Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Зелената 64-00-ка не работи ли в "Кълвача" край Стара Загора? Понеже Кърджали е далече от там. :D
Според сведения на моето разузнаване, машината май е продадена вече другаде. Освен това в Софийско със сигурност се мотае една действаща машина 64 или 66-та серия. Като евентуални собственици на машината около СОфия са посочени "Надин" или "Норд". Нека някой ако има информация да каже къде е въпросния локомотив.

Освен това, в бившия вече захарен завод в ЗФ също е имало 64-ХХ?! Продадена или бракувана, машината сега не се знае с каква съдба е!
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Предполагам може би е препродадено в ТЕЦ "Марица Изток" , така поне чух преди година , но там вече нещата са необятни.Виждал съм какви ли не локомотиви - 06-00-ци (06067-3 е тяхна , дори има надпис "Рудник Трояново 1") , 52-00-ки (преди време попаднах на тази фотография) , отделно съм виждал по снимки малък бял локомотив , идентичен на нашите 55-00-ци , само че по - къс от тях с надпис "ALSTOM".Лошото е , че там няма как да се пробие по никакъв начин. А клоновете , тръгващи от някои гари по линията Симеоновград - Н. Загора са стотици , като от всеки клон тръгва друг , стигащ до вътрешнозаводска гара.Някъде там , където отиват вагоните от т. нар. "Чакълче Експрес" Огняново - Раднево.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Искаш да кажеш, че в Марица Изток вероятно е 64-ката от захарните заводи в СОфия ли?!

На мен не ми се вярва да е толкоз далеч - или в "Надин" или в "Норд" се подвизава. Не съм запознат също така дали "Кълвача газ" в софийската си база при Обеля не стопанисва някой "малчо" :roll:

Консултирах се с ръководител район София, г-н Георги Георгиев, но той не успя да се подсети къде из Шоплука може да се крие машина, представител на серия 64/66.

Не би било лошо да се изготви един списък на всички представители на тези серии, доставени у нас и да се даде срещу всеки номер, кратка информация за местонахождение и актуално състояние на локомотива.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Имах предвид , че 64-ката на "Кълвача" е продадена на ТЕЦ-а. Аз ако разбера къде линията към частното предприятие се свързва с гарата в Сзт , ще отида да видя.Почти всеки ден излизат локомотиви с цистерните.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Имах предвид , че 64-ката на "Кълвача" е продадена на ТЕЦ-а. Аз ако разбера къде линията към частното предприятие се свързва с гарата в Сзт , ще отида да видя.Почти всеки ден излизат локомотиви с цистерните.
На кой ТЕЦ е продадена зелената 64-ка?! Дай повече инфо, за да може евентуално да се проследи тази машина. Освен това кои други машини знаеш, че работят.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

От серията не знам за никои други , колкото до зелената машина , преди година бях чул , че ТЕЦ "Марица Изток" са закупили от "Кълвача" машинка за експлотационни нужди (може би да си правят маневра с нея).Човекът , който ми го каза явно не знаеше коя серия се води , но беше категоричен , че (според неговите думи) "странното локомотивче" не е било 52-00-ка. Доколкото знам "Кълвача" нямат серия 55-00 , а и моят познат разбираше общите серии , движили се у нас.Затова предполагам става въпрос за зелената машинка , чиято снимка съм пуснал на предишната страница.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

lok45111 написа: 262438 73 1435 B-dh V22B BG BULGARIEN TRANSTROJ SOFIA
Както споменах в друга тема, въпросният локомотив в момента е собственост на "ВРЗ-99" АД, гр. Септември. Днес посетих завода и направих пълен оглед и фотозаснемане на локомотива.

Той е представител дефакто на серия 66, доставян е през 1973 г. и както става ясно, първият му собственик е бил "Трансстрой". Как и кога е попаднал във ВРЗ не се знае със сигурност. Новият му собственик извършва някои модификации на машината, като качва един стабилизиран изправител 380/24V за палене на ДД, както и извършва някои козметични ремонти по него. Заменени са например бравите, монтиран е моточасовник, сменени са манометрите, като този за СЦ е сръбско производство.

