
Аз нали бях написал някъде , че в Димитровград само за един ден видях три 07-00-ци - русенската 048 пристигна с товарачка , горнооряховската 031 чакаше да поеме друг товарен влак в компанията на 06-00-ца , а на Мост засякох трети товарен влак начело с варненската 090.Тук не броя пловдивската 020 , която излизаше от депото , която заедно с местната 070 стават машини на 5 различни депа , видени на едно място.Липсваше само дупнишка 07-00-ца. 

Последно промяна от VESO на Пон Юли 18, 2011 6:29 pm, променено общо 1 път.

Администратор

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
55029-3 пък съм я гледал по София.
Преди време докато пътувах в 8626 , се запознах с един железничар от Перник , който ми разказа една история за тамошните 55-00-ци - винаги били поддържани в изрядно техническо състояние и когато се налагало да карат бръз влак за Кюстендил през зимата , след откачането на електровоза на Перник , рък. движение питал: "Сега каква машина ще тегли състава - пернишка или друга?" - визирайки факта , че именно пернишнките 55-00-ци са по - надеждни от останалите и влакът ще бъде безпроблемно отоплен.Човекът ми каза и някои номера , едни от които в последствие били прехврълени в София , други заминали за Дупница и така от "славните" по неговите думи дизели , не останало почти нищо."Е , тук - там се намират по някои читави екземпляри , но сега с мотрисите , положението никога вече няма да е същото" - завърши разказа си той , а аз трябваше да се приготвям за слизане.
Преди време докато пътувах в 8626 , се запознах с един железничар от Перник , който ми разказа една история за тамошните 55-00-ци - винаги били поддържани в изрядно техническо състояние и когато се налагало да карат бръз влак за Кюстендил през зимата , след откачането на електровоза на Перник , рък. движение питал: "Сега каква машина ще тегли състава - пернишка или друга?" - визирайки факта , че именно пернишнките 55-00-ци са по - надеждни от останалите и влакът ще бъде безпроблемно отоплен.Човекът ми каза и някои номера , едни от които в последствие били прехврълени в София , други заминали за Дупница и така от "славните" по неговите думи дизели , не останало почти нищо."Е , тук - там се намират по някои читави екземпляри , но сега с мотрисите , положението никога вече няма да е същото" - завърши разказа си той , а аз трябваше да се приготвям за слизане.

Администратор

Администратор


Администратор
55 228 е в "София - Мел" в работно състояние е и се използва за маневри. Била е собственост на МК "Кремиковци", където е стояла като резервен локомотив до началото на 90-те години, когато е взета от мелницата. Машината е в изключително запазен вид, кабината за управление, машинната част...VESO написа:Аналогично на серия 52-00 , успях да направя списък на тези локомотиви от серия 55-00 , които не са собственост на БДЖ , а принадлежат на различни частни предприятия и фирми:
...
55-228 - "София Мел";
Единственото, от което се оплакаха машинистите, работещи с нея е, че вдига оборотите доста и споменаха, че щяла да се прави от "ЕКСПРЕС СЕРВИЗ" - Русе, което значи, че ще бъде приведена в перфектно състояние. Русенската фирма поне има богат опит в ремонта и експлоатирането на ДЛ 55.
Всичко е като ново, такава 55-ца рядко се вижда. В рамките на форумно мероприятие, свързано с локомотива V10В на "София - Мел", се запознах и заснех и 55-228, като обърнах внимание главно на пулта:

64.19
Локомотива е в мелницата от пролетта на 1987 г ,аз работих там 2г. и 5 м. от октомври 1987,до март 1990 г.На снимката видях неща ,които са монтирани тогава-кнопката за пускане и спиране на мотора и по-малката кутия ,която е напреженов регулатор от седмица.По това време с колега Румен Михайлов,който ми е съвипусник,монтирахме и още една такава кнопка в машинното на ъгъла на обшивката на турбокомпресора ,с което постигнахме по-лесно палене на мотора ,като издърпвахме рейка и натискахме бутона,иначе карахме маневристите да правят това и веднъж са вдигнали свръх обороти на мотора.
По-важно е зарядното устройство и стартерното,които са в депото на локомотива в мелницата.
Аз съм ги поръчвал на Овча купел в една фабрика,а на лок. монтирахме гнездо от електрокар,а от двете устройства изтеглихме кабели ,закачени така ,че като се спре лок . се пресегахме ,хващахме ги и влючвахме необходимия кабел -за зареждане или за стартиране. .Друго е заявяването от мен на радиостанции в гр.Гоце Делчев и транспорта им до тук.По -късно колегата Румен е успял да издейства по-голяма радиостанция -майка в лок. ,защото не се е приемало и чувало в кабината.
От 1990 г не съм ходил и не съм виждал локомотива и сага как е незнам.
Снимката е правена в депото и през прозореца се вижда метален шкаф ,в който подреждахме пособия за локомотива.
Ако има още снимки ,ще ми е любопитно да ги видя и да си спомня какво е било преди 20 г.
По-важно е зарядното устройство и стартерното,които са в депото на локомотива в мелницата.
Аз съм ги поръчвал на Овча купел в една фабрика,а на лок. монтирахме гнездо от електрокар,а от двете устройства изтеглихме кабели ,закачени така ,че като се спре лок . се пресегахме ,хващахме ги и влючвахме необходимия кабел -за зареждане или за стартиране. .Друго е заявяването от мен на радиостанции в гр.Гоце Делчев и транспорта им до тук.По -късно колегата Румен е успял да издейства по-голяма радиостанция -майка в лок. ,защото не се е приемало и чувало в кабината.
От 1990 г не съм ходил и не съм виждал локомотива и сага как е незнам.
Снимката е правена в депото и през прозореца се вижда метален шкаф ,в който подреждахме пособия за локомотива.
Ако има още снимки ,ще ми е любопитно да ги видя и да си спомня какво е било преди 20 г.

Администратор

моля някой ако има техническа информация за локомотиви серия 55 да ми помогне,интересува ме дали има някаква пълна документация за тях и ако има откъде да си я сваля
имам предвид начини и методи на ремонт
имам предвид начини и методи на ремонт

Администратор
Информация
Модератори