Страница 19 от 59
Публикувано на: Пет Май 28, 2010 7:28 pm
от 43.309
Баба Шко

е печена.
Публикувано на: Пет Май 28, 2010 9:49 pm
от Mario Evstatiev
43.309 написа:Баба Шко

е печена.
Влакът на По беше с -3 минути въпреки, че не е със синя машина. Населеността беше средна хубост - 96 пътници. Имаше проблем с климатика на 4-ти вагон, та електричарите от Сп го бъзикаха.
Обслужваше се с бистро №85 97 001-3.
Публикувано на: Пет Май 28, 2010 9:58 pm
от svd90
Сега последно 80% или 90 пътника е имало във влака

Публикувано на: Пет Май 28, 2010 10:02 pm
от Mario Evstatiev
svd90 написа:Сега последно 80% или 90 пътника е имало във влака

Визирам влака от днес

Публикувано на: Съб Май 29, 2010 11:44 am
от 46 242
Ти казваш 96, Гонзо е преброил 280...
Публикувано на: Съб Май 29, 2010 12:26 pm
от gonzo8611
Влака го видях като премина транзит през Ямбол. Поради по-ниската скорост успях да видя , че на всеки прозорец се подаваше по една глава

, някъде и по две. За това така прецених , но не съм се качвал във влака

Публикувано на: Съб Май 29, 2010 2:09 pm
от 46 242
Какво стана със вчерaшната Варна ?
Публикувано на: Съб Май 29, 2010 3:26 pm
от Nikss
46 242 написа:Какво стана със вчерaшната Варна ?
На Чб в 17:15 ч. с лок 44 106.
3
Публикувано на: Съб Май 29, 2010 3:42 pm
от Mario Evstatiev
46 242 написа:Ти казваш 96, Гонзо е преброил 280...
От София до По бяха 96 човека, но на По може броя да се е променил, което е нормално.
Публикувано на: Нед Май 30, 2010 7:27 pm
от gonzo8611
Днес 8692 се изложи още при мен +5 с лок. 46-242 . Отново ми се стори , че населеността беше доста добра...
Публикувано на: Нед Май 30, 2010 10:06 pm
от Mario Evstatiev
gonzo8611 написа:Днес 8692 се изложи още при мен +5 с лок. 46-242 . Отново ми се стори , че населеността беше доста добра...
Влака на ПО с +9, замина с +8 и на Сф пристигна с +10 поради намаленията по железния път.
От По до Сф имаше 143 пътника.
Вагон 44 001-5 даваше проблеми със статики и климатик. На статиките им се побълнува, ама климатика не тръгна.
Публикувано на: Нед Май 30, 2010 10:25 pm
от 46 242
Слабо, слабо...
Публикувано на: Нед Май 30, 2010 11:20 pm
от SoAlien
Лошо ми става като чета за дежурните проблеми с климатиците. Това беше единственото нещо, което различаваше тези вагони от 63 (за обикн пътник) - работещите климатици. Сега и за там ще разчитаме на късмет, а не ми се мисли като стане 40 градуса...
Публикувано на: Пон Май 31, 2010 5:02 pm
от VESO
Понеже във форума стана вече дума за това , че тези влакове ще се движат всеки ден , ми е чудно какви вагони ще се пускат на тях , а най - вероятно това ще стане факт едва от края на юли / началото на август , аз имам следните предложения за дните , извън петък и неделя.
8691 / 8692.
1. От понеделник до четвъртък спокойно може да обслужва влак в софийски регион за рамките на един ден.Например 5621 / 5624 , 5611 / 5610 , 7620 / 7625 са подходящи за това.
2. В петък влакът пристига вечерта в Бургас.В събота сутринта тръгва като 3620 до София , на същия ден се връща като 3623 обратно в БС и на другия ден (неделя) е готов за следобедния курс към столицата.
2691 / 2692
1. От понеделник до петък се прилага 1. на 8681 / 8692 , като може да се редуват - например , ако септемврийските вагони са на 5621 / 5624 , дряновските на 7620 / 7625 или обратно.
2. В петък влакът пристига вечерта във Варна. В събота сутринта тръгва като 9620 към Русе , връща се на същия ден като 9623 и за неделя е готов да се връща следобяда към София.
Форумът какво мисли? Целта е композициите да не бездействат в дните , в които не се движат , а и другите части на България да имат възможност да ги опознаят.Така или иначе един ден ще се изхабят , но нали тези вагони са предназначени да возят хора , не да стоят като експонати.
Публикувано на: Пон Май 31, 2010 5:42 pm
от 43.309
Вагоните на Варна уикенд през седмицата вървят на 5621. Тези на 8691/2 се прибират всеки път в Септември.