Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

10 001/2 и 003/4 работят в общия график с всички останали и седалките им са същите като на 30/31 - с подлакътници.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

desiro_94 написа:....Но сигурно 10 001/2 и 10 003/4 се използват само за ПВ :roll: :arrow:
Единствените бързи влакове у нас , обслужвани от 10-00-ки са 1640 , 1641 и няколко за Кюстендил.Именно на тях съм засичал и първите две мотриси.
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

bdz46 написа:седалките им са същите като на 30/31 - с подлакътници.

Само първата класа имат подлакатници. Втора класа нямат.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Говоря за 001/2 и 003/4.
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

че то първата класа е като втората почти разлика нямат, а защо на пътническите влакове да им поставят 1-ва класа
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

В пътнически влак всичко е втора класа. Първата не важи.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

bdz46 написа:В пътнически влак всичко е втора класа. Първата не важи.
Не такова беше правилото във влакове 91102/91103 при пътуването ми това лято. На вратата, разделяща 1-ва и 2-ра класа ясно стоеше бележка, че е 1-ва класа и вътре се допускаха само "техни" хора, другите ядаха пасти. :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

ето такава ни е държавата, само техни хора вкарваме, кажете това морално ли е :x
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Лично за мене от всичките дезира 10 001/2 и 003/4 са най-добри и удобни.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Ами нормално, но ходи го разправяй на Мики Маус и приятелите му разбойници, позволили останалите 23 да дойдат в такъв брутален вид. :evil:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Не те знам какви Мики Маусове те гонят, но не всички 23 ами всички други 48 трябва да са като 10 001/2 и 003/4.
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

Мики Маус е Ники Василев дето купи тия боклуци ......
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

точно на първото им пускане имаше големи хвалби от тогавашния министър Николай Василев, колко качесвени са били мотрисите и как всеки един човек ще се вози без проблеми :oops:
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

bobara_e_tuk написа:точно на първото им пускане имаше големи хвалби от тогавашния министър Николай Василев, колко качесвени са били мотрисите и как всеки един човек ще се вози без проблеми :oops:
Те не са лоши, но са от 21 век, а инфраструктурата и обслужващия пресонал още са в 20, а на някои места и в 19ти, а подръжка липсва.....
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

Напълно си прав, че на места и в 19 век. Типичен пример който обсъждахме това е "шеста забравена линия".
Публикувай отговор

Обратно към “Дизелови мотриси и мотрисни влакове | Diesel Multiple Units and railcars ”

Информация