Страница 18 от 27
Публикувано на: Нед Яну 31, 2010 10:32 pm
от bdz46
80 км/ч за изолирани локомотиви се въведе някъде към 2004-2005, горе-долу когато намалиха и електровозите на 100.
Публикувано на: Нед Фев 07, 2010 11:07 am
от Mario Evstatiev
Знаменитата 06 010 на депо Пловдив е спряна от движение. Вчера машината бе забелязана пред ремонтното хале със заключени и запечатани врати.
Публикувано на: Нед Фев 07, 2010 11:31 am
от VESO
Още ли е с този регистрационен номер от автомобил , взет неизвестно откъде?
Такъв тип табели изчезнаха преди много години и ми е чудно от къде са я взели.
Публикувано на: Нед Фев 07, 2010 4:36 pm
от 44-134
Аз имам поне 3 комплекта такива номера

06 10 е спряна официално за ремонт. Интересно сега кой е най-малкия номер 06 в движение.
Публикувано на: Нед Фев 07, 2010 4:39 pm
от 44142
06012 която е командировка в ПО.
Публикувано на: Нед Фев 07, 2010 5:51 pm
от 44.123
Най-сетне я спряха евала неуморна беше.

Публикувано на: Нед Фев 07, 2010 8:17 pm
от Nikss
С по-малък номер от 010 няма нали? Всичко бракувано и нарязано?
Публикувано на: Нед Фев 07, 2010 8:27 pm
от VESO
Няма , дори не разполагам и с никаво инфо за машините с номера до 010.Единственото бегло нещо , което намерих е , че 06007-9 е била пловдивска , бракувана и нарязана.
Публикувано на: Нед Фев 07, 2010 8:32 pm
от Nikss
По базите може и да е останало нещо, нямам представа...

Публикувано на: Нед Фев 07, 2010 8:53 pm
от refil
По данни от последната книга на Деянов всичко до 010 е бракувано.Дори и 06 009.5 който е бил определен за музеен .
На 8 страница ги има списъците на локомотивите
Публикувано на: Нед Фев 07, 2010 9:24 pm
от VESO
От
мнението на Refil се виждат идеално.
Забележете обаче каква е информацията за 06-123.През 1984 г. е разменена с 52-237 от Военен завод Смядово и заминава за там , а "Фау"-то идва към БДЖ.Никъде обаче не е упоменато , че точно тази 06-00-ца е продадена в Полша и до известно време се е движела с новия си номер , даден в администрацията на PKP - доколкото знам , там е била за кратко , след което е препродадена на някакво минно предприятие , където следите и се губят.
Публикувано на: Нед Фев 07, 2010 9:41 pm
от Nikss
Интересно, че срещу 06 120 не пише нищо... през 1980 г. в междугарието Своге - Церово този дизел и 43Р-86 се сблъскват челно при което електровоза е бракуван... дизела не би трябвало да се е отървал, все пак V=70 km/h.

За дизела нямам никаква информация, интересно защо и в снимката от рефил не пише нищо, а ме съмнява да е останало нещо от него след удара.

Публикувано на: Чет Фев 25, 2010 10:04 am
от COSTACHE MIHAIL
Публикувано на: Чет Фев 25, 2010 12:28 pm
от Mario Evstatiev
Поздрави за снимката на 60 001! Би било добре ако представиш снимки на кабината на същия.
Публикувано на: Чет Фев 25, 2010 1:07 pm
от 43.309
Искам дебело да подчертая, че първите локомотиви са произведени в Швейцария.
На табелката както забелязвате пише Wintertur (H)Еelvetia (Хелвеция на латински и френски/в по стари документи/ е именно Швейцария. Пак на табелата производител е написано:Швейцарско дружество за производтсво на локомотиви "Винтертур".
След изработването на първите локомотиви в Швейцария се купува лиценз от румънците. Този на снимката си е чист Швейцарец
