Страница 20 от 28

Публикувано на: Пон Ное 01, 2010 11:35 am
от bdz46
4:00 не щеш ли?
Това 4:40 още тогава е било с клизма и съвсем закономерно е издържало само няколко години. През 1981 г вече е 5:52.

Публикувано на: Пон Ное 01, 2010 11:58 am
от 46 242
Момчето Никс има известен резон за 4:40 са постигнати при Vmax 120 (130 се въвежда в БДЖ 1979г). По новоткрито Казичене-Саранци го дават 80 в книжката. Някои междугария в Зимница-Бургас(в процес на удвояване) са на 110max. Бързото отклонение 70км/час още не е било въведено и т.н..

Публикувано на: Пон Ное 01, 2010 12:06 pm
от bdz46
По твоята логика, в моята книжка от 1981 трябва да пише 4:20 примерно, ама то е 5:52. За 10 години падение с 1 час спрямо клизмата.

Публикувано на: Пон Ное 01, 2010 12:13 pm
от 46 242
В твоята книжка има по тежък състав и повече спирки с по-дълъг престой.

Публикувано на: Пон Ное 01, 2010 2:31 pm
от bdz46
1 час разлика не идва от тежък състав.
1Д, 3Б, 1Br, 1А, 6Б.

Публикувано на: Пон Ное 01, 2010 3:25 pm
от 46 242
Твоята книжка е карта бита,моята- карта реална. 1979-1982 редовно пътувах с Чайката. Беше с 12 до 15 ваг. Синя ливрея с огромна бяла ливрея на БДЖ. Във коридорите на всички вагони червени килимчета и две чистачки сновяха между двата края на влака. Между Ветрен и Николаево стигаше до 125.. На Дъбово влизаше със 100 и двете посоки. Пътуванията под 5ч в периода 1975-1978 са ми много смътни в паметта, но ги имаше. Факт.

Публикувано на: Пон Ное 01, 2010 3:48 pm
от bdz46
Пътуването под 5 ч се е задържало само 7-8 години. Факт.

Публикувано на: Пон Ное 01, 2010 9:30 pm
от Nikss
Тодоре, 4 часа само с таурус и напъване 140-160 където позволява инфрата мой човек, с баба ти Шкода 4 часа само ще ги бленуваме ако ще инфрата да е за 250...
иначе кажи на Милча и неговите верни поданици да си стегнат инфрата, на Пенчо да пусне повече читави купейни вагони на БВЗР и ще видиш колко бързо отново ще имаме експреси... 4 ч и 25 мин са напълно постижими с Чайката стига инфрата да е безупречна, за 500 тона влак съм правил разчетите, спиранията са на Кв, Казанлък, Тл, Дбв, Слв и Кн :arrow:

Публикувано на: Пон Ное 01, 2010 11:22 pm
от VESO
Според мен , не е нужно Чайката да спира както в Тулово , така и в Дъбово.Нека нужните връзки да се осъществяват в една от двете гари.Така беше преди години , когато експресът спираше на Дъбово за връзка , а международният от Букурещ до Истанбул пък спираше на Тулово.За това дали да спира на Подуяне и Пирдоп , или да минава транзит , тук вече "вещите" в тази материя форумци имат думата.И още нещо - смятам престоят на Айтос за напълно излишен.

Публикувано на: Вто Ное 02, 2010 12:07 am
от Nikss
При мен е транзит на Пд, Айтос и Пирдоп, излишно е, за Дбв и Тл лично аз предпочитам на Тл да се осъществява връзката и като се махне спирането на Дбв и ето 4:20. 8) :twisted:
То ако става на въпрос, на Пд трябва да спират само БВ и ПВ, а не и БВЗР барабар с тях... :evil:

Публикувано на: Вто Ное 02, 2010 12:23 am
от lubo_katastrofata
Ей, много се размечтахте бре хора! В тая криза от де ке се намерят пари за възстановяване на 3-та до проектните й параметри, а още повече всички знам, че не можем да направим и един качествен ремонт дори и на едно междугарие, пък камо ли да извършваме капитален ремонт на няколкостотин километрова линия до възстановяването до проектните й параметри... Какви 4.20 ви гонят какви 5 лева? В най-добрия случай до няколко години Чайката ке падне 5 часа и половина, ако бъдат завишени скоростите на няколко междугарие след извършен ремонт.

Публикувано на: Вто Ное 02, 2010 12:49 am
от Nikss
Аа тъй ли? А за нови БМВ-та и Мерцедеси на депутатите пари винаги ще се намерят, ако ще цяла България да е безработна и озверяла от глад... :evil: 4:20 си е нормално постижение ако Милчовите подчинени се напънат както требе, стегнат здраво в кръста и работят както работят хората на запад, а не 1 да работи, 10 да гледат и да се почесват! :evil:

Публикувано на: Вто Ное 02, 2010 1:20 am
от todor plamenov
Действително има една истина - и тя е,че инфраструктурата беше пордъчно изоставена. Изобщо е глупаво и несериозно да се коментира факта,че за трета поредна година затварят трета линия и то за поредния форсмажорен козметичен ремонт и това предполагам до догодина през това време. Без капитален ремонт на инфраструктурата трудно ще се постигнат желаните резултати на тема пътуване с високи скорости. Времепътуване от 6ч по дестинацията София - Бургас през Карлово е меко казано несериозно.

Публикувано на: Вто Ное 02, 2010 1:40 am
от Nikss
Когато става дума за нашите мечти, не бива да приемаме "не" за отговор. Сиреч всякакви твърдения от сорта, че е криза, че няма пари и т.н. са несериозни!

Публикувано на: Вто Ное 02, 2010 6:07 am
от bobara_e_tuk
точно "не" няма да кажат ще измислят някоя опашата лъжа, демек след няколко години живот и здраве... въпроса е защо правителството на г-н Бойко Борисов не обръща внимание на Железния път, гледат само да направят прослувутата магистрала "Люлин", и след това пълнят джобовете си с хонорари от проекти и т.н