвратителните 50-ки на 8626 , на които съм случал нееднокртано) , съм принуден да си стоя в купето.Най - неприятно е когато всички са еднакви с червена тапицерия (тази винената дори е по - гадна) , а първокласния да се падне от онази 50-та с exDB седалките.
63-ка с неотваряща се автоматична врата?
Опазил ме Бог , но досега не съм случвал на такава.

Но когато нямам избор (всички се сещат за писмото на Белева относно отвратителните 50-ки на 8626 , на които съм случал нееднокртано) , съм принуден да си стоя в купето.Най - неприятно е когато всички са еднакви с червена тапицерия (тази винената дори е по - гадна) , а първокласния да се падне от онази 50-та с exDB седалките.
63-ка с неотваряща се автоматична врата?


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm


Администратор
Значи общо взето от 47-ма серия избавление скоро няма да има. Тези въшкарници са си изпели отдавна песента и е редно вагонен район Пловдив да се хванат в работа и да стегнат и без това нелошите 50-ки които имат, вместо да ги държат на ограда за пана на драскачите. 4640/4641 е просто отвратителен с тези скърцащи, вибриращи, тресящи и тропащи стари вагони.Labros написа:А има има- Пловдивски кокошарници се движат и на 8636/7.
64.19


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Точно за него става дума.Вагоните отиват в Бургас , посредством директна група на "Родопи" , а се връщат в ПО като допълнителни на "Сл. Бряг". Между другото , този кратък влак е УБВ и спира на Айтос и Вл.Павлов.Комична ситуация имаше преди години , когато го водеха БВ и билетите се таксуваха както следва: от ПО до Кн за експрес , а от Кн до БС за бръз влак.
Колкото до съставите на 8636 и 8637 , те също са изцяло с 47-ци , но съм бил доволен от пътуването.Наско също може да потвърди , че сме случвали на доста свестни вагони от тази серия.
Колкото до съставите на 8636 и 8637 , те също са изцяло с 47-ци , но съм бил доволен от пътуването.Наско също може да потвърди , че сме случвали на доста свестни вагони от тази серия.

Ей сега разглеждах мои стари снимки, и установих че имам снимки от пътуването миналата година с бълз влак Габрово - Бургас, през стара загова, не знам номерата на влаковете или на вагоните. Тогава още нищо не разбирах за железниците. Ето ги и снимчиците от първокласния вагон, има и от второкласен:
Аз и второкласния (предполагам 47ца):


Съучениците и второкласния:

Съученичка и първокласния:

Съученици и първа класа:


Аз и първа класа:

Аз и второкласния (предполагам 47ца):


Съучениците и второкласния:

Съученичка и първокласния:

Съученици и първа класа:


Аз и първа класа:

Информация
Модератори