Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

44 087 е с перфектно изпечен 3-ти ТД :D . Тоя къде я е пуснал тия дни в това състояние на 363/360 и 2610 е за бесене :evil: .
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Доколкото разбрах била дала кръгов огън. Аз си мисля, че се прекалява с без вентилация.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Не съм гледал вътре, но ''лапите'' на възбуждането бяха стопени. Капака и самото клемно табло са във всички цветове на дъгата :? .
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Време й беше на тъз барака да сдаде багажа. :twisted: Поне 5 оплаквания от машинисти съм чул при запитване как работят тяговите двигатели след ремонта. Как може първия месец след ремонта да изключва на 1200А от максимално токова, след известно време да се твърди, че е оправено, а реално не е и същата работа се повтаря само, че на 1300А. Ай ходи карай влаци. :lol: Колкото до вентилацията мисля, че работи нормално. :roll:
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Nikss написа: Колкото до вентилацията мисля, че работи нормално. :roll:
Има предвид че се кара при спряна вентилация в студеното време.
А тва на колко изключва при всяка машина е различно, и като сложиш и грешката в уреда, може и да е нагласена защитата нормално.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

44-134 написа:
Nikss написа: Колкото до вентилацията мисля, че работи нормално. :roll:
Има предвид че се кара при спряна вентилация в студеното време.
А тва на колко изключва при всяка машина е различно, и като сложиш и грешката в уреда, може и да е нагласена защитата нормално.
Карането без вентилация в студено време според мен е малко рисковано, а използването му би било най-ефективно при отворени люкове мисля. :roll: Иначе не го одобрявам много. А не знам дали има грешка в измервателните уреди, но е много неприятно да гледаш през прозореца примерно и изведнъж да гръмне... после отваряй апаратния шкаф и я вдигай... :arrow:
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Nikss написа:
44-134 написа:
Nikss написа: Колкото до вентилацията мисля, че работи нормално. :roll:
Има предвид че се кара при спряна вентилация в студеното време.
А тва на колко изключва при всяка машина е различно, и като сложиш и грешката в уреда, може и да е нагласена защитата нормално.
Карането без вентилация в студено време според мен е малко рисковано, а използването му би било най-ефективно при отворени люкове мисля. :roll: Иначе не го одобрявам много. А не знам дали има грешка в измервателните уреди, но е много неприятно да гледаш през прозореца примерно и изведнъж да гръмне... после отваряй апаратния шкаф и я вдигай... :arrow:
То си е рисковано от всякъде, защото няма как да се охладят реактори, мостове и ТД, защото всички те са затворени. А пък за люкове не знам да има, освен този за излизане на покрива, но пък той е с блокировка на пантографите.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Е именно за този за излизане на покрива говорех, но не знаех, че е с блокировка. Интересно защо се подиграват така с техниката... и без друго е на 30 и кусур години... :?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

А как стои тогава въпроса с преспите в коридорите, заради които после се появява земно, замръзването на разни неща и влаченето на АТП от постоянното вентилиране?
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Ами може да ги разберем машинистите,за условията в които работят. Особенно зимата.Познавам машинисти,като отиват на работа се обличат с шуби, на врата с шал и ушанка. Като че ли е в Сибир.Но инак не се изкарва с това течение.Но не ги и оправдавам и за спирането на вентилацията.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Говорех за вентилацията на машинното. Като се изстуди и АТП започва да се влачи, а ако вали всичко става в сняг вътре. Като се стопи и машината дава земно.
Та трябва да има някакво средно положение хем така, хем иначе.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

ТД им се охлажда поне корпуса като се движи локомотива без вентилация. При ниски температури и изолиран локомотив на ТД им е идеално.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

bdz46 написа:Говорех за вентилацията на машинното. Като се изстуди и АТП започва да се влачи, а ако вали всичко става в сняг вътре. Като се стопи и машината дава земно.
Та трябва да има някакво средно положение хем така, хем иначе.
АТП има нагревател. Преспи има щот няма зебла сложени на жалюзите. Сигурно има и пробойни по ъглите на жалюзите.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

bdz46 написа:Говорех за вентилацията на машинното. Като се изстуди и АТП започва да се влачи, а ако вали всичко става в сняг вътре. Като се стопи и машината дава земно.
Та трябва да има някакво средно положение хем така, хем иначе.
Би трябвало да има, но на конструкция недомислена както трябва, няма какво да се подобрява.Даже вече няма и зимен режим и него го скопиха. Не че имаше и някаква файда от него.
Мнения: 334
Регистриран на: Вто Дек 01, 2009 10:47 am
Местоположение: София

Мнение от turboto »

Nikss написа:.... 172 не знам дали е минала товарната проба, изписана ли е и т.н., ..... :arrow:

Пак вчера...

Изображение
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация