Страница 19 от 19

Публикувано на: Чет Апр 19, 2012 11:16 am
от vkakachev
Яко ли е това дизелче? Какъв му е капацитета?

Публикувано на: Сря Апр 25, 2012 7:11 pm
от VESO
Днес , 25-ти април , след 22-дневно присъствие на гара Пазарджик , зает с маневриране на вагоните с релси , симпатичният малък дизелов локомотив V22-360 бе натоварен на платформа и се приготви за пътуването си към депо Стара Загора , където ще влиза за ремонт.Поради резонния проблем - "греща букса" , машината не замина на самоход , а бе качена на камион.Снимки от последните мигове на присъствие.
Подготвителни действия на крана.
Идването на платформата.
Закачане на локомотива и неговото местене.
Вече е във въздуха.

На платформата.
1. Разполагане.
2. Укрепване.
3. Нагласяне да стъпи в предварително положените греди.
4. Вече натоварен.
5. Откачане на носещите въжета.
Автокранът е прибран , а платформата е готова за потегляне.
Общ изглед от площадката.

Секунди след последната снимка се чу продължително изсвирване откъм гарата.06043-4 , която в първите дни "приветства" гостът , сега го изпрати подобаващо.
За финал - това , което остана след 22 дни неуморна работа - масла и бои по коловозите , купчините готови релси и празните товарни вагони.Разбира се и двете кули , все така безмълвни свидетелки на работния процес.

По - късно Марио може да даде подробности около пристигането на V22-360 в депо Стара Загора.

Публикувано на: Чет Апр 26, 2012 10:28 pm
от VESO
Днес в Стара Загора се нагледах на групови сцени от типа "One to another".
За сега сме само двама.
Вече сме четирима.
Поглед от друг ъгъл.
Струпване пред депото.
"One to another" и при дизелите.
Стига вече червени и сини машини.Хайде и две зелени:
- снимка 1;
- снимка 2.
За финал - симпатичен заралийски приятел.