Външното състояние на локомотива не е особено добро, има следи от удари, вероятно и изпадания, повсеместни течове на масло от ХПК и ДД. Въпреки това, той е един от малкото красавци и с удоволствие му направих цяла фотосесия.

Ето снимките:

Отвън

Още един поглед отвън

Кабина

Пулта, гледан откъм машиниста

Детайли от пулта

Манометри

Кран-машинисти

Фабрична табела

И както подобава за такъв локомотив:

За спомен 1

За спомен 2
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Докато ние се услушваме, германците си правят атракционни пътувания с V22 та им плющят ушите:

Изображение

Изображение

Изображение
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Покажи тия снимки на "умниците" от "Иван Вазов" №3, че от бързото възстановяване на "Павел" има файда.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros написа:Покажи тия снимки на "умниците" от "Иван Вазов" №3, че от бързото възстановяване на "Павел" има файда.
Че има файда аз съм го разбрал отдавна, само порасталото дете С.Д. не разбра това и продълава да си прави каквото на него му е кеф. А на лято като рече германеца "Де го Павел?!" ще го пратим при Деянов той да му обясни де са парите за възстановителния ремонт.
64.19
Мнения: 54
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 10:18 am
Обратна връзка:

Мнение от Ilian »

Отдавна не съм влизал тук и не бях видял темата. Имам какво да добавя.

По мое мнение оранжевият локомотив от обявата за 120000 лева е бил на Агробиохим в Стара Загора. Имуществото на завода беше разпродадено на безценица преди няколко години.

262434 73 1435 B-dh V22B BG BULGARIEN GLASFABRIK PEMNIK беше продаден от АДВ пре3 2005 г. за 14000 лева. Вероятно е претопен.

262195 69 1435 B-dh V22B BG BULGARIEN RASGRAD е на фалиралия стъкларски завод "Диамант". Не е в движение, не е окраден и се продава за 75000 лева. Пълно безумие, при положение, че в Германия са по 17000 евро в перфектно техническо и козметично състояние.

Весо да уточни кой точно ТЕЦ Марица Изток е купил такъв локомотив от Кълвача. Там има 3 ТЕЦ-а с различни собственици. Аз знам кой от тях НЕ го е купил.

Както се вижда от списъка, доста от тези локомотиви са отишли за армията. А там е тъмна Индия. Може в момента да са като нови, може и отдавна да се претопени.
Мнения: 35
Регистриран на: Вто Апр 25, 2006 9:29 am
Местоположение: Русе
Обратна връзка:

Мнение от Florian »

262434 73 1435 B-dh V22B BG BULGARIEN GLASFABRIK PEMNIK
- За този знам, че е нарязан
262195 69 1435 B-dh V22B BG BULGARIEN RASGRAD
- а този го нарязаха пред очите ми - имам снимка на телефона, но не мога да я извадя.

ТЕЦ 2 купиха една 52 миналата година, но не от Кълвача, а от някакви мутри. А ако става въпрос за "странна малка машинка" в ТЕЦ 2 - това е MDD 2-01.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Колко ТЕЦ-а са в "Марица Изток"? Не съм се интересувал и досега не знам?Затова се и изненадах , като разбрах , че били повече от един.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Три броя.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Florian написа: ... А ако става въпрос за "странна малка машинка" в ТЕЦ 2 - това е MDD 2-01.
Значи преди време ми показаха на снимка локомотив маневриращ в гара Сзт , който и преди го бях виждал наживо , отново на Ст.Загора.Определено приличаше на 55-00-ца , но по - къса от нашите , бяла с надпис "ALSTOM".Казаха ми , че бил на ТЕЦ "Марица Изток" и нищо повече.
Публикувай отговор

Обратно към “Исторически дизелов и електрически подвижен състав | Historic diesel and electrical rolling stock”

Информация