Страница 19 от 38

Публикувано на: Пон Апр 12, 2010 9:14 pm
от 46 242
Е пак добре е. Онзи другия отгоре само на Горна ще спира. При твоите приятели от спотинга :lol:

Публикувано на: Пон Апр 12, 2010 9:17 pm
от 43.309
Транзит, целия график по 8-ма отива по дяволите, даже 8632.

Публикувано на: Пон Апр 12, 2010 9:21 pm
от 46 242
Стига толокоз мързел. Нека да се напрегнат малко мoзъците. :lol:

Публикувано на: Пон Апр 12, 2010 9:24 pm
от rexkos
Идеята е повече от абсурдна за влакове изминаващи 500 км. да спират само на една гара по време на цялото пътуване! Всички отлично знаем, че на дълги разстояния почти никой не пътува от начална до крайна гара и пътникопотокът основно се генерира от междинните гари. При това положение цяло чудо ще е ако се намерят и 20 човека да пътуват с въпросните влакове.
Както сме тръгнали да пускаме влаковете на принципа "навсякъде транзит"..... На "северния вариант" поне е редно да бъдат предвидени спирания на гари като Плевен и Шумен, тъй като ако и те бъдат подминавани транзит, хептен пътникопототък ще се занули. За "южния вариант" вече се изказах по-горе.

Публикувано на: Пон Апр 12, 2010 9:42 pm
от 43.309
Егати размърдването на мозъци 8632 да чака 15-20 мин. всеки ден в Нова Загора, а 8615 в Ямбол за някакъв сеир влак дето минава веднъж седмично.

Публикувано на: Пон Апр 12, 2010 9:46 pm
от 46 242
Не бързай, не се знае още къде и как. 8615 можем да го пратим да чака при Гонзо. Климатик и студена водичка за млади пътуващи с намаление.

Публикувано на: Пон Апр 12, 2010 9:55 pm
от Vancho
46 242 написа:Е пак добре е. Онзи другия отгоре само на Горна ще спира. При твоите приятели от спотинга :lol:
Я пак ? На тоя влак не може ли да му пуснем директни вагони до Русе :lol: без междинни спирания :D

Публикувано на: Пон Апр 12, 2010 9:59 pm
от 46 242
Искаш Чичка ти Манча да ги изхвърли в некоя крива край Долапите ли :lol:

Публикувано на: Пон Апр 12, 2010 10:01 pm
от Vancho
46 242 написа:Искаш Чичка ти Манча да ги изхвърли в некоя крива край Долапите ли :lol:
Барем като стигне Долапите, там мантинелите на глвания път ще спасяват положението :D

Публикувано на: Пон Апр 12, 2010 10:30 pm
от VESO
Абсолютна глупост е този влак според мен , това не е Румъния и директните влакове от Букурещ до Констанца , движещи се през лятото.Явно някой е гледал и недогледал , мислил и недомислил.

Публикувано на: Вто Апр 13, 2010 5:14 am
от Nikss
Някой се опитва да възстанови някогашните експреси, ама на... :twisted:

Публикувано на: Вто Апр 13, 2010 7:02 am
от VESO
То и някогашните експреси пак спираха на повече гари. :D

Публикувано на: Вто Апр 13, 2010 8:44 am
от assen5
Относно новия влак за Бургас, мисля че трябва да спира в Пловдив, Стара Загора и Ямбол, за да генерира пътникопоток към морето, а не м/у Сф и Пз примерно. Също ще е много удобен на хора, който искат да отидат на море след работно време (става дума за Пл, Сз и Ямбол дори и за Сф ако успееш да се измъкнеш по-рано). Като пристигнат около 21 имат още една вечер на морето.

Публикувано на: Вто Апр 13, 2010 10:41 am
от lz1tee
Относно генерирането на поток.. Не забравяйте, че пред него на 20 минути се движи 8615 за тези които искат да пътуват на къси разстояния - примерно Сз-Я, Сз-НЗ, По-Сз.. Въпроса беше да се постигне бързо времепътуване на делечно разстояние, каквито се явяват Сф и По спрямо БС и да привлече пътници по конкурентен метод, а 8615 ще обслужва регионалните дестинации. Не виждам смисъл два влака един след друг да спират на всички гари. Ако беше в друг часови пояс разбирам да спира на повече места за да генерира пътникопоток.

Публикувано на: Вто Апр 13, 2010 10:53 am
от 46 242
Абсолютно съгласен с горното мнение ! Проблем са намаленията 40 и срещите с прехвърления от 1-ва поток товари+оптими. Зор ще видиш!