Страница 18 от 54

Публикувано на: Нед Мар 14, 2010 12:39 am
от 07
disell написа:Е мисля ,че става дума за оригиналните...
На всички лок в БДЖ им е назначен "ресурс" 25 години, само че на модернизираните трябва да е увеличен следствие на модернизацията....

Публикувано на: Нед Мар 14, 2010 1:17 am
от disell
Да обикновено в "Белите" страни след т.нар.МОДЕРНИЗАЦИЯ експлоатационния срок се удължава с още 25 год. , обаче като гледам как се модернизират у нас (за съжалени съм се возил само като пътник в тях и не съм работил за да дам някаква професионална оценка ) и какви са в експлоатацията според писанията в нета и от разговори с колеги този срок тр. да е удължен още с най-много 5 години и после айде в СТОМАНА-Перник пък да докарват нещо що годе свястно.Ето например как може да се вземат стари вагони за скраб а не се сетиха да вземат цялата партида ЕА 3000 от Дания и с нея щяха да покрият почти всички БВ на далечните разстояния от София до Варна,Бургас и Русе или пък да докарат от Чехия или Словакия някои техни локове втора ръка , сигурно щяха да 100 пъти по-добри от тези недомислия 46-200.

Публикувано на: Нед Мар 14, 2010 9:47 am
от Mario Evstatiev
Тая модернизация в "Кончар" много пъти вече се изказа мнение, че е изпълнена некачествено. Ако не се лъжа експлоатационния ресурс на 46200 е удължен с 15 г.

Публикувано на: Нед Мар 14, 2010 10:57 am
от Ghost
Модернизацията не е некачествена. Просто трябва да се коригират неудачни технически решения показали се по време на експлоатацията.

Публикувано на: Нед Мар 14, 2010 2:11 pm
от 46 242
Ghost написа:Модернизацията не е некачествена
:o
Ghost написа:Причината е че дойде време хървати да ни учат как се прави техника.
:lol:

Публикувано на: Нед Мар 14, 2010 2:28 pm
от Ghost
Ако не знаеш хърватска разработка е само микропроцесора. Всичко останало е на доказали се фирми в бранша.
Хърватите освен, че ти продават частите на двойни цени, не си коригират слабите места в конструкцията. Това е дразнещото. Основна вина за това обаче има фирмата възложила модернизацията.

Публикувано на: Нед Мар 14, 2010 2:32 pm
от 46 242
А коя е тази фирма? В България кой може да направи подобна модернизация от А до Я, без чужди патенти ?

Публикувано на: Нед Мар 14, 2010 2:51 pm
от Ghost
Фирмата е „БДЖ” ЕАД. Тук не става дума за патенти. При осигурено финансиране всякакви фирми може да се появят.

Публикувано на: Пон Мар 15, 2010 7:55 pm
от 46 242
Можем да кажем,че на фона на хекатомбата в червените редици процентът на сините дарaци в движение е доста приличен. Губят ми се 46 026,030, 46 219+46 243. :roll:
Сега побегвам преди да сте ме убили с камъни...

Публикувано на: Пон Мар 15, 2010 8:01 pm
от 44142
46026 е спряна. 46030 мисля, че движи. 219 беше ГПР но би трябвало да е на линия вече. 243 си върви. 46032 и тя трябваше да е спряна но май е с протокол.

Публикувано на: Пон Мар 15, 2010 8:08 pm
от 46 242
...+ 46 014+46 022 с - спряни....

Публикувано на: Пон Мар 15, 2010 8:32 pm
от rexkos
46 219 и 46 243 още ли са ограничени до 80 км/ч?

Публикувано на: Пон Мар 15, 2010 8:37 pm
от Ghost
rexkos написа:46 219 и 46 243 още ли са ограничени до 80 км/ч?
Да.

Публикувано на: Вто Мар 16, 2010 10:08 pm
от COSTACHE MIHAIL
Това показва, този модел локомотив в Румъния в Букурещ. Снимките принадлежат към моя приятел, Vrabie Ionut и аз се съгласих да ги публикувате в този форум.

Изображение


Изображение


Изображение


Изображение


Изображение


Изображение


Изображение


Изображение


Изображение


Изображение

Публикувано на: Вто Мар 16, 2010 10:14 pm
от COSTACHE MIHAIL
Alte fotografii facute in Gara de Nord din Bucuresti. Pozele apartin colegului meu Vrabie Ionut care mi-a dat voie sa le postez pe forumul dumneavoastra.


Изображение



Изображение


Изображение


Изображение


Изображение



Изображение


Изображение



Изображение



Изображение



Изображение