Страница 20 от 59
Публикувано на: Пон Май 31, 2010 7:18 pm
от 46 242
Не е хубаво да пращат сини(чисти)вагони надолу в южната дивотия. Ще ги освинят точно преди началото на сезона.
Публикувано на: Пон Май 31, 2010 9:46 pm
от 46 242
С цeл спестяване на мъки и пещ, предлагам през летния сезон 8614 да тръгва от Бургас в 16:30. Kлиматичния уикенд в 15:30. Тактов график с безпомощния 3622 начело- 14:30.
Става ли ?
Публикувано на: Пон Май 31, 2010 11:05 pm
от VESO
Добър замисъл. На мен от край време ми е в главата идеята да се измести часът на тръгване на "Сл.бряг" от Бургас някъде след 16:00.Дори през зимата този час е идеален , още повече , че има хора , на които им се налага да бързат , за да успеят да си го хванат.
Публикувано на: Вто Юни 01, 2010 10:23 am
от pavel
46 242 написа:Не е хубаво да пращат сини(чисти)вагони надолу в южната дивотия. Ще ги освинят точно преди началото на сезона.
Дивотията навсякъде в Чалгаристан е една и съща. Бай Ганьовците всичките са един дол дренки, независимо дали става дума за София, Скъпарна, Бургас, Пловдив, Хасково, Плевен, Видин, Горна Джумая или Казанлък. Обиколил съм територията - пародия на държава от Брегово до Малко Търново, от Шабла до Петрич, от Драгоман до Несебър и от Русе до Кърджали. Градовете, в които не съм ходил се броят на пръстите на едната ръка. И няма място, където да не присъства Ганьовската работа. Тъй че където и да ги пращат...все същия чеп. По-добре да не ги бяха зачислявали към депо Надежда Всяка Оставете.
Публикувано на: Пет Юни 04, 2010 4:07 am
от svd90
Аз съм тотално против Сл.бряг да тръгва по-късно. ОК за хора пътуващи от Бургас до ПО или до гарите преди ПО , но в Сф. кога ще пристига тоя влак - в 23;00 часа ?! И с постоянните закъснения 23:30. Абсурдно ми се вижда

Публикувано на: Пет Юни 04, 2010 7:00 am
от VESO
Не е нужно да е толкова късно.Ако е само с 20-тина минути , не е страшно.В ПО ще си бъде както в предишни разписания 19:55 - 20:00 и вече може да направиш сметка в колко този влак ще пристига в София.Още повече , че 90 % от пътниците слизат на Подуяне , за центр. СФ да има около 10-тина (рядко повече) души.А тези , които бягат по улиците на Бургас , за да го хванат , са значително повече.
Публикувано на: Пет Юни 04, 2010 2:10 pm
от svd90
20 минути може да се преглътнат някакси

,ама пък ще се обърка целия график с разминавания - Дианата , после Дианата с Родопите ,извънредния Бургас и тн и тн
Публикувано на: Пет Юни 04, 2010 9:13 pm
от Mario Evstatiev
БВЗР 2691 с лок. 44 111.3, 1 Bph вагон № 84 44001, 3 А вагоне серия 15-63 и бистро 003-9 с населеност общо 82 пътника до гара Плевен.
Публикувано на: Пет Юни 04, 2010 10:43 pm
от mitkodiablo
lok45111 написа:БВЗР 2691 с лок. 44 111.3, 1 Bph вагон № 84 44001, 3 А вагоне серия 15-63 и бистро 003-9 с населеност общо 82 пътника до гара Плевен.
какво излиза че е с един вагон по малко ли ?
Публикувано на: Пет Юни 04, 2010 10:51 pm
от Mario Evstatiev
mitkodiablo написа:lok45111 написа:БВЗР 2691 с лок. 44 111.3, 1 Bph вагон № 84 44001, 3 А вагоне серия 15-63 и бистро 003-9 с населеност общо 82 пътника до гара Плевен.
какво излиза че е с един вагон по малко ли ?
Точно така. Единия Bph е на 3623/3620.
Публикувано на: Пет Юни 04, 2010 10:53 pm
от mitkodiablo
lok45111 написа:mitkodiablo написа:lok45111 написа:БВЗР 2691 с лок. 44 111.3, 1 Bph вагон № 84 44001, 3 А вагоне серия 15-63 и бистро 003-9 с населеност общо 82 пътника до гара Плевен.
какво излиза че е с един вагон по малко ли ?
Точно така. Единия Bph е на 3623/3620.
добре тогава състава на Чайката какъв ?2б+1а+2б или?
Публикувано на: Пет Юни 04, 2010 10:57 pm
от Mario Evstatiev
Чайката да. Темата обаче е за "Уикенд"-ите.
Публикувано на: Пет Юни 04, 2010 11:00 pm
от mitkodiablo
lok45111 написа:Чайката да. Темата обаче е за "Уикенд"-ите.
оок само дам къ тях припсадлаи този вагон от Уикенда или става тези + 1c
Публикувано на: Пет Юни 04, 2010 11:05 pm
от VESO
Една поправка - дряновските вагони , движещи се на северното ICE (

) са тип "Bhmpz".
Публикувано на: Пет Юни 04, 2010 11:11 pm
от 46 242
2691 се опразва на Плевен(17:55).не успяха да го наложат този влак...