Страница 3 от 20

Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 2:01 pm
от VESO
A някога май е имало перденца и в 32-00-ките , когато са дошли у нас.

Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 2:02 pm
от Nikss
Потвърждавам... имало е. Жалко, че сега дори в горнооряховските няма, а едно време и бар е имало и как са вървели със 130 не е истина просто... но минало им е времето вече... сега е време ЕМВ Дезиро да ни вози. :D :lol:

Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 2:03 pm
от Labros
Nikss написа: сега е време ЕМВ Дезиро да ни вози. :D :lol:
Тия ги харизвам на който ще. :lol:

Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 2:04 pm
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Потвърждавам... имало е. Жалко, че сега дори в горнооряховските няма, а едно време и бар е имало и как са вървели със 130 не е истина просто... но минало им е времето вече... сега е време ЕМВ Дезиро да ни вози. :D :lol:
Пердета е имало в 32-ра серия и до към 92-93 г., ЕМВ от "Миячката" не е излизал дори с едно липсващо перде. За кошчета, пепелници, закачалки, огледала и други да не говорим. В 32-113/114 е имало и бар в прикачния вагон на 113, на мястото на малкото салонче. Същата е ходила през 1980-1981 г. в Сърбия на проби поради интерес на сърбите към Рижките ЕМВ. Но после са направили задание за нова концепция ЕМВ, поради което и ние сме намазали със серия 33. Те не са имали пердета, а направо щори като в "новите" спални вагони.

Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 2:04 pm
от Nikss
Като няма друго, пък 32 постепенно изчезват... шо ке праим не знам... :?

Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 2:33 pm
от VESO
lok45111 написа:..... В 32-113/114 е имало и бар в прикачния вагон на 113, на мястото на малкото салонче....
Това не беше ли последната от серията - 157+158? Барът се е намирал в един от вагоните с тягово оборудване и на форумската среща в Бургас напразно с останалите търсихме, къде точно е бил.Мястото се е познавало по нетипичната част , където сега има седалки и се отличавало с доста обширно пространство между вратите.Така и обаче не го намерихме.

Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 2:34 pm
от Nikss
Е явно не само в 1 ЕМВ е имало бар. :wink:

Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 2:35 pm
от Mario Evstatiev
32-113/114 е била с бар. 157/158 мисля, че също е имала, но той е правен тук у нас и мястото не се различава по нищо вече. Отначало е имало малка разлика и то единствено по махнатата тоалетна, но после мисля, че в ЖПЗ тоалетната е възстановена, а бара махнат.

Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 4:15 pm
от 07
32 157/8 имаше барче и можеше да се види редовно на ПВ тръгващ в 13:00 от Бургас за Ямбол и СтЗ..... някъде в средата на 90те барчето беше премахнато, личеше си по кръпките в балатума и в липсата на кенеф. Ако не се лъжа бара беше в малкия салон на вагон 32 357.... ЕМВ то се познваше и по боята беше светло синя до под прозорците и нагоре тъмно червена......... Старшият и и казваше "Стопедесет и моита...."

Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 4:20 pm
от Mario Evstatiev
07 написа:32 157/8 имаше барче и можеше да се види редовно на ПВ тръгващ в 13:00 от Бургас за Ямбол и СтЗ..... някъде в средата на 90те барчето беше премахнато, личеше си по кръпките в балатума и в липсата на кенеф. Ако не се лъжа бара беше в малкия салон на вагон 32 357.... ЕМВ то се познваше и по боята беше светло синя до под прозорците и нагоре тъмно червена......... Старшият и и казваше "Стопедесет и моита...."
Точно така е както си го написал, колега. Хубаво било да си малко по - стар с някоя и друга годинка :)

В прикачен вагон 32 257(стар 232 157) е бил разположен бюфет, като на частта(малкия салон) с бюфета отвън е имало и надпис "БАР". След като така наречените "фирмени" влакове отпадат, БДЖ загърбва тази идея и при ремонт, извършен в Стара Загора, бара е премахнат и салона оборудван със седалки.

След КР в ЖПЗ през 1995 г., следите от барът тотално са заличени. Именно на този или на следващ ремонт е възстановена и тоалетната.

32-113/114 също е била с бар, но нейният е бил заводско изпълнение по искане на БДЖ. ЕМВ е возила "фирмен" влак Горна Оряховица - Варна, известно време е обслужвала и някакъв бърз влак, за номер и дестинация не се сещам, защото ми е разказвано отдавна. Тя също е била в синьо - бяло - червена ливрея и единствената със син плуг.

Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 4:55 pm
от Nikss
И пак сме доказали, че освен да съсипваме друго не можем да направим... как поне 1 ЕМВ не се запази с бара си... за предпочитане 32 113/114, че е заводски изпълнен, ама айде де... сега разбрах, че 32 129/130 май е заминала в Русе (ЛВЗ) за КР, но не мога да потвърдя. Дано е истина и дано ЕМВ замести трошляка 055/056. :twisted:

Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 5:16 pm
от 07
За какво ти е тоя бар Никс, аз във 32 157 съм го нацелвал 2 пъти да работи в края на 80 или началото на 90-те, топла лимонада и овлажняли семки и цигари - това предлагаше (е БДЖ все пак)!

Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 5:31 pm
от Nikss
Е все пак би било хубаво да го има запазен (пък дори и да не функционира). Пък сега технологиите са напреднали доста - пример с бюфетите и бистрата и ако беше запазен бара в поне 1 ЕМВ можеше да се възстанови и да функционира, ама нейсе... късно е вече... а дали някъде може да се види как са изглеждали? Май не, а? :? :(

Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 5:48 pm
от 07
Nikss написа:. а дали някъде може да се види как са изглеждали? Май не, а? :? :(
Мога да ти го скицирам.... не беше кой знае колко красиво.....

Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 5:49 pm
от Mario Evstatiev
Ами не би било лошо, дори ще сме благодарни да пуснеш скица на отделението с бара. Доколкото знам не е било и зле де :)