Страница 20 от 65

Публикувано на: Сря Дек 30, 2009 4:26 pm
от VESO
Vancho написа:Е как да не може да се сформира композиция... Колко точно са вагоните от Дряново които са готови ? А и нали твърдяхте че имали само няколко места за трудноподвижни лица и останалото било като нормалните вагони :roll:
От Дряново има готови вагони , но според изискванията само два се падат на композиция.Останалите вагони трябва да са септемврийски и тук вече казах , че няма готови 4 вагона , тъй като според комисията , стандартната композиция за северния и южния влак включвала 6 вагона.От къде ще набавят първокласни такива също не се знае , нищо не пречи да се включи и някоя първокласна 63-ка от старите , но някой явно не е доогледал нещата.

Публикувано на: Сря Дек 30, 2009 4:28 pm
от 44.123
Значи нищо ново няма скоро да ги видим на влак. :(

Публикувано на: Сря Дек 30, 2009 5:44 pm
от 07
VESO написа:е , нищо не пречи да се включи и някоя първокласна 63-ка от старите , но някой явно не е доогледал нещата.
И хоп целия влак скопен до 100

Публикувано на: Сря Дек 30, 2009 8:00 pm
от Vancho
07 написа:
VESO написа:е , нищо не пречи да се включи и някоя първокласна 63-ка от старите , но някой явно не е доогледал нещата.
И хоп целия влак скопен до 100
Те деломайсторите са се погрижили предварително целия влак да е до 100 :lol:
п.с. В нашия вилает има влакове, които се нуждаят от два вагона, а и скоростите не са ни големи, тъй че няма да се разсърдим като не може да се пуснат никъде, да дойдат при нас :D

Публикувано на: Сря Дек 30, 2009 8:48 pm
от Nikss
Labros написа:Типично по нашенски нищо не е готово в срок, всичко е обвито в неизвестност. Има готови вагони- не покрили условията на изпитанията. Чак сега се сетиха, че липсват първокласни вагони. Цяло лято дремеха за тях. Шантава работа. Някои хора не се начекнаха, та продължават в същия дух. Ония пък от ВРЗ`99 Сараньово придърпали пари, като турили други седалки... Когато трябва да се вземат решенията кои влакове ще бъдат с подменени състави, шефчето отишло в иностранство на отдих...
Споко, тя цялата държава е на самотек, не само железницата. :wink: Не се учудвай. :lol:

Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 12:03 am
от 46 242
Hещо съвсем се спaхна историята с новорециклираните вагони...

Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 12:20 am
от VESO
На 17-ти вечерта 52213-6 извършваше маневра с 51 52 25 63 045 - 5 в района на гара Сп.Това успях да заснема:
Изображение

Изображение

100 % съм сигурен , че вагонът не се подготвя за проби.

Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 5:40 am
от bobara_e_tuk
Кога се очаква да пуснат новите вагони 63-та серия :?:

Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 7:51 am
от VESO
Отговорът на този въпрос го знае единствено Господ. :lol:

Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 9:45 am
от Mario Evstatiev
Вагоните още имат проблеми, които се изчистват. Когато точките се отстранят, БДЖ ще назначи нова приемателна комисия, която да прецени годни ли са за експлоатация новите вагони. До тогаз - ще висят в Септември!

Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 1:52 pm
от VESO
В Септември онази вечер , доколкото видях от мъглата , имаше 3 вагона на открито.Два от тях (единия с номер 045 съм го снимал по - горе) бяха с оранжеви врати , а един беше със сини , което ме навежда на мисълта , че може би е дряновски.
Тези вагони , които видях , бяха отвън в двора.Вътре в завода сигурно има още , но няма как да ги забележа.

Публикувано на: Съб Фев 20, 2010 6:53 pm
от VESO
Днес , 20-ти февруари направих неофициална визита във "ВРЗ 99" - Септември и поисках да ми бъдат показани всички пътнически вагони , които се намират на територията на завода.Разбрах , че в самото предприятие има условно 2 зони - наричани от работниците "специална" и "свободна".За втората без проблем важат всички нормативни актове , издавани от преките ръководители на работния процес.Т.нар. "специална" зона е с по - особен режим , там влизането дори на вътрешни хора от завода не е разрешено и за нея се издават специални нормативни актове - правилници , заповеди и инструкции.Достъп до това място имат само определени работници и служители , които са заети в специфична сфера на трудови правоотношения , полагащи своя труд по установени от работодателя правила.Самата зона е оградена от останалата част на завода , поради което достъп до нея е силно ограничен и е възможен единствено в работни дни.Впечатленията ще ги пусна в няколко теми , в зависимост от тяхната резултативност.

Конкретно за тази тема - модернизираните 63-ки , които се намират в завода са излезли от "ВРЗ 99" , дряновската си е заминала преди седмица.Всички до един не са издържали пробата за 160 км/ч , поради изместен център на тежестта на талигите , поради което с индивидуални протоколи за всеки един от тях , са направени извънредни проби и са сертифицирани за 140 км/ч. А това са:

51 52 25 63 045 - 5
- външен вид;
- шаблон.

51 52 25 63 046 - 3
- външен вид;
- шаблон.

51 52 25 63 048 - 9
- външен вид;
- шаблон.

51 52 25 63 049 - 7
- външен вид;
- шаблон.
След снимката на външния вид на 049 , вагонът бе закаран обратно в "специалната зона" , и чак тогава се сетих , че не съм снимал шаблона , но грешката , както виждате , бе поправена.
Резултатът - цели 4 вагона , които на теория са готови , но кога ще бъдат включени в композиции на влакове , със сигурност никой не знае. През идващата седмица , ръководството на завода ще уведоми Генералната дирекция в София , до тогава вагоните ще останат на досегашното си място.
А между другото , ето как изглеждат бутоните на автоматичните врати.

Публикувано на: Съб Фев 20, 2010 7:52 pm
от nikol4yy
Според мен на Дряновските вагони копчетата на входните врати изглеждат много по-добре от тези на Септемврийските.

Публикувано на: Съб Фев 20, 2010 8:33 pm
от Nikss
Мен ако питаш в Дряново са се справили много по-добре с рециклирането на вагоните. Дори преди време бяха пуснати снимки на 2 вагона от там, на които на шаблоните пишеше 160 км/ч. 8) Остава въпросът дали при пробите са устискали на това натоварване. :idea: :arrow:

Публикувано на: Вто Фев 23, 2010 11:30 pm
от VESO
Точно , така , Nikss , излезлите от ВЗ "Интерком" са за 160 км/ч. И както се казва , откриите разликите:
- дряновски тип;
- септемврийски тип.