Публикувано на: Сря Юли 22, 2009 12:53 am
Да споделя тук впечатления , направени при пътуването ми в съседна Румъния.Нашият форумец Rexkos също бе там и реших да отделя време хем да обиколим гарата , хем с него да се връщаме към България.
382 навреме бе пристигнал в Русе , след разкачането на вагоните за вътрешно съобщение и руската група , ето този състав отиваше в Букурещ.Тъй като не си бях взел спален вагон , трябваше да пътувам в седящата 43-ка , която дори беше и смесена ("Aby").
След прегарирането на вагоните , влакът потегли с близо час закъснение от Русе , понеже румънският дизел , докарал международният влак от Praha hl.n. се върна изолиран до Giurgiu N. , за да докара друг международен влак - този път от Минск за Варна , пътуващ под номер 1003.След като бяха откачени белоруските вагони , дизелът се изтегли и за тях начело застана 44139-4 , снимка при закачането на локомотива.
Тъкмо влязох в 43-ката , когато заключиха вратите и машите митничари провериха документите на пътниците във вагона , след което тръгнаха към спалните.Половин час по - късно същото направиха и румънските митничари и едва след качването на превозната бригада , влакът потегли с близо час закъснение.
През Моста на дружбата скоростта е ниска , аз се подадох на прозореца и съжалявам , че не успях да направя снимки на Дунав и спящият Русе , чийто светлини се отразяваха на меката повърхност на реката.Тъмните облаци , закриващи луната и тракането на преминаващия по моста влак , особено в такъв времеви диапазаон , карат косата да настръхне пред гледката , която се открива.
В крайна сметка закъснението се запази и до Giurgiu N. , на нея се качиха още няколко пътници и се смени превозната бригада.Една снимка на гарата и друга на нощуващ румънски дизел на 2-ри коловоз.След като влакът бе проверен от някакви момчета с надпис "Politia" отзад на фанелките , потеглихме към румънската столица.Почти през цялото време спах във вагона , който между другото се напълни предимно с румънци.В моето отделение имаше 2 чужденки - испанки и единствените българи бяхме аз и още една жена.Снимки на развиделяване:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633837711330302500.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633837711401396250.jpg
До Bucuresti Nord закъснението така не бе избито и в крайна сметка пристигнахме там към 6:40.Снимка на някакъв влак , излизащ по това време от гарата.
С Rexkos се видяхме на перона и докато си почивах от пътуването , решихме малко да се разходим и да направим снимки:
- 382 , който се готвеше да потегля.Между другото , ми направи впечатление , че няма маневрени локомотиви и всяка машина , докарала даден влак в гарата (Bucuresti Nord е челна по подобие на Варна и Бургас) , после маневрира с вагоните , като бута състава назад;
- снимка на разписанието.
Попаднах и на един експрес за Mangalia.Начело беше тази машина с необичайно дълъг номер , ето и фотографии на вагоните:
външен вид;
за спомен;
интериор на второкласен вагон;
в друг вагон забелязах бар , вижда се в другия край.Впечатление прави , че в салона има плазмени телевизори , който занимават хората по време на пътуването.
Снимка за спомен на гарата.
382 навреме бе пристигнал в Русе , след разкачането на вагоните за вътрешно съобщение и руската група , ето този състав отиваше в Букурещ.Тъй като не си бях взел спален вагон , трябваше да пътувам в седящата 43-ка , която дори беше и смесена ("Aby").
След прегарирането на вагоните , влакът потегли с близо час закъснение от Русе , понеже румънският дизел , докарал международният влак от Praha hl.n. се върна изолиран до Giurgiu N. , за да докара друг международен влак - този път от Минск за Варна , пътуващ под номер 1003.След като бяха откачени белоруските вагони , дизелът се изтегли и за тях начело застана 44139-4 , снимка при закачането на локомотива.
Тъкмо влязох в 43-ката , когато заключиха вратите и машите митничари провериха документите на пътниците във вагона , след което тръгнаха към спалните.Половин час по - късно същото направиха и румънските митничари и едва след качването на превозната бригада , влакът потегли с близо час закъснение.
През Моста на дружбата скоростта е ниска , аз се подадох на прозореца и съжалявам , че не успях да направя снимки на Дунав и спящият Русе , чийто светлини се отразяваха на меката повърхност на реката.Тъмните облаци , закриващи луната и тракането на преминаващия по моста влак , особено в такъв времеви диапазаон , карат косата да настръхне пред гледката , която се открива.
В крайна сметка закъснението се запази и до Giurgiu N. , на нея се качиха още няколко пътници и се смени превозната бригада.Една снимка на гарата и друга на нощуващ румънски дизел на 2-ри коловоз.След като влакът бе проверен от някакви момчета с надпис "Politia" отзад на фанелките , потеглихме към румънската столица.Почти през цялото време спах във вагона , който между другото се напълни предимно с румънци.В моето отделение имаше 2 чужденки - испанки и единствените българи бяхме аз и още една жена.Снимки на развиделяване:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633837711330302500.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633837711401396250.jpg
До Bucuresti Nord закъснението така не бе избито и в крайна сметка пристигнахме там към 6:40.Снимка на някакъв влак , излизащ по това време от гарата.
С Rexkos се видяхме на перона и докато си почивах от пътуването , решихме малко да се разходим и да направим снимки:
- 382 , който се готвеше да потегля.Между другото , ми направи впечатление , че няма маневрени локомотиви и всяка машина , докарала даден влак в гарата (Bucuresti Nord е челна по подобие на Варна и Бургас) , после маневрира с вагоните , като бута състава назад;
- снимка на разписанието.
Попаднах и на един експрес за Mangalia.Начело беше тази машина с необичайно дълъг номер , ето и фотографии на вагоните:
външен вид;
за спомен;
интериор на второкласен вагон;
в друг вагон забелязах бар , вижда се в другия край.Впечатление прави , че в салона има плазмени телевизори , който занимават хората по време на пътуването.
Снимка за спомен на гарата.