Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Saruman написа:Ако някой ден му светнат и фаровете ще е още по- прекрасен!
А къде са крушките, а? Преди потегляне към ЦЛ беше изпробвана инсталацията и всичко светеше.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Крушките са си там, обаче някой го мързи да купи едно захранване 24V. Тук мисля, че Сдружението може да направи нещо по въпроса и да "осветим" локомотива.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Tramway написа:
Saruman написа:Ако някой ден му светнат и фаровете ще е още по- прекрасен!
А къде са крушките, а? Преди потегляне към ЦЛ беше изпробвана инсталацията и всичко светеше.
Всичко е там знам, че сте направили всичко като сте го пратили, но няма кой да купи един траф 220 на 24 за да се захрани инсталацията. Иначе по локомотива няма посегателства, дано и занапред е така. Казват нямали пари за траф, но имали да сложат 2 халогена с фотоклетки на 2 стълба и като мине някой и те светват, умно!
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

lok45111 написа:Крушките са си там, обаче някой го мързи да купи едно захранване 24V. Тук мисля, че Сдружението може да направи нещо по въпроса и да "осветим" локомотива.
Извинявай, ама като закарахме машината на ЦЛ, седнахме с началник-гарата, той викна техника и коментирахме как да са освети машината. Каза, че има отпуснати пари за прокарване на кабел и за трансформатор. Обясних им точно какъв трансформатор трябва, откъде да са поръча, качихме са в будката, показах му точно в кой шкаф да са сложи, как да са свърже с инсталацията и откъде да влезе 230-волтовия кабел. Казаха че ще ми са обадят да поръчаме трафа и до там. Аз какво повече да направя?
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ами гарата е към НКЖИ, следователно Сдружението може да размърда задника на мързеливия началник - гара.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

И тук следва да се постави въпроса - кой реално стопанисва въпросния локомотив и към кое ведомство се числи.След като се установи това , то е редно да се изпрати сигнал (или молба , както искайте го наречете) , за привеждането на локомотива в състояние , за което описахте.Действително светещ през нощта , безспорно ще е красива , радваща очите гледка.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

VESO написа:И тук следва да се постави въпроса - кой реално стопанисва въпросния локомотив и към кое ведомство се числи.След като се установи това , то е редно да се изпрати сигнал (или молба , както искайте го наречете) , за привеждането на локомотива в състояние , за което описахте.Действително светещ през нощта , безспорно ще е красива , радваща очите гледка.
Стопанисва го НКЖИ, числи са към общината, инициативата за ремонта и поставянето му и обещания за плащането му са на едно сдружение-фантом начело с професор-мошеник с връзки по високите места. Досега не е платен нито лев на БДЖ за ремонта и транспорта (33,000 лв) и на НКЖИ за изграждане на коловоз и преместването на машината (27,000 лв).
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ясна работата. Ами тогаз нашето Сдружение нефантом поне да намери траф и да пуснем кабелаците. Не коства много и мисля, че ще се забележи труда.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Бях мярнал едни с дебели вратове и лъскави джипове, да оникалят звеното преди да бъде преместен локомотива. Говореха как точно да се сложи локомотива, така че да имало място и за вагон, който да се направи на заведение. Глегаха, умуваха и си заминаха повече нито ги видях, нито ги чух. В момента всеки се радва на локомотива особенно малките деца и всеки си прави снимки за спомен.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ако чакаме от общината нещо , то по - добре със собствени усилия да свършим работата.Само че винаги ще се намерят някои дребнави закостенели чиновничета , които всячески ще пречат на развитието на доброто дело.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

VESO написа:Ако чакаме от общината нещо , то по - добре със собствени усилия да свършим работата.Само че винаги ще се намерят някои дребнави закостенели чиновничета , които всячески ще пречат на развитието на доброто дело.
Ами вижте: ще са срещна с н-к гарата и ще говоря с него да разбера какво е положението. Той беше много ентусиазиран, каза че имало пари, и трябва машината да светне за честването на 100-годишнината на гарата таз година. Само че сега в тоз студ не ми са ходи, малко да поомекне. И не е само до траф, а трябва да са положи кабел подземно в тръба до единия стълб, където да са свърже с осветлението на гарата. Като говоря с него ще видим какво ще правим по-нататък.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ами ще се включа в начинанието, нека се види какво е положението и какво да се направи.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ако трябва реално да разделим работата на етапи , то ще изглежда по следния начин:
1. Първо идване в Царева ливада. Среща с въпросните чиновници (като посочения нач. гара).Оглед и оценъчна експертиза за състоянието на локомотива и затова какво ще трябва да се набави.Къде ще се монтира - този въпрос Tramway вече го е изяснил по - горе.
2. Връщане в София , търсене и набавяне на материалите.Докладване на чиновника в Ц. ливада за крайните резултати , информиране на същия и готовност в удобен ден и час да се започне работата.
3. Второ идване в Цл , представяне пред въпросните длъжностни лица и започване на същинската част от начинанието - монтиране на уредите и материалите съответно на указаните места.
4. Приключване на работата , констативен оглед за резултатите , сбогуване с чиновниците и заминаване за столицата.

Само че от 1. до 4. е желателно да се извършат при две кумулативни условия - затопляне на времето и отваряне на 4-та от Плачковци до Кръстец.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Добър план, бройте ме със всичко каквото мога да помогна. Все пак съм и най-близо, а и имам мерак за тоя локомотив. Но ако чакаш 4-та, както чувам слухове за край на ремонта: не февруари, не март ами МАЙ.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

VESO написа:Ако трябва реално да разделим работата на етапи , то ще изглежда по следния начин:
1. Първо идване в Царева ливада. Среща с въпросните чиновници (като посочения нач. гара).Оглед и оценъчна експертиза за състоянието на локомотива и затова какво ще трябва да се набави.Къде ще се монтира - този въпрос Tramway вече го е изяснил по - горе.
2. Връщане в София , търсене и набавяне на материалите.Докладване на чиновника в Ц. ливада за крайните резултати , информиране на същия и готовност в удобен ден и час да се започне работата.
3. Второ идване в Цл , представяне пред въпросните длъжностни лица и започване на същинската част от начинанието - монтиране на уредите и материалите съответно на указаните места.
4. Приключване на работата , констативен оглед за резултатите , сбогуване с чиновниците и заминаване за столицата.

Само че от 1. до 4. е желателно да се извършат при две кумулативни условия - затопляне на времето и отваряне на 4-та от Плачковци до Кръстец.
Какво точно трябва да са набави е съвсем ясно и няма нужда да са ходи до София. За материали ей го Габрово къде е, фабриката за трансформатори е в Соколово, пак на един кнор място. Нека да са позатопли и ще раздвижим блатото.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Публикувай отговор

Обратно към “ПАРНИ ЛОКОМОТИВИ И МОТРИСИ | Steam locomotives and railcars”

Информация