Страница 18 от 20
Публикувано на: Съб Дек 17, 2011 10:38 am
от фена
А има ли такива по които да се работи с цел тяхното възстановяване и след това да се експлоатират ?
Публикувано на: Съб Дек 17, 2011 10:57 am
от bdz46
32 101 предстои да влезе за ремонт. 32 089 е в ЛВЗ-Русе, но е съмнително дали ще стане някога.
За други няма яснота все още, но има още няколко, които могат да бъдат възстановени - 32 115, 141, 079, 083, 143.
33 005 на този етап остава за части за 33 007.
32 119 е ГПР.
32 123 работи в Бургас, но в момента е повредена и бездейства.
Публикувано на: Съб Дек 17, 2011 11:16 am
от VESO
107+108 я видях на 12-ти ноември в
това състояние и бях очарован.По - лъскава от нея бе само 103+104 , когато май месец я мярнах из София.
Публикувано на: Съб Дек 17, 2011 11:33 am
от 44142
32107-108 е порядъчно нашарена от графити.
Публикувано на: Съб Мар 17, 2012 11:20 pm
от bdz46
32 115 и 32 083 са в Брусарци.
Интересно, че 32 083 е с боядисани талиги, покрив, сандъци и т. н, явно недовършена от ГПР.
И в двете обаче се виждат разбутани седалки и явно има орязани силови кабели, макар външно да си имат всичко.
33 005 е закарана в Мездра и нещо човъркаха по нея.
Публикувано на: Нед Мар 18, 2012 9:33 am
от 44142
33005-006 е в Мездра за разкомплектоване и рязане.
Публикувано на: Нед Мар 18, 2012 3:32 pm
от KRAKOMOBILA
Тъжно... накрая и 007/008 ще нарежат.
П.П. В Мездра друго ще режат ли ?
Публикувано на: Нед Мар 18, 2012 10:24 pm
от Nikss
По ме съмнява 007/8 да е тежко ранена и именно затова да са закарали 005/6 да се разкомплектова там...

Публикувано на: Пон Мар 19, 2012 8:49 am
от 44142
33007-008 след тежката зима чака ТД.
Публикувано на: Пон Мар 26, 2012 6:00 pm
от bdz46
Бившият 32 081, прекръстен на 32 118, заедно с 32 318 сега са подготвени за рязане с номера... 33 005 и 33 205.
Странно решение, предвид, че така или иначе всичките ще се режат. Така поне няма съмнение, че 33 005 е докарана за изтърбушване и унищожаване.
В Брусарци се намира 32 083/084, която подобно на 33 009/010 беше ограбена непосредствено след извършен ГПР. Иначе си е цяла и лъскава.
Там е и 32 115/116, също с ограбен кабелаж.
Публикувано на: Пон Мар 26, 2012 6:12 pm
от bdzman654
bdz46 написа:Бившият 32 081
Как така бивша, в събота я снимах мотрисата 32 081/ 82 с КПВ 20223?

Публикувано на: Пон Мар 26, 2012 6:20 pm
от bdz46
Сегашният моторен вагон 32 081 (който се движи в ЕМВ 32 081/082) е бившият 32 118, единственият оцелял невредим след опожаряването на 32 117 + 32 317.
Ще се реже оригиналният вагон 081, който стана 118, но сега е 33 005.
Публикувано на: Пон Мар 26, 2012 8:28 pm
от KRAKOMOBILA
Нещо не разбирам - каква е логиката 32 118 да стане 33 005 ? В крайна сметка това само по документи ли се случва или и табелите ще сменят за пред хората ? Ще е интересно да се снима 32-ра с табели от 33-та.
Днес подадоха 32 009/209 за нарязване. Но нещо ме съмнява това да е 32 009 - по скоро нещо друго.
Публикувано на: Пон Мар 26, 2012 8:40 pm
от bdz46
Зад Ново хале стоеше въпросната половинка 32 118(081)+318, надписана с жълта боя на мястото на табелите 33 005 + 205 (поне до вчера беше така).
От къде дойде тази 32 009 + 209? Тя беше в Го и няма кой да я търкаля до Сф за едното рязане. Дори мисля, че отдавна я приключиха на място. Да не е същата 118 + 318? С табели ли е или надписана с боя?
Между другото в Асеново към момента са останали само два моторни вагона 32 093 + 094.
Публикувано на: Пон Мар 26, 2012 9:07 pm
от KRAKOMOBILA
Вероятно е същата - зад ново хале висеше. Мисля, че беше надписана с тебешир (или бяла боя) и доколкото видях (на 90% съм сигурен) пишеше 32 009/209.