
Техник

Администратор

Администратор

Форумци, някой да вземе отношение по тази публикация във в. "СЕГА" от 20.07.2010 - "БДЖ навлиза в хотелиерския бизнес":
http://www.segabg.com/online/new/articl ... id=0000603
Вие, дето останахте да работите в БДЖ, макар и да сте истински мъже, все пак нямате ли нужда от почивка и курорт? Или наистина споменатите в статията ведомствени почивни бази не са за "редовите служители", а за "шефовете"?
http://www.segabg.com/online/new/articl ... id=0000603
Вие, дето останахте да работите в БДЖ, макар и да сте истински мъже, все пак нямате ли нужда от почивка и курорт? Или наистина споменатите в статията ведомствени почивни бази не са за "редовите служители", а за "шефовете"?


Неизвестен сряза 100 метра жп релси
100 метра жп релси са срязани между гарите Царева ливада и Габрово, съобщават от полицията.
Престъплението е станало вчера, на около 2 километра от гара Стойчевци, когато неизвестно лице срязва контра релсите.
На местопроизшествието е извършен оглед. По случая е започнато досъдебно производство.
Източник: Дарик Нюз
100 метра жп релси са срязани между гарите Царева ливада и Габрово, съобщават от полицията.
Престъплението е станало вчера, на около 2 километра от гара Стойчевци, когато неизвестно лице срязва контра релсите.
На местопроизшествието е извършен оглед. По случая е започнато досъдебно производство.
Източник: Дарик Нюз

Акредитиран фотограф


От липса на контра релси досега влак не се е обръщал (то и няма причина да го прави ако ги няма тях). По-лошо щеше да е ако е срязал релсите, по които минават чамугите. Тогава надали контра релсите щяха да я спасят.Saruman написа:Абе щом чамугата нощес не се е катурнала в дерето, добре е!

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=3145991
Пак се краде !
Мъж е загинал при срутване на сграда в столицата, съобщава репортер на БГНЕС.
Според МВР става въпрос за трима души, които са се опитвали да крадат кабели в бившия жп завод за вагони и локомотиви "Георги Димитров".
Част от изоставената и запусната сграда се срутила върху работниците и единият от тях загинал на място.
Другите двама мъже по чудо са оцелели, като единият от пострадалите е настанен в института "Пирогов".
Инцидентът станал по време на събарянето на постройката.
Покривът на помещението с площ 350 кв.м паднал върху мъжете.
В началото на 90-те години заводът има около 7000 работници, но поради значителния спад в дейността на основния му клиент - Български държавни железници, изпада в тежко финансово състояние и фалира.
Пак се краде !
Мъж е загинал при срутване на сграда в столицата, съобщава репортер на БГНЕС.
Според МВР става въпрос за трима души, които са се опитвали да крадат кабели в бившия жп завод за вагони и локомотиви "Георги Димитров".
Част от изоставената и запусната сграда се срутила върху работниците и единият от тях загинал на място.
Другите двама мъже по чудо са оцелели, като единият от пострадалите е настанен в института "Пирогов".
Инцидентът станал по време на събарянето на постройката.
Покривът на помещението с площ 350 кв.м паднал върху мъжете.
В началото на 90-те години заводът има около 7000 работници, но поради значителния спад в дейността на основния му клиент - Български държавни железници, изпада в тежко финансово състояние и фалира.

