Страница 3 от 4
Публикувано на: Нед Юни 22, 2008 7:42 am
от Nikss
Напълно подкрепям мнението на колегата 07.Особено последното изречение.Модернизацията на 44 104 и 44 145 беше пълна глупост.Язък,че се съсипаха 2 хубави локомотива.Koncar могат да модернизират 46 200.Докато при ШКОДИТЕ не го могат хората и това си е.В нашите лок 44/45 има още доста живот,обаче без поддръжка и качествени ремонти няма да издържат още дълго.Ако до няколко години всички електровози минат ремонт в БТ-Р както мина 45 199,а скоро ще излезе 44 089 ще бъдат направо като нови.За модернизация не може да се говори ако се направи такъв качествен ремонт на всички електровози.Ако вече след още поне 10 години няма никакви резервни части и няма какво да се прави тогава вече може да се мине на истинска модернизация,но само в завода-производител!
Публикувано на: Нед Юни 22, 2008 8:26 am
от Mario Evstatiev
Части за 44/45 има и то доста, тъй като различни чешки и словашки фирми произвеждат пълната гара от тях. Нека не забравим, че всичко, вградено в нашите "Р"-ки, чехите го използват по техните машини от серии 230, 240, 242 и част от тиристорните машини. Словашкото предприятие ZOS - Vrutku, което освен, че е усвоило технологии за КВР(забележете!!!) на серии 230-242, притежава и уникалния лиценз за КВР и частична модернизация на серия ŽS 441. Така, че се замислям за нещо много по - добро. Вместо да се правят модернизации защо всички 43, 44, 45 и дори 46 не минат от там. Ще излезе пъти по - качествено и евтино, тъй като производителността на единица ТПС ще се повиши значително.
Публикувано на: Нед Юни 22, 2008 8:41 am
от lok43r
Eто един локомотив пресен от ремонот в ZOS - Vrutkу

Публикувано на: Нед Юни 22, 2008 8:44 am
от Mario Evstatiev
lok43r написа:Eто един локомотив пресен от ремонот в ZOS - Vrutkу
За това говорихме

Тия там си знаят работата. Дано и някоя наша "Р"-ка видим след такъв КР.
Публикувано на: Нед Юни 22, 2008 9:06 am
от 46 242
lok45111 написа:
Вместо да се правят модернизации защо всички 43, 44, 45 и дори 46 не минат от там. Ще излезе пъти по - качествено и евтино, тъй като производителността на единица ТПС ще се повиши значително.
Ти чуваш ли се какви ги разправяш ?
Публикувано на: Нед Юни 22, 2008 9:08 am
от stoqn_bdz
А момчета някой може ли да ми каже някаква информация за тези заводи?
Публикувано на: Нед Юни 22, 2008 9:39 am
от 07
Nikss написа:Напълно подкрепям мнението на колегата 07.Особено последното изречение.Модернизацията на 44 104 и 44 145 беше пълна глупост.Язък,че се съсипаха 2 хубави локомотива.
Абе може да се по спори дали модернизация в Кончар или експлоатация в България е по голямо съсипване!
Nikss написа:.Ако до няколко години всички електровози минат ремонт в БТ-Р както мина 45 199,а скоро ще излезе 44 089 ще бъдат направо като нови.
Като нови не значи нови, нека не съдим само по боята, Колкото и да са добре ремонтирани никоганяма да станат нови![
quote="Nikss"] За модернизация не може да се говори ако се направи такъв качествен ремонт на всички електровози.Ако вече след още поне 10 години няма никакви резервни части и няма какво да се прави тогава вече може да се мине на истинска модернизация,но само в завода-производител![/quote] Модернизация от тук нататък означава рециклиране, другото е трошене на пари! Изхода е КР във Русе, и стартиране на процедура по избор на нови локомотиви, и не на последно място обучение на кадри, ако трябва и в чужбина, защото положението с кадрите тук е плачевно! А за новите машини трябва все по квалифициран персонал!
Публикувано на: Нед Юни 22, 2008 10:41 am
от Nikss
07 написа:Nikss написа:Напълно подкрепям мнението на колегата 07.Особено последното изречение.Модернизацията на 44 104 и 44 145 беше пълна глупост.Язък,че се съсипаха 2 хубави локомотива.
Абе може да се по спори дали модернизация в Кончар или експлоатация в България е по голямо съсипване!
Nikss написа:.Ако до няколко години всички електровози минат ремонт в БТ-Р както мина 45 199,а скоро ще излезе 44 089 ще бъдат направо като нови.
Като нови не значи нови, нека не съдим само по боята, Колкото и да са добре ремонтирани никоганяма да станат нови!Модернизация от тук нататък означава рециклиране, другото е трошене на пари! Изхода е КР във Русе, и стартиране на процедура по избор на нови локомотиви, и не на последно място обучение на кадри, ако трябва и в чужбина, защото положението с кадрите тук е плачевно! А за новите машини трябва все по квалифициран персонал!
Колега,аз не съдя само по външният вид.Лично съм се качвал в
45 199.7 и съм огледал локомотива.Машинистите пък са ми споделили,че е като нова

