Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

80 км/ч за изолирани локомотиви се въведе някъде към 2004-2005, горе-долу когато намалиха и електровозите на 100.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Знаменитата 06 010 на депо Пловдив е спряна от движение. Вчера машината бе забелязана пред ремонтното хале със заключени и запечатани врати.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Още ли е с този регистрационен номер от автомобил , взет неизвестно откъде? :lol:
Изображение

Такъв тип табели изчезнаха преди много години и ми е чудно от къде са я взели.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Аз имам поне 3 комплекта такива номера ;)
06 10 е спряна официално за ремонт. Интересно сега кой е най-малкия номер 06 в движение.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

06012 която е командировка в ПО.
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Най-сетне я спряха евала неуморна беше. :twisted:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

С по-малък номер от 010 няма нали? Всичко бракувано и нарязано?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Няма , дори не разполагам и с никаво инфо за машините с номера до 010.Единственото бегло нещо , което намерих е , че 06007-9 е била пловдивска , бракувана и нарязана.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

По базите може и да е останало нещо, нямам представа... :idea:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 118
Регистриран на: Пон Мар 10, 2008 11:22 am
Местоположение: София

Мнение от refil »

По данни от последната книга на Деянов всичко до 010 е бракувано.Дори и 06 009.5 който е бил определен за музеен .

На 8 страница ги има списъците на локомотивите
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

От мнението на Refil се виждат идеално.
Забележете обаче каква е информацията за 06-123.През 1984 г. е разменена с 52-237 от Военен завод Смядово и заминава за там , а "Фау"-то идва към БДЖ.Никъде обаче не е упоменато , че точно тази 06-00-ца е продадена в Полша и до известно време се е движела с новия си номер , даден в администрацията на PKP - доколкото знам , там е била за кратко , след което е препродадена на някакво минно предприятие , където следите и се губят.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Интересно, че срещу 06 120 не пише нищо... през 1980 г. в междугарието Своге - Церово този дизел и 43Р-86 се сблъскват челно при което електровоза е бракуван... дизела не би трябвало да се е отървал, все пак V=70 km/h. :roll: За дизела нямам никаква информация, интересно защо и в снимката от рефил не пише нищо, а ме съмнява да е останало нещо от него след удара. :idea: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 43
Регистриран на: Чет Фев 25, 2010 8:03 am
Местоположение: BUCURESTI-ROMANIA Букурещ Румъния

Мнение от COSTACHE MIHAIL »

Искам да ви покажа първия локомотив, изработени от тях. Все още съществува и днес, чувство доста добър. Тя е направена през 1959 година.
Изображение


Изображение



Изображение



Изображение


И много стари снимки, направени в 60-те години, когато е било направено само локомотив.



Изображение
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Поздрави за снимката на 60 001! Би било добре ако представиш снимки на кабината на същия.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Искам дебело да подчертая, че първите локомотиви са произведени в Швейцария.

На табелката както забелязвате пише Wintertur (H)Еelvetia (Хелвеция на латински и френски/в по стари документи/ е именно Швейцария. Пак на табелата производител е написано:Швейцарско дружество за производтсво на локомотиви "Винтертур".

След изработването на първите локомотиви в Швейцария се купува лиценз от румънците. Този на снимката си е чист Швейцарец :D
Публикувай отговор

Обратно към “Магистрални дизелови локомотиви | Main line diesel locomotives”

Информация