Чужденците често се губят на Централна гара в София
Да се загубиш на едно от най-централните места в София – гарата, оказва се не е никак трудно. Особено, ако си чужденец. Как пътниците от други страни се справят без надписи на латиница, без информация по уредбата на западен език и без персонал, който говори чужди езици? Екип на bTV направи проверка лесно ли пътуват чужденците с българските железници.
Повече от 2 милиона пътници преминават всяка година през най-голямата гара у нас, Централна гара. Но малцина от тях разчитат надписите на кирилица. Нито електронните табла, нито табелите в гарата показват на туристите накъде са се запътили. Джил пристига от Лондон. Тя идва у нас за втори път, но пътят от София до Карлово е свързан с няколко часа пътуване и много късмет.
"Малко е трудно, но аз погледнах как се пише Карлово на български преди да дойда и така знаех как да го намеря”, разказа Джил.
Направихме проверка какви езици знаят касиерите на Централна гара. Репортер на bTV се представи за чужденец и се опита да получи информация за 2 влака.
- Извинете говорите ли английски? Искам информация за влак за Русе в петък. Къде мога да видя разписанието на влаковете за Румъния за събота?
Касиерката мълчи и написва няколко номера на влакове за Горна Оряховица. Нашият репортер продължава с въпросите.
- Колко струва един билет до Русе?
Касиерката отново започва да пише на лист каква е цената. От знанията й по английски научаваме още....
"Информацион офис екзит”.
Група швейцарци търсят информация за влак до Белград. Майкъл говори френски, немски, английски и испански, но тези езици не са достатъчни, за да се ориентира на нашата Централна гара.
"Смятам, че всички знаци трябва да могат да се четат от англоговорящи, защото, ако не можеш да четеш на кирилица, ще се изгубиш напълно. В Швейцария надписите са на английски, италиански, френски”, каза Майкъл.
И още малко съвети от чуждите туристи, избрали да пътуват с БДЖ:
"Друго нещо, което може би трябва да имате, е информация за туристи Объркващо е, но ние сме четири така че е по-лесно. Двама могат да седят тук и да пазят багажа и двама могат да разглеждат”, съветва Ян.
Междувременно нашата първа героиня Джил от Лондон изпусна влака си до Карлово, защото не е могла да намери 13-ти перон. И тъй като следващият влак до там е на другия ден тя тръгва към Карлово с такси.
Александър Цветков: БДЖ технологично е в средата на 80-те години
За съжаление, цялото БДЖ е в едно изостанало развитие. БДЖ и технологично се намира в може би средата на 80-те години. Това каза в предаването "Тази сутрин” министърът на транспорта Александър Цветков и допълни:
"Именно това е голямата амбиция на плана за преструктуриране и развитие за железниците, който вече в ход и се работи, и аз мисля, че вече се усеща с новите услуги, които БДЖ непрекъснато изважда.
От два месеца насам вече вървят уикенд влаковете за Бургас и Варна, които са освен много комфортни, достатъчно бързи и много на изгодна цена. Уикенд влакът предлага за 5 часа и половина транспорт от Централна гара до центъра на Бургас, в една много комфортна обстановка, с вагон бистро, нови вагони, като цената на двупосочния билет е 28 лв., мисля, че доста атрактивна цена.
Този влак се движи в най-натоварените времеви диапазони - в петък следобед и в неделя следобед, така че всеки, който иска да отиде до морето, може да го направи комфортно, без да се изнервя по задръстванията в тези промеждутъци от време".
bTV
http://www.btv.bg/shows/tazi-sutrin/raz ... Sofia.html
Да се загубиш на едно от най-централните места в София – гарата, оказва се не е никак трудно. Особено, ако си чужденец. Как пътниците от други страни се справят без надписи на латиница, без информация по уредбата на западен език и без персонал, който говори чужди езици? Екип на bTV направи проверка лесно ли пътуват чужденците с българските железници.
Повече от 2 милиона пътници преминават всяка година през най-голямата гара у нас, Централна гара. Но малцина от тях разчитат надписите на кирилица. Нито електронните табла, нито табелите в гарата показват на туристите накъде са се запътили. Джил пристига от Лондон. Тя идва у нас за втори път, но пътят от София до Карлово е свързан с няколко часа пътуване и много късмет.
"Малко е трудно, но аз погледнах как се пише Карлово на български преди да дойда и така знаех как да го намеря”, разказа Джил.
Направихме проверка какви езици знаят касиерите на Централна гара. Репортер на bTV се представи за чужденец и се опита да получи информация за 2 влака.
- Извинете говорите ли английски? Искам информация за влак за Русе в петък. Къде мога да видя разписанието на влаковете за Румъния за събота?
Касиерката мълчи и написва няколко номера на влакове за Горна Оряховица. Нашият репортер продължава с въпросите.
- Колко струва един билет до Русе?
Касиерката отново започва да пише на лист каква е цената. От знанията й по английски научаваме още....
"Информацион офис екзит”.
Група швейцарци търсят информация за влак до Белград. Майкъл говори френски, немски, английски и испански, но тези езици не са достатъчни, за да се ориентира на нашата Централна гара.
"Смятам, че всички знаци трябва да могат да се четат от англоговорящи, защото, ако не можеш да четеш на кирилица, ще се изгубиш напълно. В Швейцария надписите са на английски, италиански, френски”, каза Майкъл.
И още малко съвети от чуждите туристи, избрали да пътуват с БДЖ:
"Друго нещо, което може би трябва да имате, е информация за туристи Объркващо е, но ние сме четири така че е по-лесно. Двама могат да седят тук и да пазят багажа и двама могат да разглеждат”, съветва Ян.
Междувременно нашата първа героиня Джил от Лондон изпусна влака си до Карлово, защото не е могла да намери 13-ти перон. И тъй като следващият влак до там е на другия ден тя тръгва към Карлово с такси.
Александър Цветков: БДЖ технологично е в средата на 80-те години
За съжаление, цялото БДЖ е в едно изостанало развитие. БДЖ и технологично се намира в може би средата на 80-те години. Това каза в предаването "Тази сутрин” министърът на транспорта Александър Цветков и допълни:
"Именно това е голямата амбиция на плана за преструктуриране и развитие за железниците, който вече в ход и се работи, и аз мисля, че вече се усеща с новите услуги, които БДЖ непрекъснато изважда.
От два месеца насам вече вървят уикенд влаковете за Бургас и Варна, които са освен много комфортни, достатъчно бързи и много на изгодна цена. Уикенд влакът предлага за 5 часа и половина транспорт от Централна гара до центъра на Бургас, в една много комфортна обстановка, с вагон бистро, нови вагони, като цената на двупосочния билет е 28 лв., мисля, че доста атрактивна цена.
Този влак се движи в най-натоварените времеви диапазони - в петък следобед и в неделя следобед, така че всеки, който иска да отиде до морето, може да го направи комфортно, без да се изнервя по задръстванията в тези промеждутъци от време".
bTV
http://www.btv.bg/shows/tazi-sutrin/raz ... Sofia.html
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!