Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
44 138 дърпа точно толкова добре, колкото 44 057 - 137 и 44 139 - 144 (без тези, които не се движат). 44 001 и 44 002 "дърпат" по-яко от другите 44. Виж, при ЕМВ има значение настройката на РУ за ускорението, но при ел. лок има значение само и единствено задконтролерното устройство. Лок може да има добра возия, да е лъскав, да дава малко повреди, да има различно настроена реостатна спирачка (има лок с по-добри и по-лоши реостати) да вдига и сваля пантографа по-бързо или по-бавно и т. н, но теглителните възможности са еднакви за всички локомотиви от една серия, защото не зависят по никакъв начин от състоянието и настройката на различните чаркове.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Още повече, че ако машината е дебела ставаш безсмъртен :D
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор
Браво, колега. Не е зле да кажеш нещо и за блока KBS-1 на ЕЛ серия 44/45(говоря за онзи оригиналния) :wink: По схема ще подскажа, че се означава като № 510 и е монтиран в апаратния шкаф на първа командна кабина.
64.19
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Поправих втория линк. Сега вече KBS-2 се вижда. KBS-1 външно е досущ като KBS-2 но вътре е 5-платков. KBS-2 пък е двуплатков с платка захранване и времева платка.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор
dido73 написа:
Поправих втория линк. Сега вече KBS-2 се вижда. KBS-1 външно е досущ като KBS-2 но вътре е 5-платков. KBS-1 пък е двуплатков с платка захранване и времева платка.
Искаш да кажеш, че KBS-2 е побългарения вариант на KBS-1. Аз имам тотман KBS-1 с 5 платки и импулсен генератор и съм много доволен от работат му :wink:
64.19
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
lok45111 написа:
dido73 написа:
Поправих втория линк. Сега вече KBS-2 се вижда. KBS-1 външно е досущ като KBS-2 но вътре е 5-платков. KBS-1 пък е двуплатков с платка захранване и времева платка.
Искаш да кажеш, че KBS-2 е побългарения вариант на KBS-1. Аз имам тотман KBS-1 с 5 платки и импулсен генератор и съм много доволен от работат му :wink:
Абсолютно вярно - KBS-2 е побългарен KBS-1. Разбира се че ще си доволен - нали е чисто нов. А редуцирането на KBS-1 към двуплатков вариант е с цел по-лесната му поддръжка.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Нов или ползван, KBS-1 е ИСТИНСКИЯТ тотман за мен. Чехите са го измислили доста добре, макар и да е сложен като оборудване. Можело е да се спестят части, но така решили - така направили. Факт е, че въпросният оригинален екземпляр се радва на добра поддръжка по време на службата си на 45 111.2, а той пък ме радва с безотказна работа.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
12 електрически локомотиви серия 44 и 45 ще бъдат ремонтирани в "БДЖ-Кончар" АД до края на годината. Първата от тях - 44 100.6 вече е вкарана в цеха и се подготвя за пясъкоструйна обработка, след което ще бъде боядисана от фирма "Капитолия Кънстракшън" с най - модерни консумативи. На локомотива ще се извършат работи в обем "Капитален ремонт" след което ще се прецени дали е изгодно подобно възстановяване.
64.19
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Значи това е тя? Крайно време беше това да стане реалност- ще съживи Кончар и депото.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

А на кои локомотиви ще бъде извършен въпросния ремонт в "БДЖ - Кончар" :?:
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Надявам се на електровозите "чакащи" пред депото. Дано включат 142 и 079.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

А знае ли се с каква ливрея ще са - оригиналната червена или синьо-жълтата като на 44001/002. :?:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

rexkos написа:А знае ли се с каква ливрея ще са - оригиналната червена или синьо-жълтата като на 44001/002. :?:
Естествено, че оригиналата червена ливеря ще бъде.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Сетиха се те,че червените машини почнаха да издъхват.Барем да почнат и оградата в Мездра.Като гледам доста локомотиви серия 44/45 а и 43 са в изолация.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Оградата в София е по-спешна, а и е по-наблизо.
Заключено

Обратно към “Архив "Електрически локомотиви"”

Информация