А къде са крушките, а? Преди потегляне към ЦЛ беше изпробвана инсталацията и всичко светеше.Saruman написа:Ако някой ден му светнат и фаровете ще е още по- прекрасен!

Глобален модератор

Администратор

Всичко е там знам, че сте направили всичко като сте го пратили, но няма кой да купи един траф 220 на 24 за да се захрани инсталацията. Иначе по локомотива няма посегателства, дано и занапред е така. Казват нямали пари за траф, но имали да сложат 2 халогена с фотоклетки на 2 стълба и като мине някой и те светват, умно!Tramway написа:А къде са крушките, а? Преди потегляне към ЦЛ беше изпробвана инсталацията и всичко светеше.Saruman написа:Ако някой ден му светнат и фаровете ще е още по- прекрасен!

Глобален модератор
Извинявай, ама като закарахме машината на ЦЛ, седнахме с началник-гарата, той викна техника и коментирахме как да са освети машината. Каза, че има отпуснати пари за прокарване на кабел и за трансформатор. Обясних им точно какъв трансформатор трябва, откъде да са поръча, качихме са в будката, показах му точно в кой шкаф да са сложи, как да са свърже с инсталацията и откъде да влезе 230-волтовия кабел. Казаха че ще ми са обадят да поръчаме трафа и до там. Аз какво повече да направя?lok45111 написа:Крушките са си там, обаче някой го мързи да купи едно захранване 24V. Тук мисля, че Сдружението може да направи нещо по въпроса и да "осветим" локомотива.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Администратор
И тук следва да се постави въпроса - кой реално стопанисва въпросния локомотив и към кое ведомство се числи.След като се установи това , то е редно да се изпрати сигнал (или молба , както искайте го наречете) , за привеждането на локомотива в състояние , за което описахте.Действително светещ през нощта , безспорно ще е красива , радваща очите гледка.

Глобален модератор
Стопанисва го НКЖИ, числи са към общината, инициативата за ремонта и поставянето му и обещания за плащането му са на едно сдружение-фантом начело с професор-мошеник с връзки по високите места. Досега не е платен нито лев на БДЖ за ремонта и транспорта (33,000 лв) и на НКЖИ за изграждане на коловоз и преместването на машината (27,000 лв).VESO написа:И тук следва да се постави въпроса - кой реално стопанисва въпросния локомотив и към кое ведомство се числи.След като се установи това , то е редно да се изпрати сигнал (или молба , както искайте го наречете) , за привеждането на локомотива в състояние , за което описахте.Действително светещ през нощта , безспорно ще е красива , радваща очите гледка.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Администратор

Бях мярнал едни с дебели вратове и лъскави джипове, да оникалят звеното преди да бъде преместен локомотива. Говореха как точно да се сложи локомотива, така че да имало място и за вагон, който да се направи на заведение. Глегаха, умуваха и си заминаха повече нито ги видях, нито ги чух. В момента всеки се радва на локомотива особенно малките деца и всеки си прави снимки за спомен.

Глобален модератор
Ами вижте: ще са срещна с н-к гарата и ще говоря с него да разбера какво е положението. Той беше много ентусиазиран, каза че имало пари, и трябва машината да светне за честването на 100-годишнината на гарата таз година. Само че сега в тоз студ не ми са ходи, малко да поомекне. И не е само до траф, а трябва да са положи кабел подземно в тръба до единия стълб, където да са свърже с осветлението на гарата. Като говоря с него ще видим какво ще правим по-нататък.VESO написа:Ако чакаме от общината нещо , то по - добре със собствени усилия да свършим работата.Само че винаги ще се намерят някои дребнави закостенели чиновничета , които всячески ще пречат на развитието на доброто дело.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Администратор
Ако трябва реално да разделим работата на етапи , то ще изглежда по следния начин:
1. Първо идване в Царева ливада. Среща с въпросните чиновници (като посочения нач. гара).Оглед и оценъчна експертиза за състоянието на локомотива и затова какво ще трябва да се набави.Къде ще се монтира - този въпрос Tramway вече го е изяснил по - горе.
2. Връщане в София , търсене и набавяне на материалите.Докладване на чиновника в Ц. ливада за крайните резултати , информиране на същия и готовност в удобен ден и час да се започне работата.
3. Второ идване в Цл , представяне пред въпросните длъжностни лица и започване на същинската част от начинанието - монтиране на уредите и материалите съответно на указаните места.
4. Приключване на работата , констативен оглед за резултатите , сбогуване с чиновниците и заминаване за столицата.
Само че от 1. до 4. е желателно да се извършат при две кумулативни условия - затопляне на времето и отваряне на 4-та от Плачковци до Кръстец.
1. Първо идване в Царева ливада. Среща с въпросните чиновници (като посочения нач. гара).Оглед и оценъчна експертиза за състоянието на локомотива и затова какво ще трябва да се набави.Къде ще се монтира - този въпрос Tramway вече го е изяснил по - горе.
2. Връщане в София , търсене и набавяне на материалите.Докладване на чиновника в Ц. ливада за крайните резултати , информиране на същия и готовност в удобен ден и час да се започне работата.
3. Второ идване в Цл , представяне пред въпросните длъжностни лица и започване на същинската част от начинанието - монтиране на уредите и материалите съответно на указаните места.
4. Приключване на работата , констативен оглед за резултатите , сбогуване с чиновниците и заминаване за столицата.
Само че от 1. до 4. е желателно да се извършат при две кумулативни условия - затопляне на времето и отваряне на 4-та от Плачковци до Кръстец.


Глобален модератор
Какво точно трябва да са набави е съвсем ясно и няма нужда да са ходи до София. За материали ей го Габрово къде е, фабриката за трансформатори е в Соколово, пак на един кнор място. Нека да са позатопли и ще раздвижим блатото.VESO написа:Ако трябва реално да разделим работата на етапи , то ще изглежда по следния начин:
1. Първо идване в Царева ливада. Среща с въпросните чиновници (като посочения нач. гара).Оглед и оценъчна експертиза за състоянието на локомотива и затова какво ще трябва да се набави.Къде ще се монтира - този въпрос Tramway вече го е изяснил по - горе.
2. Връщане в София , търсене и набавяне на материалите.Докладване на чиновника в Ц. ливада за крайните резултати , информиране на същия и готовност в удобен ден и час да се започне работата.
3. Второ идване в Цл , представяне пред въпросните длъжностни лица и започване на същинската част от начинанието - монтиране на уредите и материалите съответно на указаните места.
4. Приключване на работата , констативен оглед за резултатите , сбогуване с чиновниците и заминаване за столицата.
Само че от 1. до 4. е желателно да се извършат при две кумулативни условия - затопляне на времето и отваряне на 4-та от Плачковци до Кръстец.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Информация
Модератори