Страница 18 от 28

Публикувано на: Чет Окт 21, 2010 2:16 pm
от icobdz
Учудих се защото постъпих в края на 93г. в ел. депото като помошник а нямам спомени да са се движили но разбирасе това може да се дължи на факта ,че бях в товарачките (което е нормално) и се явявах основно в подуене. :)

Публикувано на: Чет Окт 21, 2010 3:54 pm
от Petko Ivanov
icobdz написа:Учудих се защото постъпих в края на 93г. в ел. депото като помошник а нямам спомени да са се движили но разбирасе това може да се дължи на факта ,че бях в товарачките (което е нормално) и се явявах основно в подуене. :)
Двуетажни вагони тогава можеха да се видят само на влакове за Драгоман или Станянци. Показаните на снимката са последните, които съм видял в редовна експлоатация.След това няколко такива влака можеха да се видят хвърлени на крайните коловози гара Илиянци, но скоро всичко отиде да "нахрани звяра", по думите на уважавания съфорумец Tramway

Публикувано на: Чет Окт 21, 2010 4:05 pm
от VESO
Аз ги помня на гара Пазарджик като малък изпращах роднини към София и влакът дойде от Пловдив.

Публикувано на: Съб Окт 23, 2010 9:15 pm
от Saruman
Весо, писах ти на лично но явно не си видял. Ще те помоля да сканираш разписанието от 2003, Русе - Дъбово.

Публикувано на: Съб Окт 23, 2010 9:19 pm
от VESO

Публикувано на: Съб Окт 23, 2010 9:34 pm
от Saruman
Мерси, много исках да видя обвръзките как са били.

Публикувано на: Съб Окт 23, 2010 10:07 pm
от Saruman
Леле по 4-та е било много зле, сега е 100 пъти по добре! 40103 до Плачковци, боже мили.

Публикувано на: Съб Окт 23, 2010 10:27 pm
от VESO
Не е до Плачковци , до Ст.Загора си е.Ти гледаш 40215 , който тръгва от Горна. :wink:

Публикувано на: Съб Окт 23, 2010 10:45 pm
от Saruman
Не 40103 в 1, 2, 3, 4 е бил до Плачковци в 5, 6, 7 до СЗ.

Публикувано на: Съб Окт 23, 2010 10:55 pm
от todor plamenov
Имаше за кратко време период, в който 40131 беше в 1,2,3 и 4 до В.Търново,а в петък и почивните дни беше по стандартния си маршрут до Плачковци.

Публикувано на: Нед Окт 24, 2010 11:46 am
от VESO
Понеже lubo_bulgaria ме помоли за разписанието в участъка Димитровград - Подкова от 1989 / 1990 , пускам и него тук.

Изображение
Изображение

Изображение
Изображение

Обърнете внимание на БВ 461 от Бургас до Момчилград , който от Димитровград е спирал на всяка спирка.

Публикувано на: Нед Окт 24, 2010 12:11 pm
от todor plamenov
От разписанието, което е сканирал Весо ми напраи впечатление ЕВ 104 Момчилград - София (някогашната "Тракия" в чист вид наистина като експресен влак) и сезонния бърз влак 460 Момчилград - Бургас.

Публикувано на: Нед Окт 24, 2010 12:41 pm
от VESO
Предполагам 460 и 461 са били "Кадъните" , а "Тракия"-та се запази като експрес поне до 1994 г. , когато бе прекатегоризиран в обикновен бръз влак. В по - късните разписания помня композицията , която бе съставена от фургон и 5 вагона (някъде към 1998 г. имаше и пощенски вагон в другия край на влака) , преди да спрат директната връзка вагоните бяха фургон и 3 , а първоначално на Димитровград , после на Пловдив прикачаха още два или 3.Когато Дианата от София возеше директната група , бяха 3 второкласни , а на ПО прикачаха и фургона.В този камерен състав влакът тръгваше за Момчилград.В последните разписания бе сведен то това , след което се обслужваше от диз. мотриса DESIRO.Така и остана , след като вече е само от и до Дг.

Публикувано на: Нед Окт 31, 2010 4:36 pm
от 44142
Едно разписание на чайката от далечната 1988г.
http://lok45.hit.bg/DSC03070a.JPG
http://lok45.hit.bg/DSC03071a.JPG

Публикувано на: Нед Окт 31, 2010 4:51 pm
от 42 072.9
С тези скорости и пак 5:25ч, какво ли е било, когато обхода е бил 4:45ч.