
32 101 предстои да влезе за ремонт. 32 089 е в ЛВЗ-Русе, но е съмнително дали ще стане някога.
За други няма яснота все още, но има още няколко, които могат да бъдат възстановени - 32 115, 141, 079, 083, 143.
33 005 на този етап остава за части за 33 007.
32 119 е ГПР.
32 123 работи в Бургас, но в момента е повредена и бездейства.
За други няма яснота все още, но има още няколко, които могат да бъдат възстановени - 32 115, 141, 079, 083, 143.
33 005 на този етап остава за части за 33 007.
32 119 е ГПР.
32 123 работи в Бургас, но в момента е повредена и бездейства.
Последно промяна от bdz46 на Съб Дек 17, 2011 11:27 am, променено общо 1 път.
107+108 я видях на 12-ти ноември в това състояние и бях очарован.По - лъскава от нея бе само 103+104 , когато май месец я мярнах из София.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm


Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Бившият 32 081, прекръстен на 32 118, заедно с 32 318 сега са подготвени за рязане с номера... 33 005 и 33 205.
Странно решение, предвид, че така или иначе всичките ще се режат. Така поне няма съмнение, че 33 005 е докарана за изтърбушване и унищожаване.
В Брусарци се намира 32 083/084, която подобно на 33 009/010 беше ограбена непосредствено след извършен ГПР. Иначе си е цяла и лъскава.
Там е и 32 115/116, също с ограбен кабелаж.
Странно решение, предвид, че така или иначе всичките ще се режат. Така поне няма съмнение, че 33 005 е докарана за изтърбушване и унищожаване.
В Брусарци се намира 32 083/084, която подобно на 33 009/010 беше ограбена непосредствено след извършен ГПР. Иначе си е цяла и лъскава.
Там е и 32 115/116, също с ограбен кабелаж.
Нещо не разбирам - каква е логиката 32 118 да стане 33 005 ? В крайна сметка това само по документи ли се случва или и табелите ще сменят за пред хората ? Ще е интересно да се снима 32-ра с табели от 33-та.
Днес подадоха 32 009/209 за нарязване. Но нещо ме съмнява това да е 32 009 - по скоро нещо друго.
Днес подадоха 32 009/209 за нарязване. Но нещо ме съмнява това да е 32 009 - по скоро нещо друго.
Зад Ново хале стоеше въпросната половинка 32 118(081)+318, надписана с жълта боя на мястото на табелите 33 005 + 205 (поне до вчера беше така).
От къде дойде тази 32 009 + 209? Тя беше в Го и няма кой да я търкаля до Сф за едното рязане. Дори мисля, че отдавна я приключиха на място. Да не е същата 118 + 318? С табели ли е или надписана с боя?
Между другото в Асеново към момента са останали само два моторни вагона 32 093 + 094.
От къде дойде тази 32 009 + 209? Тя беше в Го и няма кой да я търкаля до Сф за едното рязане. Дори мисля, че отдавна я приключиха на място. Да не е същата 118 + 318? С табели ли е или надписана с боя?
Между другото в Асеново към момента са останали само два моторни вагона 32 093 + 094.
Информация
Модератори