Страница 3 от 3

Публикувано на: Вто Сеп 30, 2008 1:55 pm
от TAURI
Глупости говоря захранването им е на 400V.

Публикувано на: Вто Сеп 30, 2008 2:04 pm
от Mario Evstatiev
TAURI написа:Глупости говоря захранването им е на 400V.
Ясно, но пак защо 400V, а не 380V, много странни решения избират чехите. Другото интересно нещо, което искам да знам е дали са с IGBT или са тиристорни инверторите за ТД.

Публикувано на: Вто Сеп 30, 2008 2:51 pm
от TAURI
С IGBT ето подробности:
http://109-e.wgz.cz/file/9213852

Публикувано на: Сря Окт 01, 2008 11:47 am
от bdz46
lok45111 написа:Ясно, но пак защо 400V, а не 380V, много странни решения избират чехите.
380V е стандарт за електропреносната мрежа НН.
И при ЕМВ 30/31 собствените нужди са 400V, а при Тауруса даже 440V.
При ЕМВ 32/33 пък е 220V.

Чуждите железници

Публикувано на: Сря Окт 01, 2008 8:57 pm
от choveka_vlak
Не Забравяйте!, че чехите са както Германофили така и най-отявлените Евреии!, в сърцето на Европа!,...

Публикувано на: Вто Окт 14, 2008 9:22 pm
от dido73
TAURI написа:Защо имаш забележки относно контролера?
След като ги попитах защо не са избрали да цифровизират управлението те се оправдаха с цената на начинанието и казаха, че контролера от патицата си е перфектен дори не искаха да чуят за друг.
Патешкия контролер си е наистина перфектен! Много е надежден и удобен. Много правилно, че са го оставили.

Публикувано на: Чет Сеп 23, 2010 6:59 pm
от vesko7
Локомотивите от серия CD 380 000 са вече в редовна експлоатация и обслужват тътнически и товарни влакове. Чешките железници са поръчали за сега 20 локомотива а Словашките железници 2. В Словакия локомотивите ще са познати като серия 381 000 и ще са за максимална скорост до 160 км/ч. В есплоатацията вече са получили прозвишето "Месершмит" поради две причини - заводското им означение 109Е / Месершмит 109 е бил основен изтребител на Луфтвафе през втората световна война/ и заради специфичния звук, който издават IGBT инверторите и обърнете внимание 6-фазовите 96 Hz асинхронни тягови двигатели. Клип на CD 380-008 с товарен влак

Чуждите железници | Foreign railway administrations

Публикувано на: Пет Сеп 24, 2010 6:49 am
от choveka_vlak
Веско, Благодаря за инфото пък и "Месершмит" си е направо, едно към едно!. :lol: :lol: :lol:

Публикувано на: Пет Сеп 24, 2010 7:14 am
от plastikat
Незнам ,обаче предното стъкло ми е много смешно ,все едно е взето от шкода октавия и е обърнато с главата надолу.Можеше да се постараят още поне малко с дизайна.

Публикувано на: Пет Сеп 24, 2010 12:12 pm
от Nikss
Нормално да ти прилича на стъкло от кола. Все пак това май е първият дизайн проект на Порше извън автомобилостроенето. :wink:

Публикувано на: Нед Ное 14, 2010 4:07 pm
от Гост

Публикувано на: Нед Ное 14, 2010 9:21 pm
от VESO
За тези , които не ползват Facebook:

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 4120_n.jpg
:D