Страница 19 от 23
Публикувано на: Пет Яну 28, 2011 8:39 am
от stankos
Съмнява ме да ги спират всички накуп , по-скоро по няколко бройки ще изпращат останалите ще си движат ! Все пак са пускани в експлоатация по различно време и ме съмнява всичките едновременно да са достигнали пробега за ремонт ! Ама знае ли човек с това въртене може и да са ги нагодили !

Публикувано на: Пет Яну 28, 2011 9:47 am
от Mario Evstatiev
И аз не мисля, че цялата серия 10 ще се спре изведнъж, именно поради причината, че са въвеждани в експлоатация по различно време. Отделно от това има опция за разрешаване на даден процент надпробег при добро общо техническо състояние. Предполагам, че ще ги карат по 5 мотриси.
Публикувано на: Пет Яну 28, 2011 1:40 pm
от disell
Днес се споменаваше цифрата 7 , интересно какво ще правят 10.19*20 и 10.05*06 които са почти нови без пробег но естествено вече ограбени до немай къде.
Публикувано на: Пет Яну 28, 2011 7:09 pm
от 45-170
Тази сутрин деломаистора в Варна каза че от 01.02 спират 7 броики
Публикувано на: Пет Яну 28, 2011 8:49 pm
от Nikss
Смятаме, че положението е едно, а реално е друго. С непрекъснатото им въртене по различни рамена, ходения до ГО и Ва за ТП и други, не се надявайте, че въпреки различното въвеждане в експлоатация пробезите са много различни. Аз лично не вярвам, че за 1 месец ще успеят да бъдат ремонтирани качествено 7 ДМВ. В най-добрия случай 2 ДМВ на месец може да бъдат отремонтирани и връщани обратно, докато тук постепенно всичко спре.

Публикувано на: Пет Яну 28, 2011 10:51 pm
от 07
Все пак няма да бъдат ремотирани у нас, така че има шансове да се ремонтират качествено и в срок! Само че има едно НО - казано е че ще се спират и че ТРЯБВА да минат ремонт - че ще ги спрат е ясно, но дали ще минат ремот.... за него трябват и пари...
Публикувано на: Съб Яну 29, 2011 6:57 am
от disell
По принцип ремонтите би трябвало да се извършат в кратък срок тъй като
ДМВ-тата са на модули и ако имат резервни ще ги сменят много бързо , единствено проверките на кабелажа и тръбопроводите и системите на климатизацията биха ги забавили повече.
Публикувано на: Съб Яну 29, 2011 8:44 am
от 07
disell написа:По принцип ремонтите би трябвало да се извършат в кратък срок тъй като
ДМВ-тата са на модули и ако имат резервни ще ги сменят много бързо , единствено проверките на кабелажа и тръбопроводите и системите на климатизацията биха ги забавили повече.
Според мен (дано не съм прав) ще ги изпратим за ремонт и повече няма да ги видим - щото няма да имаме пари да платим ремонта, ще пропуснем и лизингови вноски и Сименс ще си ги прибере....
Публикувано на: Съб Яну 29, 2011 7:40 pm
от Nikss
Ааа, не си прав. БДЖ не си оставя магарето в калта.

Публикувано на: Нед Яну 30, 2011 7:43 am
от disell
Е нали тъкмо сега взехме едно заемче....

Публикувано на: Пон Яну 31, 2011 4:03 pm
от Saruman
Почна се утре всички кардамски влакове с 07+ВО или 55. Айде и Панагюрските с 07.
Публикувано на: Пон Яну 31, 2011 9:46 pm
от 43.309
Някой има ли представа кои номера са спрени, както сега, така и преди /знаем има ударени, чакащи части итн./?
Публикувано на: Пон Яну 31, 2011 10:10 pm
от bdz46
Най-спрени са 10 005 и 10 019.
Публикувано на: Пон Яну 31, 2011 10:12 pm
от lubo_katastrofata
bdz46 написа:Най-спрени са 10 005 и 10 019.
Дай боже и останалите 23 Дезира да са така!

Публикувано на: Вто Фев 01, 2011 9:06 pm
от Иван_Вълков
Ако пуснат панагюрски със седмак пишете бързо да ида да му се накефя....

много ги харесвам Людмилките.