Страница 3 от 28
Разяснение относно ЕЛ ЛОК и тяхната дейност
Публикувано на: Нед Дек 03, 2006 2:52 pm
от bdz46
44 138 дърпа точно толкова добре, колкото 44 057 - 137 и 44 139 - 144 (без тези, които не се движат). 44 001 и 44 002 "дърпат" по-яко от другите 44. Виж, при ЕМВ има значение настройката на РУ за ускорението, но при ел. лок има значение само и единствено задконтролерното устройство. Лок може да има добра возия, да е лъскав, да дава малко повреди, да има различно настроена реостатна спирачка (има лок с по-добри и по-лоши реостати) да вдига и сваля пантографа по-бързо или по-бавно и т. н, но теглителните възможности са еднакви за всички локомотиви от една серия, защото не зависят по никакъв начин от състоянието и настройката на различните чаркове.
Публикувано на: Пон Дек 04, 2006 12:20 pm
от 42 072.9
Още повече, че ако машината е дебела ставаш безсмъртен

Re: Оборудване 3-D
Публикувано на: Чет Дек 07, 2006 9:01 pm
от Mario Evstatiev
Браво, колега. Не е зле да кажеш нещо и за блока KBS-1 на ЕЛ серия 44/45(говоря за онзи оригиналния)

По схема ще подскажа, че се означава като № 510 и е монтиран в апаратния шкаф на първа командна кабина.
Re: Оборудване 3-D
Публикувано на: Чет Дек 07, 2006 9:08 pm
от dido73
Поправих втория линк. Сега вече KBS-2 се вижда. KBS-1 външно е досущ като KBS-2 но вътре е 5-платков. KBS-2 пък е двуплатков с платка захранване и времева платка.
Re: Оборудване 3-D
Публикувано на: Чет Дек 07, 2006 9:13 pm
от Mario Evstatiev
dido73 написа:
Поправих втория линк. Сега вече KBS-2 се вижда. KBS-1 външно е досущ като KBS-2 но вътре е 5-платков. KBS-1 пък е двуплатков с платка захранване и времева платка.
Искаш да кажеш, че KBS-2 е побългарения вариант на KBS-1. Аз имам тотман KBS-1 с 5 платки и импулсен генератор и съм много доволен от работат му

Re: Оборудване 3-D
Публикувано на: Чет Дек 07, 2006 9:16 pm
от dido73
lok45111 написа:dido73 написа:
Поправих втория линк. Сега вече KBS-2 се вижда. KBS-1 външно е досущ като KBS-2 но вътре е 5-платков. KBS-1 пък е двуплатков с платка захранване и времева платка.
Искаш да кажеш, че KBS-2 е побългарения вариант на KBS-1. Аз имам тотман KBS-1 с 5 платки и импулсен генератор и съм много доволен от работат му

Абсолютно вярно - KBS-2 е побългарен KBS-1. Разбира се че ще си доволен - нали е чисто нов. А редуцирането на KBS-1 към двуплатков вариант е с цел по-лесната му поддръжка.
Публикувано на: Чет Дек 07, 2006 9:19 pm
от Mario Evstatiev
Нов или ползван, KBS-1 е ИСТИНСКИЯТ тотман за мен. Чехите са го измислили доста добре, макар и да е сложен като оборудване. Можело е да се спестят части, но така решили - така направили. Факт е, че въпросният оригинален екземпляр се радва на добра поддръжка по време на службата си на 45 111.2, а той пък ме радва с безотказна работа.
Ремонт на 12 локомотива в "Кончар"
Публикувано на: Пет Апр 20, 2007 10:50 am
от Mario Evstatiev
12 електрически локомотиви серия 44 и 45 ще бъдат ремонтирани в "БДЖ-Кончар" АД до края на годината. Първата от тях - 44 100.6 вече е вкарана в цеха и се подготвя за пясъкоструйна обработка, след което ще бъде боядисана от фирма "Капитолия Кънстракшън" с най - модерни консумативи. На локомотива ще се извършат работи в обем "Капитален ремонт" след което ще се прецени дали е изгодно подобно възстановяване.
Публикувано на: Пет Апр 20, 2007 10:51 am
от 42 072.9
Значи това е тя? Крайно време беше това да стане реалност- ще съживи Кончар и депото.
Публикувано на: Пет Апр 20, 2007 12:36 pm
от Labros
А на кои локомотиви ще бъде извършен въпросния ремонт в "БДЖ - Кончар"

Публикувано на: Пет Апр 20, 2007 12:43 pm
от 42 072.9
Надявам се на електровозите "чакащи" пред депото. Дано включат 142 и 079.
Публикувано на: Пет Апр 20, 2007 1:24 pm
от rexkos
А знае ли се с каква ливрея ще са - оригиналната червена или синьо-жълтата като на 44001/002.

Публикувано на: Пет Апр 20, 2007 4:40 pm
от Mario Evstatiev
rexkos написа:А знае ли се с каква ливрея ще са - оригиналната червена или синьо-жълтата като на 44001/002.

Естествено, че оригиналата червена ливеря ще бъде.
Публикувано на: Пет Апр 20, 2007 4:59 pm
от Nikss
Сетиха се те,че червените машини почнаха да издъхват.Барем да почнат и оградата в Мездра.Като гледам доста локомотиви серия 44/45 а и 43 са в изолация.
Публикувано на: Пет Апр 20, 2007 5:17 pm
от bdz46
Оградата в София е по-спешна, а и е по-наблизо.