
Напълно подкрепям мнението на колегата 07.Особено последното изречение.Модернизацията на 44 104 и 44 145 беше пълна глупост.Язък,че се съсипаха 2 хубави локомотива.Koncar могат да модернизират 46 200.Докато при ШКОДИТЕ не го могат хората и това си е.В нашите лок 44/45 има още доста живот,обаче без поддръжка и качествени ремонти няма да издържат още дълго.Ако до няколко години всички електровози минат ремонт в БТ-Р както мина 45 199,а скоро ще излезе 44 089 ще бъдат направо като нови.За модернизация не може да се говори ако се направи такъв качествен ремонт на всички електровози.Ако вече след още поне 10 години няма никакви резервни части и няма какво да се прави тогава вече може да се мине на истинска модернизация,но само в завода-производител!

Администратор
Части за 44/45 има и то доста, тъй като различни чешки и словашки фирми произвеждат пълната гара от тях. Нека не забравим, че всичко, вградено в нашите "Р"-ки, чехите го използват по техните машини от серии 230, 240, 242 и част от тиристорните машини. Словашкото предприятие ZOS - Vrutku, което освен, че е усвоило технологии за КВР(забележете!!!) на серии 230-242, притежава и уникалния лиценз за КВР и частична модернизация на серия ŽS 441. Така, че се замислям за нещо много по - добро. Вместо да се правят модернизации защо всички 43, 44, 45 и дори 46 не минат от там. Ще излезе пъти по - качествено и евтино, тъй като производителността на единица ТПС ще се повиши значително.
64.19

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Администратор

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Абе може да се по спори дали модернизация в Кончар или експлоатация в България е по голямо съсипване!Nikss написа:Напълно подкрепям мнението на колегата 07.Особено последното изречение.Модернизацията на 44 104 и 44 145 беше пълна глупост.Язък,че се съсипаха 2 хубави локомотива.
Nikss написа:.Ако до няколко години всички електровози минат ремонт в БТ-Р както мина 45 199,а скоро ще излезе 44 089 ще бъдат направо като нови.
Като нови не значи нови, нека не съдим само по боята, Колкото и да са добре ремонтирани никоганяма да станат нови![
quote="Nikss"] За модернизация не може да се говори ако се направи такъв качествен ремонт на всички електровози.Ако вече след още поне 10 години няма никакви резервни части и няма какво да се прави тогава вече може да се мине на истинска модернизация,но само в завода-производител![/quote] Модернизация от тук нататък означава рециклиране, другото е трошене на пари! Изхода е КР във Русе, и стартиране на процедура по избор на нови локомотиви, и не на последно място обучение на кадри, ако трябва и в чужбина, защото положението с кадрите тук е плачевно! А за новите машини трябва все по квалифициран персонал!

Колега,аз не съдя само по външният вид.Лично съм се качвал в 45 199.7 и съм огледал локомотива.Машинистите пък са ми споделили,че е като нова07 написа:Абе може да се по спори дали модернизация в Кончар или експлоатация в България е по голямо съсипване!Nikss написа:Напълно подкрепям мнението на колегата 07.Особено последното изречение.Модернизацията на 44 104 и 44 145 беше пълна глупост.Язък,че се съсипаха 2 хубави локомотива.Nikss написа:.Ако до няколко години всички електровози минат ремонт в БТ-Р както мина 45 199,а скоро ще излезе 44 089 ще бъдат направо като нови.
Като нови не значи нови, нека не съдим само по боята, Колкото и да са добре ремонтирани никоганяма да станат нови!Модернизация от тук нататък означава рециклиране, другото е трошене на пари! Изхода е КР във Русе, и стартиране на процедура по избор на нови локомотиви, и не на последно място обучение на кадри, ако трябва и в чужбина, защото положението с кадрите тук е плачевно! А за новите машини трябва все по квалифициран персонал!

Последно промяна от Nikss на Нед Юни 22, 2008 10:44 am, променено общо 1 път.

Администратор
Аз се чувам какви ги разправям защото последиците от унищожителната псевдомодернизация на 44 001 и 44 002 още ги търпим. Време е чехите да се захванат с "Р"-овите машини, ако искаме да ни изкарват хляба още дълги години. В локомотивите серия 44/45 има значителен остатъчен ресурс, общото състояние на основните възли е такова, че позволява висококачествен КВР и поне още 10 години експлоатация.46 242 написа:Ти чуваш ли се какви ги разправяш ?
64.19

Глобален модератор
Някой хора или не могат да мислят просто и логично или съвсем съзнателно дразнят всички останали!!!. А простата логика говори че локомотивите от тази серия защото са произведени там е абсолютно реално да минат модернизациа пак там. Нима не се вижда колко са напред в тези държави!?!. Или да продължаваме с темата "Бълхария"!.




В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Администратор
С риск да се отклоня от темата ще спомена само, че 443-ката изглежда не страхотно, а прекрасно, толкова, че ми се иска да я видя с два вагона към Хисаря
Сега по темата: Това предприятие има договори с голям брой подизпълнители на територията на Чехия и Словакия и на практика предлага както средни, така и капитални ремонти, частични модернизации и заводски ремонт до състояние "нов локомотив". В тази връзка мисля, че е едно идеално място за съживяване на спрените 44/45, а защо не и единици от серия 43.

Сега по темата: Това предприятие има договори с голям брой подизпълнители на територията на Чехия и Словакия и на практика предлага както средни, така и капитални ремонти, частични модернизации и заводски ремонт до състояние "нов локомотив". В тази връзка мисля, че е едно идеално място за съживяване на спрените 44/45, а защо не и единици от серия 43.
64.19
А БДЖ въобще мисли ли, търси ли варианти за модернизация на Ел. Лок. 44/45 в момента? Това е първия въпрос който трябва да се зададе.... щото ако на БДЖ сега не му е да дава пари за модернизация, избирането на варианти е само добра мечта...
Моето аматьорско мнение, е,че всички модернизаций на 44/45 трябва да бъдат направени в Пилзен.Аз мисля така, защото локомотивите излизат от там и съответно хората, които са ги конструирали ще знаят тяхните предимства и недостатаци, както и тяхните дефекти ако мог да се изразя така и затова там ще знаят къде да наблегне най-много модернизацията и върху кои елементи от машината.Докато при Кончар доста хора от форума знаят след модернизацията какви дефекти "Изкачат" и какви са последствията...
Информация
Модератори