Страница 18 от 59

Публикувано на: Пет Май 28, 2010 1:26 am
от disell
По принцип когато е с нов бандаж този локомотив ( 44.120 ) е не просто локомотив , а ЗВЯР :!: съфорумецът 46 242 може да потвърди това ако си спомня през лятото на 2007 как се движеше 8632 с този локомотив от СЗ до По :wink:

Публикувано на: Пет Май 28, 2010 8:27 am
от stankos
Много се отклонихте от темата! :)

Публикувано на: Пет Май 28, 2010 8:31 am
от Mario Evstatiev
За да се върнем към нея ще издам тайната, че от 15.06. може тези влакове да са ежедневни.

В тази връзка, Сдружение "Български Локомотивен Форум" ще изпрати аргументирано предложение за преразглеждане на спиранията на БВЗР 2691/2, като с цел подобряване обслужването на пътниците и увеличаване на пътникопотока на тези влакове да бъдат предвидени спирания с престой от 1 мин. на гарите Мездра и Шумен.

Публикувано на: Пет Май 28, 2010 9:39 am
от Nikss
За 2691 нямам нищо против да е транзит през Чб тъй като след него върви веднага 4612, но 2692 трябва да спира - след него няма нищо, а преди него е 463, но той върви 1 час напред. Същото се отнася и за Мездра - 2691 според мен няма смисъл да спира, докато за 2692 е наложително тъй като е последният влак към Сф, а да не говорим 463 колко е "редовен" през лятото тъй, че нека са повечко спиранията, няма да са излишни. :wink:

Публикувано на: Пет Май 28, 2010 10:28 am
от 46 242
2691
+1 Шумен
130
15:30-22:02

2692
+1 Шумен, Търговище, мездра
- 2 ГО
130
15:30- 21:59

Публикувано на: Пет Май 28, 2010 11:31 am
от svd90
Kaк ще станат ежедневни като има само 1 композиция?
Или ще са през ден :roll:

Публикувано на: Пет Май 28, 2010 11:52 am
от Nikss
По-скоро през ден. Моля да се помисли 2692 да спира на Чб. 2691 нека е транзит :!:

Публикувано на: Пет Май 28, 2010 12:16 pm
от SoAlien
Нека се провери (чрез експериментално спиране за няколко месеца на всяка една от посочените гари, но не едновременно) колко пътници генерират въпросните гари и онези, които нямат задоволителния пътникопоток - да се изключат. Всичко друго намирисва.

Публикувано на: Пет Май 28, 2010 12:18 pm
от VESO
Аз и преди казах - двата града , които са най - сериозно ощетени откъм спиране на извънредните влакове , това са Ст.Загора и Шумен.

Както Nikss пише , редно е да се помисли и за късен влак от Червен бряг към София.Преди години такъв беше един бръз от Плевен , движещ се малко след сегашния 463 , който обираше пътниците точно от Плевен , Левски (с връзките от Свищов и Троян) , Червен бряг и Мездра , но с глупавото оправдание "липса на пътници" , бе спрян.Какво пречи и сега да има такъв влак , който да се движи в неделя или последния почивен ден.

Публикувано на: Пет Май 28, 2010 12:58 pm
от 46 242
където и да спират трябва да паднат респективнo на 5:30 и 6:30 за чифте 869х и 269х. От средата на юни.

Публикувано на: Пет Май 28, 2010 1:03 pm
от SoAlien
VESO написа:Аз и преди казах - двата града , които са най - сериозно ощетени откъм спиране на извънредните влакове , това са Ст.Загора и Шумен.

Както Nikss пише , редно е да се помисли и за късен влак от Червен бряг към София.
Напълно подкрепям. Грехота е Шумен и Стара Загора да останат настрана от Викендите, а за Червен бряг решението не е да спира подобен влак, а да се измисли друга връзка както предлага Весо. Иначе може и някое село да скочи, че това му е последната връзка и да поиска да му спират Викендите.

Впрочем, ако станат ежедневни двата влака от лятото - дали ще отпадне това "Уикенд" от името им ?

Публикувано на: Пет Май 28, 2010 1:26 pm
от 46 242
за ежедновно движение обвръзка 2611-2692+ 2610-2961.

Публикувано на: Пет Май 28, 2010 2:03 pm
от Nikss
SoAlien, решението на проблема е 1 и то е или спиране на 2692 за 1 мин или удължаване на някой ПВ ако има желание от страна на някое село (20136 преди беше до М ако си спомняте), освен това в мойта КР с проектни скорости съм направил 20138 да стига до Чб вместо до Пл (някъде към 22:20 ч.), но при сегашните скорости няма как и да става дума за това тъй, че не виждам какво ще пречи 2692 да спира за 1 мин на Чб (и без това минава с 40 км/ч сега). Много от използващите влака от нашия град се оплакват, че 463 им е ранен и неудобен - все пак 18:45 от Пл. Освен това отиващите на работа в Мездра машинисти за нощно дежурство също ползват 463 и им е ранен. Послушайте ме, ще има полза от спирането на 2692. 2691 си го дръжте, там 4612 му пази гърба, ама тука няма кой. :D :lol: Кеф ви пробно за 1 месец и така. Не ни подценявайте. Тук автобусите са на почит само за селските маршрути, но за Плевен, Мездра и т.н. няма друг вариант. Виждал съм за/от Сф автобуси на "Транс 5", които пътуват по мои сметки до столицата за 2 часа, но мераклии няма много. Веднъж изглупях та се върнах с автобус от Плевен до Червен бряг и беше ад... никога вече не бих повторил. Времепътуването, спиранията... под всякаква критика, обикаля Садовец, Телиш и други знайни и незнайни села и паланки, пълно с цигани, ми пък и 4,80 до Чб. И тръгва в 15:20 ч. от Плевен, а стига в Чб в 16:45. Верно, предимно за междинните спирки (села) са го направили, по-бързо от това нямаше как, но влакът си е влак и не се учудих като бях единствения, който слезе на Чб. Още ме е яд, че не изчаках 2612.

Публикувано на: Пет Май 28, 2010 5:00 pm
от 07
46 242 написа:където и да спират трябва да паднат респективнo на 5:30 и 6:30 за чифте 869х и 269х. От средата на юни.
И как ще стане това? За севера ако го пуснат до 130 да речем че ще стане... ама южния в момента 5;30 е мислимо само през Карлово, по 8ма какво още ще изстискат без ремонти....

Публикувано на: Пет Май 28, 2010 7:12 pm
от gonzo8611
8691 премина на 19:32 -2' , лок. 44-087 , 113 км/ч , населеност - повече от 80 % . 8) \:D/ =D>