Страница 3 от 18

Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 3:46 pm
от Nikss
VESO написа:8611 и 8614 , като ресторантите ще са с варненските групи.Дори споделих мнението си с още един форумец.Неговите предположения напълно съвпаднаха с моите.
А не е ли редно според вас , влаковете с един от най - дългите маршрути (хем по км , хем по времепътуване) в България и с най - дългите композиции да намажат с вагон ресторанти за пътниците , пътуващи по тези дестинации.Просто по - логично предположение не ми дойде наум.А след като ресторантите ще са във варненските групи , на тях ще се порадват и в Северна България.
Ааа не е честно така. :D Друго е да се пусне примерно на 2613 единия и на 8611 както искаш другия. :twisted:

Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 3:47 pm
от VESO
Е , вие си имате на 2611 и 2610 бюфетите серия 47.А освен това тях ги пуснаха доста преди при нас Дианата да има синята 40-ка в състава си.

Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 3:49 pm
от Nikss
В момента ги няма... не знам дали за ревизии са спряни или поради нерентабилност... :?

Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 3:52 pm
от VESO
Ама и двата ли са спрени? :shock: Когато на 9-ти август с Vladyar бяхме на центр. София , забелязахме потеглянето на 2611 и в състава му беше синия бюфет.

Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 3:55 pm
от Nikss
Е до скоро го имаше, ама тука последните няколко дни следя 2611, но ни единия, ни другия ги има... миналата година по това време пак изчезнаха, но се оказа, че са били спряни за ревизии... сега не знам какво е положението. :?

Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 4:06 pm
от ProFoRManCe
И според мен по логическо погледнато в съставите на 8611/8614 е най-добре да бъдат пуснати ресторантите.

Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 6:21 pm
от Mario Evstatiev
ProFoRManCe написа:И според мен по логическо погледнато в съставите на 8611/8614 е най-добре да бъдат пуснати ресторантите.
Доколкото знам, бистрата трябва да са 5 бр., ресторанти - 2 бр., но не съм много сигурен. У нас са доставени две разновидности бистра, но със сходно вътрешно оборудване. Ресторанти не знам дали са изкарали още от ВРЗ - Септември.

Що се касае до проблемите на бистрата - и при трите пуснати до момента, ядовете са едни и същи. Климатик, врата на WC, отпадане на електрическата уредба за собствени нужди и осветление. Смятам, че е редно да се направи рекламация във ВРЗ и да се установи причината за дефектите, ако такава не бъде открита, да се направи някакво преустройство. Климатик от 63-та серия смятам, че успешно би вършил работата на стария и калпав такъв на бистрото.

И ако някой от "Вагонно стопанство" чете, пак повтарям, за кой ли път...

ПРОВЕРЕТЕ ТЕРМОКОНТРОЛЕРИТЕ НА КЛИМАТИКА!!!

Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 6:22 pm
от VESO
Марио , за по - сигурно напиши писмо до компетентните лица.Трябва да се вземат някакви мерки.

Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 6:28 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:Марио , за по - сигурно напиши писмо до компетентните лица.Трябва да се вземат някакви мерки.
Писмо със сигурност ще се пише, но и тук доста значими шефове от дирекция "Вагони" четат с интерес дискусиите за техния ресор и вземат по някоя и друга мярка - ето смениха фреона, но никой не се е досетил(в депото), че термоконтролерите може да са "дали фира", каквото е моето основно съмнение. Днес си направих труда да се поинтересувам и направя експеримент в Надежда със 97 002, контакторите за охладителния кръг разпадат като се понапече ел. шкафа. За пример - пистолет за горещ вуздъх на 50 см от контролера и за около няма и 40 секунди симулирам вътрешна температура от над 27 градуса, каквато става следобяда във вагона. Контактора за охлаждащия кръг изключи, вентилатора остана да работи. Много ме съмнява, че може контролерите я да не са вързани правилно, я да са нарушили вече своята чувствителност, я да са толкова остарели и амортизирани, че да правят каквото си искат... Мен лично ме съмнява последното. Има много кадърни майстори в ОП "Надежда", ако се докаже, че са пустите му контролери, изхвърлете всичко, свързано със старата регулация, сложете такива от 63-та серия, общо взето имат еднаква функция, но някой трябва да ги регулира всеки път след включване на АБ на вагона.

Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 9:07 pm
от 07
Нормално е след като климатика изключи вентилатора да остане да работи още известно време. Поне на промишлени климатични системи съм виждал такова нещо, отделно може да има режим климатик и режим само вентилация, ще се радвам ако постнеш някаква схема....
Оооопс, ако имаш схема ще се справиш и без мен....

Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 9:09 pm
от Mario Evstatiev
Схема нямам и за това мерих наслуки по 97 002. Общо взето обаче всичко води към термоконтролерите. Климатика тръгва да охлажда, стига до дадена температура, а когато в шкафа стане прекалено топло, климатика остава на ПОСТОЯННА вентилация.

Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 9:25 pm
от 07
Евентуално задействане на термична защита на ел.двигател? Случвало се е при зацапан корпус или покрит със минерална вата за обезшумяване (инж.Ганев е гении понякога)......

Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 9:27 pm
от Mario Evstatiev
07 написа:Евентуално задействане на термична защита на ел.двигател? Случвало се е при зацапан корпус или покрит със минерална вата за обезшумяване (инж.Ганев е гении понякога)......
Трябва да се провери и това, но термичките са долу в блока. Ще сигнализирам на компетентните лица в ОП "Надежда" да видят и ако не е от там ще се мисли от какво дават ядове пустите му климатици на бистрата.

Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 10:01 pm
от 07
Решение има, въпрос на желание е на някои да си свърши работата......

Публикувано на: Съб Авг 15, 2009 7:33 am
от Mario Evstatiev
07 написа:Решение има, въпрос на желание е на някои да си свърши работата......
За желанието и свършване на работата, за съжаление си прав.

Надявам се все пак да се вземат мерки с климатиците на вагон - бистрата, като ще представя и всичко дискутирано в тази тема, някой инженер горе може да се сети да ги върне в Септември за рекламация. В краен случай не би било трудно според мен да се сложат агрегати, сходни с тези на вагоните серия 63 :idea: