

Има предвид че се кара при спряна вентилация в студеното време.Nikss написа: Колкото до вентилацията мисля, че работи нормално.
Карането без вентилация в студено време според мен е малко рисковано, а използването му би било най-ефективно при отворени люкове мисля.44-134 написа:Има предвид че се кара при спряна вентилация в студеното време.Nikss написа: Колкото до вентилацията мисля, че работи нормално.
А тва на колко изключва при всяка машина е различно, и като сложиш и грешката в уреда, може и да е нагласена защитата нормално.
То си е рисковано от всякъде, защото няма как да се охладят реактори, мостове и ТД, защото всички те са затворени. А пък за люкове не знам да има, освен този за излизане на покрива, но пък той е с блокировка на пантографите.Nikss написа:Карането без вентилация в студено време според мен е малко рисковано, а използването му би било най-ефективно при отворени люкове мисля.44-134 написа:Има предвид че се кара при спряна вентилация в студеното време.Nikss написа: Колкото до вентилацията мисля, че работи нормално.
А тва на колко изключва при всяка машина е различно, и като сложиш и грешката в уреда, може и да е нагласена защитата нормално.Иначе не го одобрявам много. А не знам дали има грешка в измервателните уреди, но е много неприятно да гледаш през прозореца примерно и изведнъж да гръмне... после отваряй апаратния шкаф и я вдигай...
АТП има нагревател. Преспи има щот няма зебла сложени на жалюзите. Сигурно има и пробойни по ъглите на жалюзите.bdz46 написа:Говорех за вентилацията на машинното. Като се изстуди и АТП започва да се влачи, а ако вали всичко става в сняг вътре. Като се стопи и машината дава земно.
Та трябва да има някакво средно положение хем така, хем иначе.
Би трябвало да има, но на конструкция недомислена както трябва, няма какво да се подобрява.Даже вече няма и зимен режим и него го скопиха. Не че имаше и някаква файда от него.bdz46 написа:Говорех за вентилацията на машинното. Като се изстуди и АТП започва да се влачи, а ако вали всичко става в сняг вътре. Като се стопи и машината дава земно.
Та трябва да има някакво средно положение хем така, хем иначе.