Страница 3 от 3
Публикувано на: Сря Ное 16, 2011 2:08 pm
от disell
Може да спорим до безкрайност за това дали е част от нашата история след като нищо не е произведено у нас а ми е сглоби чарк от разни локомотиви и ЕМВ-та , виж за парните 48 серия произведени изцяло у нас съм съгласен ама за тези ....

Публикувано на: Сря Ное 16, 2011 2:55 pm
от Nikss
Точно защото е сглобен от части на различни серии подвижен състав е уникален, както и поп Андрей (43 308). Чужденците нека видят, че сме технически гении.

Публикувано на: Сря Ное 16, 2011 6:17 pm
от vesko7
disell написа:Абе хора какво ревете за поредното железопътно недурозумение с етикет Made il Bulgaria .Аз доколкото си спомням като съм го виждал как прави маневри в Стара Загора съм се чудел как не се удря всеки път във вагоните , потегляше с едни такива силни тласъци сякаш подскача или хвърля къч ( като седмак на режим " АВАРИЯ ") , явно колегите бяха големи професионалисти за да опитомят този "див мустанг".
Въобще не подскача толкова много. На един мой съвипускник баща му го караше един от тези "Мустанги" в Тулово. Карал съм го два пъти навремето, зая номер не мога да се сетя, но беше с копчета, а не с контролен. Мога да кажа, че се държесе съвсем прилично, е не може да се сравнява с 61 000, но все пак. Чавдаре, смятам коментара ти за твърде пресилен...
Публикувано на: Чет Ное 17, 2011 11:31 am
от disell
Изобщо не е пресилен , както ти си видял единия от тях аз явно пък съм видял друг и си подскачаше точно като 07 серия в режим авария затова ми направи впечатление и съм го запомнил .
Публикувано на: Чет Ное 17, 2011 11:40 am
от VESO
Били са 4 машини , така че е напълно възможно.

Публикувано на: Чет Ное 17, 2011 6:54 pm
от vesko7
Така е - спора е излишен - все пак машините са ТНТМ.