Неlok45111 написа:Тя 42 184 е уникална във всички аспекти. Освен ключалките на шкафовете, също така и пултовете, пожарната сигнализация, абе машина - изрод. Според мен мястото на такова ТНТМ е в музея.
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
ххх
Последно промяна от 44142 на Съб Апр 10, 2010 10:43 pm, променено общо 1 път.
Ма и мойто мнение е такова ама нейсе - несе чупи пущинята. Дърпа осем пътнически вагона през Владая като куцо пиле домат! Ще ни надживее горкатаdido73 написа:Неlok45111 написа:Тя 42 184 е уникална във всички аспекти. Освен ключалките на шкафовете, също така и пултовете, пожарната сигнализация, абе машина - изрод. Според мен мястото на такова ТНТМ е в музея.Твърдо не
Мястото й на съхранение е в кремиковци , а агрегатното състояние задължително течно
![]()
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
А,надали...rumi68bg написа:Ма и мойто мнение е такова ама нейсе - несе чупи пущинята. Дърпа осем пътнически вагона през Владая като куцо пиле домат! Ще ни надживее горкатаdido73 написа:Неlok45111 написа:Тя 42 184 е уникална във всички аспекти. Освен ключалките на шкафовете, също така и пултовете, пожарната сигнализация, абе машина - изрод. Според мен мястото на такова ТНТМ е в музея.Твърдо не
Мястото й на съхранение е в кремиковци , а агрегатното състояние задължително течно
![]()
Междодругото,локомотивите на депо Дупница не са едни от най-добрите.Даже се говореше че машините ви немогли да вдигат повече от 100 ? Вярно ли е ?
По-ведро де,колега ! Още има хляб в този локомотив ! Ще ви трови живота,но е така....то в наща държава кое не ни трови живота ?dido73 написа:НеТвърдо не
Мястото й на съхранение е в кремиковци , а агрегатното състояние задължително течно
![]()
Разбира се че локомотивите на депо Дупница неса най-добрите. И ми се ще да похваля тези от Горна ! На няколко пъти ми се налага да си сменяме машините в София , понеже караха глави за 07-00. Толко добре бяха стегнати и возия и кабини и всичко че чак се чувствах неудобно. Ние имаме една едничка която е за 110 - 45-165. Що се отнася до "вдигането" ,електровоза може много повече. Има деиствителен случай обаче при който след неподходяща реплика към неподходящ маинист на седмица отправена от електровозаджия след прикачането им за ползване на трасе (дизела начело) - двата развиват скорост от 140 км/ч.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
http://www.foto.bg/uploads//6498/scan00732.jpg Снимка на 42-184 от 1984г. първата модернизирана от ЖПЗ София. В района на депо Русе.
Администратор
С тази снимка направо уби рибата!Иван Иванов написа:http://www.foto.bg/uploads//6498/scan00732.jpg Снимка на 42-184 от 1984г. първата модернизирана от ЖПЗ София. В района на депо Русе.
Евала първо за труда, който си правиш, за да качиш такива ценни исторически кадри. Иначе 184(тогава 084) е била голяма красавица. И ливреята е била някаква нестандартна.
64.19
Информация
Модератори