Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Марио, като спомена за оглед на другите вагони в състав на влак с който предстои пътуване се сещам, че винаги когато ходя на Сф след като си свърша работата намирам 2613 на кой коловоз е, оглеждам му състава и отивам да си заверя билета и да си взема запазено място. :twisted:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Nikss написа:Марио, като спомена за оглед на другите вагони в състав на влак с който предстои пътуване се сещам, че винаги когато ходя на Сф след като си свърша работата намирам 2613 на кой коловоз е, оглеждам му състава и отивам да си заверя билета и да си взема запазено място. :twisted:
Ами така е най - удачно, да подбереш вагон с възможно най - големи удобства в състава на влака. За 86012/2 аз пътувам единствено в бистрото, за което с нашия нов приятел и бъдещ суфорумец Тодор имахме малки разногласия снощи в 8602. 63-ка та 63-ка, в крайна сметка въпросната 63-ка се оказа с повредена автоматика на вратите, климатик със съмнителна ефективност, седалки, в които сядаш като в полог на квачка и какво ли още не.

Ще трябва наш Тошко да му бъде предаден урок по удобство на вагоните от експерта на форума по този въпрос - Веско.

За 4641/4640 нещата стоят по - добре с вагоните. Всичките в състава от миналия Понеделник, бяха прилични, чисти, имаше вода в тоалетните и добро осветление, което за 47-ма серия е рядкост.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Е сега 2613 се движи изцяло с варненски вагони - 4 74-ки и първокласна 40-ка, що годе стават за пътуване. :lol: :D Но аз понеже всичко вече очаквам и предварително си проверявам състава и така.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Nikss написа:Е сега 2613 се движи изцяло с варненски вагони - 4 74-ки и първокласна 40-ка, що годе стават за пътуване. :lol: :D Но аз понеже всичко вече очаквам и предварително си проверявам състава и така.
На мен ми е интересно друго. От де Пловдив са решили, че на 4640/4641 трябва да се подават вагони серия 47? Тези вагони са за пътнически влакове и като изключим 2637/2636, 4647/4646, друг парадокс такъв няма! И какво и е първо на първата класа на 4640/4641?!
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Марио, не забравяй, че едно време дори ЕВ "ЯНТРА" се е движил с вагони серия 47, отоплението им е несравнимо през зимата, перденца са имали, общо взето те са били основните вагони в пътническия парк... ЕВ, БВ всичко с 47 е било някога. Интересно ПВ с какви вагони са се движили... :roll:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Аз като вляза в композиция , имам навика да се поогледам и да пообиколя малко състава - просто за да си намеря вагон с подходяща тапицерия. Най - много се измъчвам в 8614 , че докато го обиколя целия , ставам разноглед.Особено и ако композицията е с увеличен състав. :D
Но когато нямам избор (всички се сещат за писмото на Белева относно отвратителните 50-ки на 8626 , на които съм случал нееднокртано) , съм принуден да си стоя в купето.Най - неприятно е когато всички са еднакви с червена тапицерия (тази винената дори е по - гадна) , а първокласния да се падне от онази 50-та с exDB седалките.

63-ка с неотваряща се автоматична врата? :shock: Опазил ме Бог , но досега не съм случвал на такава.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

А има има- Пловдивски кокошарници се движат и на 8636/7. :wink:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Опазил ме Господ, като се прибирах от Подкова от Сз хванах 8626, който беше с ужасен състав... 74-ка, която беше 1-ва подред и то фрашкана на макс, останалото бяха 50-ки, които бяха тъмни и накрая се мерна празна 43-ка и с удоволствие се качих в нея и дори поспах около 2 часа до сф. :P 8)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros написа:А има има- Пловдивски кокошарници се движат и на 8636/7. :wink:
Значи общо взето от 47-ма серия избавление скоро няма да има. Тези въшкарници са си изпели отдавна песента и е редно вагонен район Пловдив да се хванат в работа и да стегнат и без това нелошите 50-ки които имат, вместо да ги държат на ограда за пана на драскачите. 4640/4641 е просто отвратителен с тези скърцащи, вибриращи, тресящи и тропащи стари вагони.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Минало им е времето, спор няма, но като няма други какво да правим... да отменяме инак малкото останали вече влакове? В Русе и ГО се поддържат идеално 47-ците и още няколко години не им мърдат. 8)
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

А пък най-смешното и за пореден път доказващо тъпотията в Пловдив е, че сега за 8681 са пуснали две 43-ки и 1 вагон 50 серия.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros написа:А пък най-смешното и за пореден път доказващо тъпотията в Пловдив е, че сега за 8681 са пуснали две 43-ки и 1 вагон 50 серия.
Кой е 8681? Да не става дума за 1681, който тръгва от 24-ти на мястото на 1621.
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Не. Движи се сезонно в състава на "Родопи" и "Слънчев бряг". 3 вагона са Пловдив-Бургас, а като 8681 се движи Карнобат-Бургас.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Точно за него става дума.Вагоните отиват в Бургас , посредством директна група на "Родопи" , а се връщат в ПО като допълнителни на "Сл. Бряг". Между другото , този кратък влак е УБВ и спира на Айтос и Вл.Павлов.Комична ситуация имаше преди години , когато го водеха БВ и билетите се таксуваха както следва: от ПО до Кн за експрес , а от Кн до БС за бръз влак.
Колкото до съставите на 8636 и 8637 , те също са изцяло с 47-ци , но съм бил доволен от пътуването.Наско също може да потвърди , че сме случвали на доста свестни вагони от тази серия.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Ей сега разглеждах мои стари снимки, и установих че имам снимки от пътуването миналата година с бълз влак Габрово - Бургас, през стара загова, не знам номерата на влаковете или на вагоните. Тогава още нищо не разбирах за железниците. Ето ги и снимчиците от първокласния вагон, има и от второкласен:
Аз и второкласния (предполагам 47ца):
Изображение
Изображение
Съучениците и второкласния:
Изображение
Съученичка и първокласния:
Изображение
Съученици и първа класа:
Изображение
Изображение
Аз и първа класа:
Изображение
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация