по принцип на 46 сериа двигателите се изолират по 1 ,а при 46 200 по два знаете ли защто ? аз мога да отговоря до някаде ....
при 46 когато изолираш джигател се нарушава силовата верига , а при
46 .200 това нарушение го няма заштото не изолираш един а по двоики...
Не ми стана ясна логиката... Какво нарушаваш при 46, след като всеки двигател си има собствена силова верига и собствена вторична намотка?!
А и това, което си написал е следствие, а не причина да са по двойки при 46 200.
немога да разбера кои дава тази информациа 4е имало шофиор в сливен а е било жена зад волана и т.н нали неска сам носил плуга на 46.044 малко сверете часовниците
Някой знае ли кой локомотив от Карнобат ще ходи на струг утре вечер в Горна, през Каспичан и с кой влак ще ползва трасе до Горна? Дано не бъркам нещо нещата.
Вчера БВЗР 8614 се обслужи от 46 012.1, която е една от последните три действащи "бързоходни" машини от тази серия на депо Бургас. Машината се представи добре, да не кажем дори отлично. Изключение правят недостатъци като слаба механика/амортисьорите са тотално сдали/ и калпавото осветление на пулта, което е голям проблем вечер. Локомотива днес трябва да е заминал 8611 и ако спотърите имат късмет, довечера може пак да вози 8614.
Да припомня, че за скорост 130 км/час от серия 46-000 са следните локомотиви по номера и актуално състояние:
46 012.1 РАБОТИ 46 026.1 В ремонт 46 032.9 РАБОТИ 46 036.0 РАБОТИ
Има информация, че 46 032.9 ще бъде пратена командировка в депо Пловдив, вероятно за да закърпят нуждата от локомотиви поради спрените за ремонти червени машини.