Страница 20 от 27
Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 2:55 pm
от julian kostov
Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 2:56 pm
от julian kostov
Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 2:56 pm
от rexkos
Уникални снимки! Къде са правени?
Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 3:06 pm
от julian kostov
Здравеи, в Гърция но не се посо4ва годината

Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 3:12 pm
от julian kostov
Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 3:13 pm
от julian kostov
Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 3:17 pm
от Tramway
С изключение на последната снимките са от преди 1988г.
снимки в Гърция
Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 7:10 pm
от shotik
От депо София към 1973 - 4 г започнаха да изпращат локомотиви от серия 06 ,а там дотогава се движеха 55 серия.Може би до към 1993 г. имаше в Гърция локомотиви на депо София,защото от април 1993 г започнахме да ходим до Ниш и трябваха локомотиви за това направление,а за Гърция имаше командировани от серия 07 на Г.Оряховица .
А снимките са уникални ,защото това са снимки правени с лентов апарат,тогава дигитални нямаше !
Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 9:08 pm
от n0_aLoNe
Мога да кача снимка на 06 119.2, след ремонт, лъсната, ако искате. Също заснета с лентов апарат.
Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 9:09 pm
от Nikss
Няма да е излишна.

Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 9:14 pm
от n0_aLoNe
Публикувано на: Пон Мар 15, 2010 8:41 pm
от COSTACHE MIHAIL
Публикувано на: Пон Мар 15, 2010 8:47 pm
от Mario Evstatiev
Браво за хубавите снимки, но искаме и интериор - si cabine!
Re: Дизелови локомотиви серия 06 - Обща дискусия
Публикувано на: Сря Мар 31, 2010 10:10 am
от elektrovoz46
42 072.9 написа:
Целта е възпирането на кражби на дизелово гориво понеже софииските 06 не се гасят.
Защо не се гасат софииските 06ци?
Re: Дизелови локомотиви серия 06 - Обща дискусия
Публикувано на: Сря Мар 31, 2010 10:30 am
от shotik
elektrovoz46 написа:42 072.9 написа:
Целта е възпирането на кражби на дизелово гориво понеже софииските 06 не се гасят.
Защо не се гасат софииските 06ци?[/quotе
Това положение е още от началото на 70 -те години на миналия век,когато започнаха да сменяват румънските акумулатори с български /за икономия/ и при стартиране често се взривяваха една или повече кутии .Нашите акумулатори неиздържат на големия ток ,ползван при стартиране на двигателя.Освен това ,когато локомотива е с влак ,трябва да се поддържа заредена спирачната система с въздух,а и ако е загасен двигателя и лок е в гара ,ако светне зелено за заминаване ,са необходими 3-5 мин за да може да се движи,това не е лека кола и да тръгне веднага.