


Здравейте!
Наложи се да се регистрирам, за да споделя нещо.
http://www.btv.bg/shows/tazi-sutrin/rep ... ashti.html
Тази поредна преувеличена злонамерена простотия направо ме вбеси. Журналистите активно работят по опетняването на имиджа на БДЖ. За щяло и нещяло започват невиждани драматизации, а селювцитИ (вижте коментарите) не пропускат да оплюят, каквото могат. Жалко за държавата и железницата ни.
Наложи се да се регистрирам, за да споделя нещо.
http://www.btv.bg/shows/tazi-sutrin/rep ... ashti.html
Тази поредна преувеличена злонамерена простотия направо ме вбеси. Журналистите активно работят по опетняването на имиджа на БДЖ. За щяло и нещяло започват невиждани драматизации, а селювцитИ (вижте коментарите) не пропускат да оплюят, каквото могат. Жалко за държавата и железницата ни.
Последно промяна от mrazq_jurnalqta на Чет Окт 14, 2010 8:31 pm, променено общо 1 път.

Администратор
Журналята използват всеки удобен момент за да пишат дивотии, често нямащи почти нищо общо с реалните събития и ситуации. Да не говорим за тоталния лаишки език, използван при писане на материали за железниците. Много пъти съм казвал, че някои медии умишлено или неволно обслужват интересите на автобусо-джигитската мафия у нас!
както казахме преди, това го правят защото БДЖ е държавна фирма, автобусните фирми никога не ги критикуват... та те извършват най-големите нарушения в закона за движение 


Наистина тенденциозността на някои медии по изнасяната информация за железниците е абсолютно явна! Но нали за това си има и съответни "връзки с обществеността" към БДЖ и НКЖИ - тяхната задача е да дават отговори на такива публикации.
Аз се питам няма ли някой журналист да се сети да провери как стоят нещата в Европа с жп проишествията. Например в Белгия. Мисля че там имаше дори жертви. Та дори и в Германия бяха пуснали два влака един срещу друг, но не съм сигурен.
Аз се питам няма ли някой журналист да се сети да провери как стоят нещата в Европа с жп проишествията. Например в Белгия. Мисля че там имаше дори жертви. Та дори и в Германия бяха пуснали два влака един срещу друг, но не съм сигурен.
Двата влака един срещу друг бяха в Белгия.
В Германия миналата седмица имаше катастрофа с 16 ранени - няколко пълни хопера от товарен влак изпадат, а по съседния път насреща идва пътнически влак и хоперите го изхвърлят в храстите.
Като цяло и DB са имали сериозни проблеми с оплюване и обвинения в ниска безопасност, особено след катастрофите от 1998 и 2000 г.
Но разбира се в DB има стотици пъти повече влакове и трафик от нашите 5 влака накръст.
В Германия миналата седмица имаше катастрофа с 16 ранени - няколко пълни хопера от товарен влак изпадат, а по съседния път насреща идва пътнически влак и хоперите го изхвърлят в храстите.
Като цяло и DB са имали сериозни проблеми с оплюване и обвинения в ниска безопасност, особено след катастрофите от 1998 и 2000 г.
Но разбира се в DB има стотици пъти повече влакове и трафик от нашите 5 влака накръст.


Глобален модератор
Инциденти не са изключени и при най-съвършени системи. Никъде за нищо на таз планета не дават гаранция за 100% сигурност и безопасност. Но у нас тенденциозното насаждане на негативно отношение към железницата е взело застрашителни размери. Даже и при най-нищожна нередност, много далеч от инцидент, веднага четем заглавия от рода "Влак върви по перона, мачка 14" (колегата bdz46 може да обясни случая), "Влак се разминава на косъм от кървава касапница" (визират изпадане на изолирана машина на стрелка в гара при скорост 25км/ч и при отсъствие на какъвто и да е пристигащ, престояващ или заминаващ влак в близките 1-2 часа преди и след случката), "Отново Кардамски огнен ад" (запалване на вагон от ЕМВ без нито един пострадал човек), "Влак гори в движение, машинистите нехаят" (при спускане по стръмно нанадолнище по тъмно товарен влак преминава през прелез със зачервени калодки), "Отново зверска катастрофа с влак, по случайност без жертви" (при разпускане от гърбица товарен вагон са удря в друг малко по-звучно от нормалното). Мога да продължа списъка до безкрай.....
Последно промяна от Tramway на Чет Окт 28, 2010 11:12 am, променено общо 1 път.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
На БИОМЕТ като се подпали автобуса и изгоря багажа на хората

Мнения: 47
Регистриран на: Вто Фев 23, 2010 2:07 am
Местоположение: с.Сбор Пазарджишко по настоящем в София
Просто без коментар.Не може да са толкова прости.Като показаха снимки от влака зашо не показаха как се движи влака с хора висящи от вратите(доколкото ми стигат познанията в тази област ЕМВ Siemens Desiro не могат да потеглят при отворени и неосигурени врати..) .Разбира се 90% от идиотите гледащи БТВ тотално намразват железницата , хайде иди им обяснявай че е нормално да се случи такава повреда , аз например съм претърпял и автомобилна катастрофа и да не говорим за абсурдите които ми се случваха като пътувах с автобус от Сбор до Пазарджик , та даже наскоро скъпата ни фирма Хебробус изпрати много хубави автобуси единият от които уж излезнал от ТО предишния ден и на следващия му падна двигателя да да сериозно говоря , хайде да не споменавам за пушещо отопление , пукане на въздушни възглавници откачане на ремаркето на съчленени манове и тн и тн........................
На otoyol бизнеса трябва да върви. имахме си завод Чавдар унищожиха го. После що ний сме назад, а на югоизток са на 15 място по БВП в света.