
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация от днес , 13-ти февруари:
8615 , теглен от 45153-4 , навреме на Пазарджик.Композицията се движеше с увеличен състав , като допълнителният вагон бе тази 97-ца и както може би вече се досещате , там беше превозната бригада , полицаите , изобщо целият вагон се отличаваше с изключително висока населеност.Там се качих и аз , намерих едно място в сепаре и притихнах.На ПО влакът бе навреме , снимка малко преди и клип при заминаването.
8612 с двойна тяга , разминахме го между Т. Каблешков и Прослав , което означаваше , че е закъснял минимум с 15 минути.
Товарен влак се появи на Пловдив някъде към 16:30.Дойде от посока София (предполагам от Ог) и начело бе 43533-9 , а отзад на опашката като бутаща машина бе 45186-4.
1624 бе с 44082-6 , до Пзк навреме и без забележки , снимка при потегляне.
За финал двама представители на дизеловата тяга:
06056-6 , теглещ 10147.
10013-9+10014-2 , обслужила 81205.
8615 , теглен от 45153-4 , навреме на Пазарджик.Композицията се движеше с увеличен състав , като допълнителният вагон бе тази 97-ца и както може би вече се досещате , там беше превозната бригада , полицаите , изобщо целият вагон се отличаваше с изключително висока населеност.Там се качих и аз , намерих едно място в сепаре и притихнах.На ПО влакът бе навреме , снимка малко преди и клип при заминаването.
8612 с двойна тяга , разминахме го между Т. Каблешков и Прослав , което означаваше , че е закъснял минимум с 15 минути.
Товарен влак се появи на Пловдив някъде към 16:30.Дойде от посока София (предполагам от Ог) и начело бе 43533-9 , а отзад на опашката като бутаща машина бе 45186-4.
1624 бе с 44082-6 , до Пзк навреме и без забележки , снимка при потегляне.
За финал двама представители на дизеловата тяга:
06056-6 , теглещ 10147.
10013-9+10014-2 , обслужила 81205.

Днес:
R БВ 2640 "ЯНТРА" с ЕЛ 44 141.0
-На Чб +2'
-На Сф +5' (на таблото беше обявен +10)
4-тият последен вагон от състава на влака с номер 25 63 006 беше необичайно студен, докато 3-тият 25 63 004-2 беше идеално затоплен
КПВ 70212/70206 с ЕМВ 32 119/120
ДТВ 20621 с ЕЛ 45 205.2
ПВ 20101 с ЕМВ 32 107/108
БВ 7631 беше обявен +5'
БВ 2613 с ЕЛ 44 065.1
БВ 5620 с ЕЛ 45 163.3 точен
МБВ 462 "РУМЪНИЯ" с ЕЛ 44 127.9
R БВ 3620 "ЧАЙКА" с ЕЛ 44 087.5
БВ 5611 с ЕЛ 44 098 2
МБВ 490 с ЕЛ 44 100.6
МБВ 492 беше обявен първоначално +100', след това станаха 150 и пристигна начело с ЕЛ 45 153
БВ 7622 с ЕЛ 45 196.3
КПВ 20222 с ЕМВ 30009.9 + 30010.7
R БВ 2610 "ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ" с ЕЛ 44 060.2 и без бистро
R БВ 1623 "ПЛОВДИВ" с ЕЛ 44 082
КПВ 20204 с ЕЛ 45 194.8
КПВ 20233 с ЕЛ 45 176.5
БВ 2615 с ЕЛ 44 087.5 точен и без забележки 

-На Чб +2'
-На Сф +5' (на таблото беше обявен +10)
4-тият последен вагон от състава на влака с номер 25 63 006 беше необичайно студен, докато 3-тият 25 63 004-2 беше идеално затоплен



















Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Това е 44001-6 , поне така се вижда от снимката.Нали 002 още не се движи?

Администратор

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Администратор
Знаят ли се подробности? Коя е машината, какви са обстоятелствата и сериозно ли е пострадала бригадата?bdz46 написа:Тази сутрин влак е ударил снегопочистващ камион на прелеза на ул. Летоструй в междугарието Биримирци - Пдр.
Пострадала е и локомотивната бригада.
Май нещо много на често започнаха нещастните инциденти... Като че ли някой е проклел железницата.
Информация
Модератори