Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Време й беше на тъз барака да сдаде багажа.
Поне 5 оплаквания от машинисти съм чул при запитване как работят тяговите двигатели след ремонта. Как може първия месец след ремонта да изключва на 1200А от максимално токова, след известно време да се твърди, че е оправено, а реално не е и същата работа се повтаря само, че на 1300А. Ай ходи карай влаци.
Колкото до вентилацията мисля, че работи нормално. 
Има предвид че се кара при спряна вентилация в студеното време.Nikss написа: Колкото до вентилацията мисля, че работи нормално.
А тва на колко изключва при всяка машина е различно, и като сложиш и грешката в уреда, може и да е нагласена защитата нормално.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Карането без вентилация в студено време според мен е малко рисковано, а използването му би било най-ефективно при отворени люкове мисля.44-134 написа:Има предвид че се кара при спряна вентилация в студеното време.Nikss написа: Колкото до вентилацията мисля, че работи нормално.
А тва на колко изключва при всяка машина е различно, и като сложиш и грешката в уреда, може и да е нагласена защитата нормално.
То си е рисковано от всякъде, защото няма как да се охладят реактори, мостове и ТД, защото всички те са затворени. А пък за люкове не знам да има, освен този за излизане на покрива, но пък той е с блокировка на пантографите.Nikss написа:Карането без вентилация в студено време според мен е малко рисковано, а използването му би било най-ефективно при отворени люкове мисля.44-134 написа:Има предвид че се кара при спряна вентилация в студеното време.Nikss написа: Колкото до вентилацията мисля, че работи нормално.
А тва на колко изключва при всяка машина е различно, и като сложиш и грешката в уреда, може и да е нагласена защитата нормално.Иначе не го одобрявам много. А не знам дали има грешка в измервателните уреди, но е много неприятно да гледаш през прозореца примерно и изведнъж да гръмне... после отваряй апаратния шкаф и я вдигай...
АТП има нагревател. Преспи има щот няма зебла сложени на жалюзите. Сигурно има и пробойни по ъглите на жалюзите.bdz46 написа:Говорех за вентилацията на машинното. Като се изстуди и АТП започва да се влачи, а ако вали всичко става в сняг вътре. Като се стопи и машината дава земно.
Та трябва да има някакво средно положение хем така, хем иначе.
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Би трябвало да има, но на конструкция недомислена както трябва, няма какво да се подобрява.Даже вече няма и зимен режим и него го скопиха. Не че имаше и някаква файда от него.bdz46 написа:Говорех за вентилацията на машинното. Като се изстуди и АТП започва да се влачи, а ако вали всичко става в сняг вътре. Като се стопи и машината дава земно.
Та трябва да има някакво средно положение хем така, хем иначе.
Информация
Модератори
