
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm


Администратор

Администратор

Здравейте!
Аз съм нов тук. често чета коментарите ви по различни гп-теми.
Мн. се зарадвах, когато разбрах, че от 63-ките има още 50-ина и сега
предстои рациклирането им (въпреки лошите приказки на "доброжелатели" и временнотоспиране на средствата). Сега разбрах, че онези чудни вагони с оранжевите врати не са далечен детски спомен за началото на сините 63-ки, а други 5 вагона. Супер. От един от техниците в депо Плевен(много добра поддръжка, макар и само на 5 вагона) разбрах, че експрес плевен е имал две композиции. Докато едната пътува за Пв, другата е на канала. Наистина са били прототипните + 5 от другите 63-ки, които после преминават към Горна. Според него и до днес част от тези вагони пътуват на "Янтра"-та. Имало е кратък период след спирането на експреса, в който са пътували на 2655 Плевен-Варна. Аз днес съм против връщането на експреса в този му вид, защото според мен трябва след обяд от Сф да пътуват "Албена" и втори експрес за Варна (аман от тея ужасни автобуси по всяко време). Освен това мн. ми се иска да видя ДесироМЛ по дестинациите Сф-Пловдив и Сф-Плевен с категория бърз.
Аз съм нов тук. често чета коментарите ви по различни гп-теми.
Мн. се зарадвах, когато разбрах, че от 63-ките има още 50-ина и сега
предстои рациклирането им (въпреки лошите приказки на "доброжелатели" и временнотоспиране на средствата). Сега разбрах, че онези чудни вагони с оранжевите врати не са далечен детски спомен за началото на сините 63-ки, а други 5 вагона. Супер. От един от техниците в депо Плевен(много добра поддръжка, макар и само на 5 вагона) разбрах, че експрес плевен е имал две композиции. Докато едната пътува за Пв, другата е на канала. Наистина са били прототипните + 5 от другите 63-ки, които после преминават към Горна. Според него и до днес част от тези вагони пътуват на "Янтра"-та. Имало е кратък период след спирането на експреса, в който са пътували на 2655 Плевен-Варна. Аз днес съм против връщането на експреса в този му вид, защото според мен трябва след обяд от Сф да пътуват "Албена" и втори експрес за Варна (аман от тея ужасни автобуси по всяко време). Освен това мн. ми се иска да видя ДесироМЛ по дестинациите Сф-Пловдив и Сф-Плевен с категория бърз.

Много интересна тема !!!
От 2008 до сега нищо не се е променило обаче по тея вагони...... даже от 2000,когато са ги спрели
Интериорът им ми хареса повече от този на 63-ките най ввече заради сваляшата се масичка.Между другото не видях на 4-ките седалки има ли масичка като в 63-ките?
Иначе е глупаво да не се движат в този им вид,като се има предвид ,че повечето 63-ки са с неработещи климатици,които са нужни само Юни-Август най-вече.През останалото време могат да ги ползват
От 2008 до сега нищо не се е променило обаче по тея вагони...... даже от 2000,когато са ги спрели

Интериорът им ми хареса повече от този на 63-ките най ввече заради сваляшата се масичка.Между другото не видях на 4-ките седалки има ли масичка като в 63-ките?
Иначе е глупаво да не се движат в този им вид,като се има предвид ,че повечето 63-ки са с неработещи климатици,които са нужни само Юни-Август най-вече.През останалото време могат да ги ползват
Информация
Модератори