
Администратор
Целите талиги на 40 020.4 след катастрофата в Казичене на 17 Август 1992 г. се монтират на 46 123.6, която по това време е в ЖПЗ - София за ремонт. След като се решава да се модернизира, талигите на машината отново са взети като оборотни за подемни ремонти на "бързите" 46-ци в депо Бургас. Що се касае до Vмакс след модернизация - 46 223 ще е за 150 км/час, както и дргите модернизирани локомотиви.VESO написа:Редукторите на 123 не бяха ли от 020 , взети от катастрофиралата машина след адът в Казичене?
64.19

Администратор
Преди години имаше слухове за подсерия 46 300, които така и останаха забулени в неизвестност - или не ебило рентабилно, или пуснатия слух беше породен от мечтите на някой болестно привързан към "Станимирките" фен.stankos написа:Има ли технически проблеми при модернизациято на 46 серия да се направи подсерия 3 за скорост 160км/ч.
Доколкото знам, подсерия 300 щеше да е за над 160 км/час, но конкретна Vмакс така и не се спомена никъде.
64.19

Тази снимка на машината е правена на 24-ти май.Оттогава досега , дали нещо се е променило?


Тази пък е от миналия месец и положението като гледам пак е същото
46.203



Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm


Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Тия тъпи ли са или на тъпи са правят? От какъв зор ще я махат и какво им пречи не мога да разбера? Ще им е приятно ли да им махнат... да не казвам какво, а? Нито им влиза в работата да ги махат, нито нищо... айде да си гледат работата да не почвам да им правя проблеми да се чудят откъде им е дошло... 

Информация
Модератори