Мнения: 38
Регистриран на: Съб Май 01, 2010 2:21 pm
Местоположение: Бургас
Обратна връзка:
46.000 и 46.200

Мнение от markos »

по принцип на 46 сериа двигателите се изолират по 1 ,а при 46 200 по два знаете ли защто ? аз мога да отговоря до някаде ....
при 46 когато изолираш джигател се нарушава силовата верига , а при
46 .200 това нарушение го няма заштото не изолираш един а по двоики... :)
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Не ми стана ясна логиката... Какво нарушаваш при 46, след като всеки двигател си има собствена силова верига и собствена вторична намотка?!
А и това, което си написал е следствие, а не причина да са по двойки при 46 200.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Бях чел че самата система за предаване на тягово-спирачните усилия на 46. е такава че усилията от двете талиги трябва да са еднакви....
Мнения: 38
Регистриран на: Съб Май 01, 2010 2:21 pm
Местоположение: Бургас
Обратна връзка:
:)

Мнение от markos »

немога да разбера кои дава тази информациа 4е имало шофиор в сливен а е било жена зад волана и т.н нали неска сам носил плуга на 46.044 малко сверете часовниците :)
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

А ти вземи си свери правописа , че нищо не ти се разбира!
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Гледам в графика 46.205 е писана в графика за "Лакатник експрес" нали имаше нареждане 6-осни машини през дефилето да не минават. :roll:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Имаше и нареждане изобщо да не се дават на влакове с прозорци.
Дефилето с нищо не е по-особено, това са митове и легенди.
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Есента имаше телеграма от НКЖИ да не се пуска 46 серия за Мездра.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

bdz46 написа:Дефилето с нищо не е по-особено, това са митове и легенди.
Абе то и с влаковото отопление на патиците беше митове, па излезе верно.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 585
Регистриран на: Сря Дек 16, 2009 10:58 am
Местоположение: Provadiq

Мнение от stani_46001 »

Някой знае ли кой локомотив от Карнобат ще ходи на струг утре вечер в Горна, през Каспичан и с кой влак ще ползва трасе до Горна? Дано не бъркам нещо нещата. :wink:
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

61-ва серия през Балкана.
Мнения: 38
Регистриран на: Съб Май 01, 2010 2:21 pm
Местоположение: Бургас
Обратна връзка:
:)

Мнение от markos »

61.010 :) двигател струг много работи :)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Вчера на път за Пловдив срещнах 46 041, която усилено се трудеше върху отвозването на ДТВ 30603, който беше със завидна дължина.

Изображение
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Вчера БВЗР 8614 се обслужи от 46 012.1, която е една от последните три действащи "бързоходни" машини от тази серия на депо Бургас. Машината се представи добре, да не кажем дори отлично. Изключение правят недостатъци като слаба механика/амортисьорите са тотално сдали/ и калпавото осветление на пулта, което е голям проблем вечер. Локомотива днес трябва да е заминал 8611 и ако спотърите имат късмет, довечера може пак да вози 8614.

Да припомня, че за скорост 130 км/час от серия 46-000 са следните локомотиви по номера и актуално състояние:

46 012.1 РАБОТИ
46 026.1 В ремонт
46 032.9 РАБОТИ
46 036.0 РАБОТИ

Има информация, че 46 032.9 ще бъде пратена командировка в депо Пловдив, вероятно за да закърпят нуждата от локомотиви поради спрените за ремонти червени машини.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

чак пък закърпване.. колко са им спрените машини... и нали чакаха 44 130+46 203...
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви серия 46 | Electric locomotives series 46”

Информация