Наистина не е нова,но е много добре ремонтирана.По-добре дори от ГО локомотив.
Публикувано на: Нед Юни 22, 2008 10:44 am
от Mario Evstatiev
46 242 написа:Ти чуваш ли се какви ги разправяш ?
Аз се чувам какви ги разправям защото последиците от унищожителната псевдомодернизация на 44 001 и 44 002 още ги търпим. Време е чехите да се захванат с "Р"-овите машини, ако искаме да ни изкарват хляба още дълги години. В локомотивите серия 44/45 има значителен остатъчен ресурс, общото състояние на основните възли е такова, че позволява висококачествен КВР и поне още 10 години експлоатация.
Локомотиви серия 43, 44 и 45
Публикувано на: Нед Юни 22, 2008 6:35 pm
от choveka_vlak
Публикувано на: Пон Юни 23, 2008 4:54 pm
от stoqn_bdz
Мнението ми ,е ,че трябва да е в ШКОДА - Пилзен.Абсолютно съм съгласен с админа.Според мен това е завод с традиции (в положителния смисъл го казвам) ,който държи на тях ,а отностно хибридноста между 44 и 46 само ще спомена ,че не се получи кой знае какво...

Публикувано на: Вто Юни 24, 2008 11:19 am
от lok43r
Правят ремонти също и на 61 серия

Публикувано на: Вто Юни 24, 2008 12:37 pm
от Mario Evstatiev
С риск да се отклоня от темата ще спомена само, че 443-ката изглежда не страхотно, а прекрасно, толкова, че ми се иска да я видя с два вагона към Хисаря
Сега по темата: Това предприятие има договори с голям брой подизпълнители на територията на Чехия и Словакия и на практика предлага както средни, така и капитални ремонти, частични модернизации и заводски ремонт до състояние "нов локомотив". В тази връзка мисля, че е едно идеално място за съживяване на спрените 44/45, а защо не и единици от серия 43.
Публикувано на: Вто Юни 24, 2008 1:01 pm
от Nikola VS
А БДЖ въобще мисли ли, търси ли варианти за модернизация на Ел. Лок. 44/45 в момента? Това е първия въпрос който трябва да се зададе.... щото ако на БДЖ сега не му е да дава пари за модернизация, избирането на варианти е само добра мечта...
Публикувано на: Нед Юни 29, 2008 11:52 am
от stoqn_bdz
Моето аматьорско мнение, е,че всички модернизаций на 44/45 трябва да бъдат направени в Пилзен.Аз мисля така, защото локомотивите излизат от там и съответно хората, които са ги конструирали ще знаят тяхните предимства и недостатаци, както и тяхните дефекти ако мог да се изразя така и затова там ще знаят къде да наблегне най-много модернизацията и върху кои елементи от машината.Докато при Кончар доста хора от форума знаят след модернизацията какви дефекти "Изкачат" и какви са последствията...