Страница 20 от 54

46.000 и 46.200

Публикувано на: Съб Май 01, 2010 3:05 pm
от markos
по принцип на 46 сериа двигателите се изолират по 1 ,а при 46 200 по два знаете ли защто ? аз мога да отговоря до някаде ....
при 46 когато изолираш джигател се нарушава силовата верига , а при
46 .200 това нарушение го няма заштото не изолираш един а по двоики... :)

Публикувано на: Съб Май 01, 2010 3:25 pm
от bdz46
Не ми стана ясна логиката... Какво нарушаваш при 46, след като всеки двигател си има собствена силова верига и собствена вторична намотка?!
А и това, което си написал е следствие, а не причина да са по двойки при 46 200.

Публикувано на: Съб Май 01, 2010 7:16 pm
от 07
Бях чел че самата система за предаване на тягово-спирачните усилия на 46. е такава че усилията от двете талиги трябва да са еднакви....

:)

Публикувано на: Пон Май 03, 2010 8:16 pm
от markos
немога да разбера кои дава тази информациа 4е имало шофиор в сливен а е било жена зад волана и т.н нали неска сам носил плуга на 46.044 малко сверете часовниците :)

Публикувано на: Вто Май 04, 2010 11:35 am
от stankos
А ти вземи си свери правописа , че нищо не ти се разбира!

Публикувано на: Вто Май 04, 2010 6:24 pm
от 44.123
Гледам в графика 46.205 е писана в графика за "Лакатник експрес" нали имаше нареждане 6-осни машини през дефилето да не минават. :roll:

Публикувано на: Вто Май 04, 2010 6:28 pm
от bdz46
Имаше и нареждане изобщо да не се дават на влакове с прозорци.
Дефилето с нищо не е по-особено, това са митове и легенди.

Публикувано на: Сря Май 05, 2010 11:57 am
от lok43r
Есента имаше телеграма от НКЖИ да не се пуска 46 серия за Мездра.

Публикувано на: Сря Май 05, 2010 9:19 pm
от dido73
bdz46 написа:Дефилето с нищо не е по-особено, това са митове и легенди.
Абе то и с влаковото отопление на патиците беше митове, па излезе верно.

Публикувано на: Пон Май 10, 2010 6:46 pm
от stani_46001
Някой знае ли кой локомотив от Карнобат ще ходи на струг утре вечер в Горна, през Каспичан и с кой влак ще ползва трасе до Горна? Дано не бъркам нещо нещата. :wink:

Публикувано на: Пон Май 10, 2010 7:23 pm
от 42 072.9
61-ва серия през Балкана.

:)

Публикувано на: Вто Май 11, 2010 8:13 pm
от markos
61.010 :) двигател струг много работи :)

Публикувано на: Пон Май 17, 2010 9:09 am
от Mario Evstatiev
Вчера на път за Пловдив срещнах 46 041, която усилено се трудеше върху отвозването на ДТВ 30603, който беше със завидна дължина.

Изображение

Публикувано на: Чет Май 20, 2010 10:44 am
от Mario Evstatiev
Вчера БВЗР 8614 се обслужи от 46 012.1, която е една от последните три действащи "бързоходни" машини от тази серия на депо Бургас. Машината се представи добре, да не кажем дори отлично. Изключение правят недостатъци като слаба механика/амортисьорите са тотално сдали/ и калпавото осветление на пулта, което е голям проблем вечер. Локомотива днес трябва да е заминал 8611 и ако спотърите имат късмет, довечера може пак да вози 8614.

Да припомня, че за скорост 130 км/час от серия 46-000 са следните локомотиви по номера и актуално състояние:

46 012.1 РАБОТИ
46 026.1 В ремонт
46 032.9 РАБОТИ
46 036.0 РАБОТИ

Има информация, че 46 032.9 ще бъде пратена командировка в депо Пловдив, вероятно за да закърпят нуждата от локомотиви поради спрените за ремонти червени машини.

Публикувано на: Чет Май 20, 2010 11:26 am
от 46 242
чак пък закърпване.. колко са им спрените машини... и нали чакаха 44 130+46 203...