Страница 18 от 19

Публикувано на: Чет Апр 05, 2012 9:17 pm
от Saruman
49 кг на линеен метър и 60 кг на линеен метър.

Публикувано на: Чет Апр 05, 2012 9:46 pm
от VESO
UIC 60 са по - тежките. :D

Публикувано на: Чет Апр 05, 2012 10:01 pm
от vkakachev
25м ли е една релса. Вероятно по-тежката релса е по-издръжлива и може да поеме по-голям товар?

Публикувано на: Чет Апр 05, 2012 10:40 pm
от bdz46
Тип 60 са по-тежки, по-широки, по-високи и издържат повече, но най-важно - разпределят товара на повече траверси и така железният път има по-равномерна еластичност, което позволява по-висока скорост, а намаленото натоварване на отделните траверси позволява по-лесна поддръжка.

Дължината на релсите зависи от предназначението им - тези, които се заваряват в БРП са с различни дължини, често 18, 25, 30 м, а стандартната дължина за наставов път е 25 м.

Публикувано на: Пет Апр 06, 2012 6:15 pm
от VESO
Днес отидох на гара Пазарджик , за да видя втората партида релси , подготвяни за участъка Септември - Пловдив.Купчината бе нарастнала и станала такава , а тук виждате манипулация с крана.Фотографии на релсите:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
- снимка 4.
Работниците са в готвност за посрещане на останалите влакове , които трябва да дойдат.

Публикувано на: Пет Апр 06, 2012 9:04 pm
от vkakachev
Какви ще са те?

Публикувано на: Пет Апр 06, 2012 9:16 pm
от VESO
Пак същите.Общият брой е 5 влака с платформи тип "Res" , натоварени с релси UIC 60.

Публикувано на: Пет Апр 06, 2012 9:44 pm
от vkakachev
Работили се по трасета Септември-Пазарджик и какво е свършено до тук?

Публикувано на: Съб Апр 07, 2012 12:10 am
от vesko7
NiGhtPiSH написа:Релсите какъв тип са? S49 или UIC60?
Също так UIC60 са стандартизирани от UIC (подразбира се от самото име :lol: ) - и са приети в доста европейски администрации. Като пример - във Франция по всички TGV участъци са с такива релси.

Публикувано на: Сря Апр 18, 2012 9:11 pm
от VESO
Днес на гара Пазарджик започна разтоварването на последната партида платформи тип "Res" , превозващи релси UIC 60.Старият стационарен кран на товарната гара се бе повредил , затова специално за дейността бе докаран авто-кран , който да продължи усилената работа.Увековечих този момент от разтоварването.
Изненадващо за мен (а и за неколцината работници) , маневреното дизелче V 22-360 изтели целия състав от платформи и ги подаде за разтоварване.Тук виждате да маневрира с празни вагони.
Докато се извършваше маневрата , премина тов.влак , теглен от 06-00-ца и реших да го заснема на фона на близката мелница и хлебозавод "Симид".
Понякога има и такива гледки.Аз се зачудих и реших да попитам машиниста на V22-360 , a той при вида на гледката , направи това изражение.
Утре дейността по разтоварване ще продължи като за последен ден.Повече композиции с платформи "Res" , возещи UIC 60 засега няма да идват.

Публикувано на: Сря Апр 18, 2012 9:22 pm
от bobara_e_tuk
VESO написа: Понякога има и такива гледки.
Весо нафта ли е това?

Публикувано на: Сря Апр 18, 2012 9:41 pm
от VESO
Не съм питал какво има в тубата , но по цвета ми прилича на натурален сок от круша. :-({|= :axe: :rock:

Публикувано на: Сря Апр 18, 2012 10:11 pm
от Vancho
Сок в туба, да бе да :lol:

Публикувано на: Сря Апр 18, 2012 11:03 pm
от bdzman654
VESO написа:Не съм питал какво има в тубата , но по цвета ми прилича на натурален сок от круша. :-({|= :axe: :rock:
Чист дизел е.

Публикувано на: Чет Апр 19, 2012 5:25 am
от bobara_e_tuk
има и дизел който е червен, има и който бие на зеленикаво, както и такъв който бие на оцветена рекия :lol: