Страница 19 от 65
Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 1:25 pm
от Saruman
Е и аз ги засякох на Търново бях в 40104.
Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 2:49 pm
от 46 242
lok45111 написа:46 242 написа:Nikss написа:Днес на гара Плевен на 4-ти коловоз имаше композиция, явно готвеща се за проби. Начело беше лок
44 106.3 , а съставът беше 3 кушета на OPTIMA EXPRESS и 2 вагона от новите 63 на опашката с няколко човека в тях.

Е кога пък си ги видял ? Освен сраб товарчаката с 45 190 и маневрата на Пл друго нямашел
Видял ги е при преминаването си с БВЗР 2611. Човека ти каза! Вероятно веднага след 2611, композицията е заминала към Го и от там към Дряново. По - късно същия ден, композицията е видяна и от хора по Го регион.
Така де, видял ги. А пък аз видях 44 106 приближена към състава на Янтрата в 15:20 на ЦГ. Крилата машина:D
Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 8:46 pm
от Nikss
Аз ги видях около 12:05 ч. от
БВ 2610.

Публикувано на: Вто Дек 29, 2009 2:25 pm
от svd90
Нали на 14.XII щеше да има някакво събрание , където да се реши на кои влакове ще пуснат новите вагони ?! Взе ли се такова решение на кои вллакове ще бъдат пуснати и кога ?!
Публикувано на: Вто Дек 29, 2009 5:57 pm
от VESO
Общо взето е било лаф-мохабет.Пред празници е нормално , но моят познат каза , че първо са се събрали само 4-ма от 9-тимата представители на комисията - знаем , че липсата на кворум прави всяко едно взето решение недействително.Другият проблем - отказаните проби на общо 3 вагона от новите 63-ки (до края на 2009 г. трябваше да минат проби още 4 вагона , но такива мина само един) , което предполага факта , че дори и след Нова година няма да има даже един пуснат влак.На трето място - откриването на някакви дефекти в два от миналите проби вагони.Тук няма достатъчно информация , единственото , което разбрах са две неща - проблем с изместване центъра на тежестта на талигите при движение над 100 км/ч и това , че два от вагоните са от "ВРЗ 99".Това било и официалната причина пробите да се спрат , но аз се съмнявам , понеже има още вагони , които чакат да бъдат изпитани.
Би следвало през януари да са предвидени още проби , но засега по това кога и къде ще се провеждат , се пази мълчание.Все пак членовете на комисията са разширили обхвата на влаковете , които биха могли да намажат от новите вагони , като са добавени Чайката , 7624 / 7621 (знаем , те не бяха предвидени в първата вълна , понеже не отивали и се връщали за един ден в столицата , а нощували в друга гара).От тези , които пътуват в рамките на 1 ден е предвиден 5611 / 5610 (само за Петрич , за Кулата вагонът ще е от старите).Аз даже предложих на момчето да даде становище относно това дали е възможно една от новите 63-ки да се закача на 361 / 362 от София до Кулата и обратно , което автоматично ще разреши превоза на пътници за вътрешно съобщение , но все още чакам отговор. Янтрата и Златните отново не са включени в обхвата.
Всички неща , които казах по - горе са хипотетични , тъй като реално в момента няма сертифицирани и успешно минали проби вагони дори и за една композиция , която да се пусне.Ще чакаме да видим евентуално след Нова година какво ще се получи.
Публикувано на: Вто Дек 29, 2009 8:18 pm
от Nikss
Рециклиращите се вагони са софийски и именно това е причината Янтрата да не намаже. Ако се сетят вагоните от плевенския експрес, намиращи се в Интеркома да ги направят и тях така и Янтрата ще намаже. Ако не, скоро такива няма да има в ГО тъй като оригиналните 63 са много запазени, единствено талигите са им проблемни.
За
5611/5610 съм напълно съгласен. Ако ги пуснат на тях за Петрич ще е едно много мъдро решение според мен. За
361/362 също се съгласявам. Така и така спират на 2-3 места, поне да имаме 2 по-нормални влака откъм времепътуване.

Видин може и да почака на този етап, но ако ще се пуска нещо натам да е само на
7621/7624 и по възможност да се заложи за следващия ГДВ по-малко спирания тъй като се спомена в темата за настоящия ГДВ, че има няколко ненужни спирания. Общо взето е това.
Публикувано на: Вто Дек 29, 2009 8:49 pm
от VESO
Свързах се преди час с момчето и разбрах 2 неща - шефът им е на почивка извън страната и се прибира в България в неделя.Евентуално след Нова година ще има разискване и дебати за тези вагони , тогава ще продължат и пробите , но след като видинчанинът държи за своето , няма как другояче да се развият нещата.
Възникнал е още един проблем - от тези нови 63-ки няма първокласни вагони.Във връзка с понятията "северна" и "южна композиция" , на мен ми е много странно разбирането на комисията за "композиция" - според тях в понятието се включват 6 вагона , като два от тях ще са дряновски инвалидни , а останалите 4 - второкласни на Септември.Проблемът се поставя в контекста на това , че липсва първокласен , а много от членовете на комисията , искали в съставите на северната и южната композиция на мястото на единия инвалиден да има и по един вагон първа класа.Както знаем , такива от новите 63-ки няма и ще тряба да се прилага аналогия.Пример за това може да се вземе от "Сл. бряг" , където от 97-ците също няма първокласни и за целта се използва купейна 74-ка.Дали обаче това е приложимо за случая с новите 63-ки , ще видим , едва когато ги пуснат.
Публикувано на: Вто Дек 29, 2009 8:53 pm
от Labros
Публикувано на: Вто Дек 29, 2009 8:53 pm
от VESO
Да не забравяме , че е държавен служител.

Това обяснява нещата.
Публикувано на: Вто Дек 29, 2009 9:18 pm
от svd90
Ясно.. Значи нещата са до никъде общо взето.
А не спомена Дианата - това значи ли ,че тя е отпаднала от надпреварата за новите 63?
Публикувано на: Вто Дек 29, 2009 9:27 pm
от VESO
Тя си остава в първата вълна , заедно с безумното предложение - 7620 / 7625.Аз разбрах защо именно този влак е бил посочен първо - въпросният шеф най - често с него пътувал от и до родния си град , затова напирал за него.Моят познат обаче предложи по - разумното решение , на базата на писанията във форума , което му казах - 7624 / 7621.Така хем ще има възможност за приемственост (и двата влака пътуват в една дестинация), хем ломчанлии няма да завиждат ( в първия случай за Лом не бе предвидена 63-ка , а само за Видин) , хем и въпросният шеф ще е доволен , че към градът му ще пътува композиция с новите вагони.

Публикувано на: Вто Дек 29, 2009 9:35 pm
от Labros
Публикувано на: Сря Дек 30, 2009 7:15 am
от Mario Evstatiev
Първо да кажа, че общо 5 вагона са готови от ВРЗ-99, но явно от 5-те не става нищо, което донякъде е обяснимо: много подизпълнители - калпава работа.
Дряновските вагони разбрах, че са минали пробите и са готови да поемат влакове, но без 63-ките от ВРЗ-99 не може да се сформира композиция.
Що се касае до дестинациите, аз лично поддържам идеята 7624/7621, видинлии заслужават един обновен влак.
Публикувано на: Сря Дек 30, 2009 2:13 pm
от Vancho
Е как да не може да се сформира композиция... Колко точно са вагоните от Дряново които са готови ? А и нали твърдяхте че имали само няколко места за трудноподвижни лица и останалото било като нормалните вагони

Публикувано на: Сря Дек 30, 2009 2:36 pm
от Labros