Страница 19 от 20

Публикувано на: Пон Мар 26, 2012 9:09 pm
от bdz46
То няма коя друга да е.
Ама съвсем стана оплетено - 32 081 -> 32 118 -> 33 005 -> 32 009.

Публикувано на: Пон Мар 26, 2012 9:17 pm
от KRAKOMOBILA
Тези дни като съм на работа специално ще видя и ще кажа със сигурност какво пише на въпросната.

Сега да не стане половинката 33 005/33 205 да иде да работи заедно с 33 007 или 008, че тя нали е строшена.

Публикувано на: Пон Мар 26, 2012 9:22 pm
от bdz46
На 007/008 само два двигателя и трябват.

Публикувано на: Вто Мар 27, 2012 7:59 pm
от bdz46
Подадените за рязане вагони са 32 081(118) и 32 318 с номера 33 005 и 33 205.

Публикувано на: Вто Мар 27, 2012 8:09 pm
от KRAKOMOBILA
Ясно - значи съм недогледал. Извинявам се. Но не съм и очаквал да видя номер 33 на серия 32. :D

Публикувано на: Вто Мар 27, 2012 8:34 pm
от bdz46
Никой не би очаквал.

Публикувано на: Чет Апр 12, 2012 7:25 am
от bdz46
Предвид скорострелното унищожаване на 33 005/006, коловоза трябва да е постоянно зареден с нова стока и тези дни от Клт ще бъде докарана 32 139/140.

Публикувано на: Чет Апр 12, 2012 9:05 am
от KRAKOMOBILA
Тези от Клт защо трябва да идват чак до Сф ? Не могат ли да се режат в Дца ?

Публикувано на: Чет Апр 12, 2012 12:55 pm
от bdz46
И на Клт могат да се нарежат. Сигурно искат първо да оберат чарковете.

Публикувано на: Нед Апр 15, 2012 6:20 pm
от bdz46
32 139/140 вече е в София.
Като изключим малко поизгорелия вагон 339, останалото е почти в състояние "включваш и караш". Почти никакви липси по ЕМВ, в т.ч. по оперативния и силов кабелаж.

Публикувано на: Нед Апр 15, 2012 6:28 pm
от Mario Evstatiev
Тошко, предвид циганските орди, налазили депо София и "адекватната" охрана, скоро ще има достатъчно липси от 139/140. А и да няма - резака няма да и прости. Между другото, 33-005/006 е подадена за рязане с абсолютно всичкия кабелаж. В резултат на това, материалното състояние на неколцина роми с информация се е подобрило значително и определено днес не са били на козунаци и яйца само.

Публикувано на: Нед Апр 15, 2012 6:31 pm
от bdz46
На 33 005 имаше и много липсващ кабелаж. На 32 139 стои всичкия.

Публикувано на: Чет Апр 19, 2012 6:45 pm
от bdz46
На този етап последният влак за 32 081/082 след 40 години експлоатация ще е днешният 20222. Евентуално може да повърви още 1-2 седмици по милост, ако не се пусне с протокол.

32 139/140 се изтърбушва, в т. ч. се демонтира всичкия кабелаж и отива на опашката за рязане след 33 005/006.

Публикувано на: Чет Апр 19, 2012 7:57 pm
от dido73
bdz46 написа:На този етап последният влак за 32 081/082 след 40 години експлоатация ще е днешният 20222. Евентуално може да повърви още 1-2 седмици по милост, ако не се пусне с протокол.

32 139/140 се изтърбушва, в т. ч. се демонтира всичкия кабелаж и отива на опашката за рязане след 33 005/006.
Добре, че успяхме на 17-ти в депо София да свалим от 32 139/140 и двете радиостанции комплект със кабелаж. За съжаление не остана време за антените. Дано стоят още. Още ли е в депо София и от кой се изтърбушва?

Публикувано на: Чет Апр 19, 2012 8:01 pm
от bdz46
В депо Сф е. Идват си от Пд ремонта и си свалят чарковете.
Прикачните вагони са с нови силови и оперативни кабели и тях също ги изваждат.