Страница 3 от 17
Публикувано на: Пон Окт 06, 2008 8:39 pm
от VESO
Ами толкова години в експлоатация за серия 32-00 говори прекалено много.За серия 33-00 наистина е жалко , но трябва да се примирим.
Решено ли е какво ще се прави с тези , които останаха?Може да ги прехвърлят в база Асеново при другите там.
Публикувано на: Пон Окт 06, 2008 8:44 pm
от Labros
И какво като ги преместят в Асеново? Тамам всичко, което не е окрадено да се окраде и да останат само голи кошове, талиги и тонове ръжда по тях. Че след няколко години даже и помен от боята няма да има...
Публикувано на: Пон Окт 06, 2008 9:03 pm
от VESO
Всеки път , когато минавам покрай Калояновец , ме обзема носталгия по изпратените там пловдивски 32-00-ки.Някои от тях бяха напълно разботоспособни и енергични , но съдбата им е предрешена.
Публикувано на: Вто Окт 14, 2008 6:23 pm
от bdz46
VESO написа:Грехота е.Поне една 33-00-ка в движение да запазят.
33 007/008 отново се движи след МПР в още по-отчайващо състояние.
Публикувано на: Вто Окт 14, 2008 8:52 pm
от dido73
bdz46 написа:33 007/008 отново се движи след МПР в още по-отчайващо състояние.
Щооо....
Публикувано на: Вто Окт 14, 2008 9:05 pm
от bdz46
dido73 написа:Щооо....
Преди при сваляне от голяма позиция даваше РП и понякога РЗС. Затова се налагаше позиции да се набират най-много до 60км/ч (така е от поне 6 месеца).
Сега след МПР-то, освен горепосоченото дава РЗС съвсем спонтанно (последния път пет пъти за цялата повеска).
Но пък единия реостат работи като нов (другия изобщо не дава признаци на живот).
Публикувано на: Вто Окт 14, 2008 9:27 pm
от dido73
bdz46 написа:Преди при сваляне от голяма позиция даваше РП и понякога РЗС. Затова се налагаше позиции да се набират най-много до 60км/ч (така е от поне 6 месеца).
Сега след МПР-то, освен горепосоченото дава РЗС съвсем спонтанно (последния път пет пъти за цялата повеска).
Но пък единия реостат работи като нов (другия изобщо не дава признаци на живот).
Това е така защото сега ЕМВ 32/33 излизат след едномесечна комисия по чрезвичайните ситуации - НАРКОМЧАМ (Народный Комисариат по Чамугам).
Комисия след комисия, разглобяване до основи, до дъно и сглобяване. Всичко се разчанчва в насипно състояние, мери се една седмица и се събира обратно.
След такава шокова терапия нема начин да не е темпераментна.

Публикувано на: Чет Окт 16, 2008 1:59 pm
от Naskoni
bdz46 написа:dido73 написа:Щооо....
Преди при сваляне от голяма позиция даваше РП и понякога РЗС. Затова се налагаше позиции да се набират най-много до 60км/ч (така е от поне 6 месеца).
Сега след МПР-то, освен горепосоченото дава РЗС съвсем спонтанно (последния път пет пъти за цялата повеска).
Но пък единия реостат работи като нов (другия изобщо не дава признаци на живот).
Затова най-добре да е на бобовдолските влакове - на къси разстояния няма да закъснява много.
Публикувано на: Пон Окт 27, 2008 12:30 am
от bdz46
33 007 от ден на ден става все по-трагична. След случаен ремонт, ЕМВ се представи още по-зле и едвам излази до Горна Баня с 45км/ч, а до Владая с 40км/ч.
Naskoni написа:Затова най-добре да е на бобовдолските влакове - на къси разстояния няма да закъснява много.
Напротив! Бобовдолските влакове дори със здрава ЕМВ не могат да се докарат с по-малко от 2-3 мин закъснение.
33 007 се оправя по-добре с 50223/224, отколкото за Бобовдол.
33 серия
Публикувано на: Вто Окт 28, 2008 8:35 pm
от Skoda_45
Момчета спред мен трябва да пратят софийската 33-ка на КР в Горна Оряховица.. грехота е да имаме една действаща единица от серията в цяла България и в най-скоро време да я бракуват! В България всичко се бракува и почти нищо не се ремонтира, жалко че попиляха почти и тази мотриса вече!
Re: 33 серия
Публикувано на: Вто Окт 28, 2008 9:47 pm
от Гост
Skoda_45 написа:Момчета спред мен трябва да пратят софийската 33-ка на КР в Горна Оряховица.. грехота е да имаме една действаща единица от серията в цяла България и в най-скоро време да я бракуват! В България всичко се бракува и почти нищо не се ремонтира, жалко че попиляха почти и тази мотриса вече!
В ГО повече ще я опазят отколкото софианци..

Публикувано на: Вто Окт 28, 2008 9:56 pm
от 45 151
Да бе в ГО 33-та серия не са виждали, ще я гледат като теле у зеле.
Публикувано на: Вто Окт 28, 2008 10:03 pm
от Гост
45 151 написа:Да бе в ГО 33-та серия не са виждали, ще я гледат като теле у зеле.
Не съм сигурен...

в ГО се пази,а не се троши като в СФ

Публикувано на: Вто Окт 28, 2008 10:15 pm
от bdz46
Видяха миналата година, до тогава само бяха чували за "някакви по-нови ЕМВ".
При доставените вече 30/31 и освободените 32 (отдавна усвоени в повечето депа) няма кой тепърва да внедрява експлоатация на стара серия с няколко единици в депо, където такава са виждали само от далече.
От друга страна серия 33 има още много ресурс и ако в ГО ги усвоят ще станат като нови, а те в пълна изправност бият 32 по всички показатели.
Публикувано на: Вто Окт 28, 2008 10:26 pm
от 45 151
Абсолютно съм съгласен с bdz46.В началото серия 33 беше страхотна (след като свикнахме с тях разбира се). С 32 беше същото пък и те до скоро си бяха много добри машини, ноо след като спряха да се правят елементарни неща и ремонти (като синхронизиране и настройване на автосцепките примерно) нещата се промениха. Междувагонните устройства на серия 33 са много хубави, и щеше да е хубаво да се монитарт такива на серия 32 (имаше такъв вариант през 1993 година)