Страница 3 от 7
Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 12:12 am
от VESO
Редукторите на 123 не бяха ли от 020 , взети от катастрофиралата машина след адът в Казичене?
Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 4:56 am
от Mario Evstatiev
VESO написа:Редукторите на 123 не бяха ли от 020 , взети от катастрофиралата машина след адът в Казичене?
Целите талиги на 40 020.4 след катастрофата в Казичене на 17 Август 1992 г. се монтират на 46 123.6, която по това време е в ЖПЗ - София за ремонт. След като се решава да се модернизира, талигите на машината отново са взети като оборотни за подемни ремонти на "бързите" 46-ци в депо Бургас. Що се касае до Vмакс след модернизация - 46 223 ще е за 150 км/час, както и дргите модернизирани локомотиви.
Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 8:28 am
от stankos
Има ли технически проблеми при модернизациято на 46 серия да се направи подсерия 3 за скорост 160км/ч.
Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 11:13 am
от Mario Evstatiev
stankos написа:Има ли технически проблеми при модернизациято на 46 серия да се направи подсерия 3 за скорост 160км/ч.
Преди години имаше слухове за подсерия 46 300, които така и останаха забулени в неизвестност - или не ебило рентабилно, или пуснатия слух беше породен от мечтите на някой болестно привързан към "Станимирките" фен.
Доколкото знам, подсерия 300 щеше да е за над 160 км/час, но конкретна Vмакс така и не се спомена никъде.
Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 12:21 pm
от Nikss
46 242 написа:Информацията е че стои отвън един лъсково боядисан кух кош. Как да тръгне ?
Тоя лъскаво боядисан кух кош сигурен ли си, че е 46 203.
6 и, че е само боядисан и кух? Данеби да е друга 46 (215 или 218) пък ти да ни държиш в напрежение от предстоящото пускане на 203...

Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 12:38 pm
от VESO
Тази снимка на машината е правена на 24-ти май.Оттогава досега , дали нещо се е променило?
Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 12:41 pm
от Nikss
Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 12:53 pm
от VESO
Хората в Европа за 4 месеца правят пълна модернизация на машината и на 4-тия вече излиза да обслужва влакове (говорим дори и за преминали тестове).
Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 1:16 pm
от Nikss
Тук макар по документи да сме в Европа реално все още си е Абсурдистан... нормално един КР ако не липсват части и пари и е изпълнен качествено като заводски (всичко да е изпипано както трябва) също трябват 4 месеца, модернизация максимум 5, а сега освен да чакаме друго не ни остава...

Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 7:25 pm
от disell
Тази пък е от миналия месец и положението като гледам пак е същото
46.203
Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 7:27 pm
от Nikss
Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 7:28 pm
от 44142
46203 си е още отвън в двора на кончар и не се работи по нея.
Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 7:31 pm
от Nikss
Ашколсум, да продължават в същия дух... скоро може би и
44 130.3 полуразглобена ще изкарат навън...

Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 7:35 pm
от 44142
Като няма пари е така. 44130 е боядисана и отделните възли са ревизирани и дотам. Чака се решение дали да се сменя кабелажа на лок. Чух едно изказване, че при КР е взето решение да се премахват многото еденици. Незнам дали е вярно обаче на 44057, 44101, 44130 и 44133 ще бъде премахната.
Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 7:37 pm
от Nikss
Тия тъпи ли са или на тъпи са правят? От какъв зор ще я махат и какво им пречи не мога да разбера? Ще им е приятно ли да им махнат... да не казвам какво, а? Нито им влиза в работата да ги махат, нито нищо... айде да си гледат работата да не почвам да им правя проблеми да се чудят откъде им е дошло...
