Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

lok45111 написа:Тя 42 184 е уникална във всички аспекти. Освен ключалките на шкафовете, също така и пултовете, пожарната сигнализация, абе машина - изрод. Според мен мястото на такова ТНТМ е в музея.
Не :!: Твърдо не :!: Мястото й на съхранение е в кремиковци , а агрегатното състояние задължително течно :!: :!:
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

ххх
Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

42 184 беше три дни на връзките Генерал Тодоров - Петрич. Тази неделя на петричани бе дадена 61008 от влак 50131 и 42184 превози товарачка от Симитли до Кулата, после беше на 50132.
Мнения: 28
Регистриран на: Пон Мар 24, 2008 1:14 pm
Местоположение: Дупница
Обратна връзка:

Мнение от rumi68bg »

dido73 написа:
lok45111 написа:Тя 42 184 е уникална във всички аспекти. Освен ключалките на шкафовете, също така и пултовете, пожарната сигнализация, абе машина - изрод. Според мен мястото на такова ТНТМ е в музея.
Не :!: Твърдо не :!: Мястото й на съхранение е в кремиковци , а агрегатното състояние задължително течно :!: :!:
Ма и мойто мнение е такова ама нейсе - несе чупи пущинята. Дърпа осем пътнически вагона през Владая като куцо пиле домат! Ще ни надживее горката :)
Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

А според мен 42 184 е с по-добра возия от 43 542, в която все едно си го ударил на кючек. Хем се возиш, хем танцуваш! :lol:
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

184 си тегли добре и се движи добре заради дебелите бандажи.А са изтънели бандажите...
Гост
Гост

Мнение от Гост »

rumi68bg написа:
dido73 написа:
lok45111 написа:Тя 42 184 е уникална във всички аспекти. Освен ключалките на шкафовете, също така и пултовете, пожарната сигнализация, абе машина - изрод. Според мен мястото на такова ТНТМ е в музея.
Не :!: Твърдо не :!: Мястото й на съхранение е в кремиковци , а агрегатното състояние задължително течно :!: :!:
Ма и мойто мнение е такова ама нейсе - несе чупи пущинята. Дърпа осем пътнически вагона през Владая като куцо пиле домат! Ще ни надживее горката :)
А,надали... :lol:
Междодругото,локомотивите на депо Дупница не са едни от най-добрите.Даже се говореше че машините ви немогли да вдигат повече от 100 ? Вярно ли е ? :roll:
dido73 написа:Не :!: Твърдо не :!: Мястото й на съхранение е в кремиковци , а агрегатното състояние задължително течно :!: :!:
По-ведро де,колега ! Още има хляб в този локомотив ! Ще ви трови живота,но е така....то в наща държава кое не ни трови живота ? :)
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Лъчо написа:Даже се говореше че машините ви немогли да вдигат повече от 100 ? Вярно ли е ?
Повечето машини по всички депа все още не могат да вдигат повече от 100.
Мнения: 28
Регистриран на: Пон Мар 24, 2008 1:14 pm
Местоположение: Дупница
Обратна връзка:

Мнение от rumi68bg »

Разбира се че локомотивите на депо Дупница неса най-добрите. И ми се ще да похваля тези от Горна ! На няколко пъти ми се налага да си сменяме машините в София , понеже караха глави за 07-00. Толко добре бяха стегнати и возия и кабини и всичко че чак се чувствах неудобно. Ние имаме една едничка която е за 110 - 45-165. Що се отнася до "вдигането" ,електровоза може много повече. Има деиствителен случай обаче при който след неподходяща реплика към неподходящ маинист на седмица отправена от електровозаджия след прикачането им за ползване на трасе (дизела начело) - двата развиват скорост от 140 км/ч. :roll: :D
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

?????
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

42-00-ката разви 140? :shock: :shock: :shock:
А не се ли разпадна? :D
Мнения: 28
Регистриран на: Пон Мар 24, 2008 1:14 pm
Местоположение: Дупница
Обратна връзка:

Мнение от rumi68bg »

Имах предвид 45 и 07 серия. Не бях уточнил.
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

http://www.foto.bg/uploads//6498/scan00732.jpg Снимка на 42-184 от 1984г. първата модернизирана от ЖПЗ София. В района на депо Русе.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Страхотно архивно фото :!: Очакваме още такива приятни снимки. 8)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Иван Иванов написа:http://www.foto.bg/uploads//6498/scan00732.jpg Снимка на 42-184 от 1984г. първата модернизирана от ЖПЗ София. В района на депо Русе.
С тази снимка направо уби рибата!

Евала първо за труда, който си правиш, за да качиш такива ценни исторически кадри. Иначе 184(тогава 084) е била голяма красавица. И ливреята е била някаква нестандартна.
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви серия 42 и 42 100 | Electric locomotives series 42 and 42 100”

Информация