Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Редукторите на 123 не бяха ли от 020 , взети от катастрофиралата машина след адът в Казичене?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Редукторите на 123 не бяха ли от 020 , взети от катастрофиралата машина след адът в Казичене?
Целите талиги на 40 020.4 след катастрофата в Казичене на 17 Август 1992 г. се монтират на 46 123.6, която по това време е в ЖПЗ - София за ремонт. След като се решава да се модернизира, талигите на машината отново са взети като оборотни за подемни ремонти на "бързите" 46-ци в депо Бургас. Що се касае до Vмакс след модернизация - 46 223 ще е за 150 км/час, както и дргите модернизирани локомотиви.
64.19
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Има ли технически проблеми при модернизациято на 46 серия да се направи подсерия 3 за скорост 160км/ч.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

stankos написа:Има ли технически проблеми при модернизациято на 46 серия да се направи подсерия 3 за скорост 160км/ч.
Преди години имаше слухове за подсерия 46 300, които така и останаха забулени в неизвестност - или не ебило рентабилно, или пуснатия слух беше породен от мечтите на някой болестно привързан към "Станимирките" фен.

Доколкото знам, подсерия 300 щеше да е за над 160 км/час, но конкретна Vмакс така и не се спомена никъде.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

46 242 написа:Информацията е че стои отвън един лъсково боядисан кух кош. Как да тръгне ?
Тоя лъскаво боядисан кух кош сигурен ли си, че е 46 203.6 и, че е само боядисан и кух? Данеби да е друга 46 (215 или 218) пък ти да ни държиш в напрежение от предстоящото пускане на 203... :D :lol: :twisted: :roll:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Тази снимка на машината е правена на 24-ти май.Оттогава досега , дали нещо се е променило?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Е че 4 месеца малко ли ти се виждат за дори минимални промени (напр. поставяне на покривно оборудване и пантографи)... :D :lol: :shock: :twisted: :arrow:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Хората в Европа за 4 месеца правят пълна модернизация на машината и на 4-тия вече излиза да обслужва влакове (говорим дори и за преминали тестове).
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Тук макар по документи да сме в Европа реално все още си е Абсурдистан... нормално един КР ако не липсват части и пари и е изпълнен качествено като заводски (всичко да е изпипано както трябва) също трябват 4 месеца, модернизация максимум 5, а сега освен да чакаме друго не ни остава... :? :arrow:
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Тази пък е от миналия месец и положението като гледам пак е същото :arrow: 46.203
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Леле... положението наистина до никъде не е стигнало... жалко... :( :cry: :? дори вече да са започнали едва ли са напреднали много... ех... явно напролет ще е напълно готова... :x
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

46203 си е още отвън в двора на кончар и не се работи по нея.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Ашколсум, да продължават в същия дух... скоро може би и 44 130.3 полуразглобена ще изкарат навън... :evil:
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Като няма пари е така. 44130 е боядисана и отделните възли са ревизирани и дотам. Чака се решение дали да се сменя кабелажа на лок. Чух едно изказване, че при КР е взето решение да се премахват многото еденици. Незнам дали е вярно обаче на 44057, 44101, 44130 и 44133 ще бъде премахната.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Тия тъпи ли са или на тъпи са правят? От какъв зор ще я махат и какво им пречи не мога да разбера? Ще им е приятно ли да им махнат... да не казвам какво, а? Нито им влиза в работата да ги махат, нито нищо... айде да си гледат работата да не почвам да им правя проблеми да се чудят откъде им е дошло... :evil:
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви 44 001/002 и 46 200 | Modernized electric locomotives subclass 44001/2 and 46 200”

Информация